Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 5. března 2012

kuchyňské váhy po 100 letech



... díky jarnímu sluníčku, které svými paprsky odhalí kde co, jsem se konečně rozhodla vyčistit prastaré váhy. Nastudovala jsem kde jaký recept a babskou radu o čištění mosazných misek a zinkových pokladů. Ten, který jsem vyzkoušela, neskutečně funguje. A je starý přes 100let. Babičky smíchaly polohrubou mouku, ocet a sůl. Vytvořily kaši hustou jako krupicovou kaši a hadříkem se jaly čistit. Já to udělala taktéž. Jen doporučuji to dělat v gumových rukavicích. Výsledek však stojí za to.


1 komentář:

  1. Jéé-tak to upřímná závist,já chodím nakukovat na aukro ale ty co se mi vždy líbí jsou hrozně drahé,tak snad se mi jednou poštěstí!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...