Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 30. března 2012

cenný obraz

... tento obrázek má pro mne cenu již nyní. Je jako láhev dobrého vína. Čím starší, tím lepší a cenější. Když byl naší Carolince rok, plácla do keramické hlíny svoji dlaň. Nebyl ten otisk skoro vidět, tak jsem ho obtáhla bezbarvým lakem na nehty. Za pár dnů hmota rozpraskala jako vyprahlá zem. Obrázek jsem chtěla nejprve vyhodit, ale pak jsem ho položila  vysoko na skříň. Zřejmě řeč podvědomí. Když jsme se stěhovali, našla jsem ho. V ten moment jsem byla ráda, že neskončil v popelnici. Dnes visí na zdi a je mým nejcenějším obrazem v domě.
V životě to tak často chodí, že nenápadné se časem stane skvostem a pokladem ... 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...