Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 7. června 2013

... další svatba ...

... další svatba v našem okolí. Tentokráte sousedů z ulice. A protože to jsou milí a hodní  lidé , měla jsem potřebuji jim udělat svatební gratulaci osobní, originální a hlavně ze srdce. Snad novomanželé potěší ...





10 komentářů:

  1. Jéééé, ta se ti povedla:-) Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka, aj ja mám rada originalitu. Tiež si vyrábam pre mne blízke osoby pohľadnice,priznám sa, že nemám rada SMS,ale klasické blahoželania poštou. Odjakživa som rada dostávala listy, bol to môj koníček. Dokonca som chodila aj na kurz esperanta, aby som mala priateľov aj vo svete...
    Citát:
    "Viac záleží na tom, kým skutočne sme,než na tom, čo si o nás myslia druhí ľudia."
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, zprávy od Tebe jsou pro mne vždy pohlazením po duši. I já to mám tak nastavené, psané osobní zprávy mám moc ráda. Vzpomínám si na své dětství, když jsem si psala kde s kým a z kde jakého koutu světa, pro ten pocit radosti z plné poštovní schránky. Dnes jsem dospělá a mám místo schránky tento blog, pro radost... Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, nádherné přáníčko, mám ráda ty ručně dělané, příjdou mi více osobní .... novomanželům přeju hodně štěstí do společného života ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, cítím to taky tak, člověk tak dává kus sebe. proto i tak moc ráda píši verše....Věrka

      Vymazat
  4. Mio,
    vidíš to svatba nakonec bude :-)
    A přáníčko je moc povedené !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... co osud vezme z jedné strany, jindy nadělí ze strany druhé. Asi to tak má být.To už byla v pořadí druhá svatba, která nevyšla, tak alespoň ta sousedovic :-) Já už říkala, že snad si vystrojím vlastní:-) Na tu snad taky jednou dojde:-) Ale doufám a věřím, že bez theatrů...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...