Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 15. února 2013

... 1.výročí blogu ...


... dnes přiletěl na římsu pták
a štěbetal jen tak,
že je to rok, co zde píši, fotím,
že je to rok, co sem tak ráda chodím.
Pár přátel mi ten rok dal,
spoustu nápadů ukázal.
Chuť tvořit a o ni se podělit,
radost a touhu dál nadělit.
Za rok můj domov změnil i tvář,
díky blogu a vám dostal svou hřejivou zář.
Za to vám všem děkuji, za všechny ty dny
a těším se na další,
tak ať jsou povedené a prima, 
jako sny ♥

P.S. : ... a dnes jsme byli na pravém indiánském steaku s chřestem v Steak Station v Pardubicích. Pro mne největší gastronomický zážitek. Musím to zde sdělit, neboť tento  Zážitek s velkým Z, všem DOPORUČUJI !!!

http://www.nacelnik.cz/

18 komentářů:

  1. Velká gratulace:-))) Ať máš spoustu nápadů a krásných fotek i v dalších letech. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, děkuji moc za milý komentík. Krásný víkend. Věrka

      Vymazat
  2. Všetko najlepšie a veľa ďalších tvorivých nápadov. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji a moc děkuji za objevení Tvého blogu. Krásný víkend. Věrka

      Vymazat
  3. Gratulujem...a prajem vela tvorivych dni ;))

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko...ať se tvému blogu daří i nadále a taobě samozřejmě také ☺, měj krásný víkend, pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Martinko, má blogová vrstevnice. Děkuji a Tobě přeji totéž :-)
      Věrka

      Vymazat
  5. Velká gratulace k výročí!!!A´t se ti Věruško nadále daří na tvém krásném blogu!! U Náčelníka to moc dobře znám, občas ta, zajdeme a měli jsme u něj před nedávnem svatbu:)))Chutná nám tam:) Krásný víkend.Romča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romčo, moc děkuji. Svatba tam musela být úžasná, umím si to představit. Viděla jsem spoustu restaurací, hotelů a barů. od luxusních po extravagantní. Ale srub u náčelníka mě fakt dostal. Takové jídlo jsem nikde nejedla(a to jsem byla před lety zvolena na Primě Miss tescoma kuchařka, tak si myslím, že v gastronomii nejsem analfabet), jedním slovem "pecka".

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Haničko, dušičko moje milá, moc děkuji. Jak se daří? Doufám, že vše ok. Pá Věrka

      Vymazat
  7. Věru moc gratuluji k výročí, krásně jsi to vybásnila ...
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji a Tobě přeji lepší dny a opět úsměv na tváři, s ním jde všechno lépe :-) Věrka

      Vymazat
  8. Věruško,moc ti gratuluji a přeji tvému blogu aby tu byl co nejdéle a pořád tak úžasný...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji za milá slova, moc mne potěšila. Krásné dny plné pohody i Tobě :-) Věrka

      Vymazat
  9. Věruško, i já jdu do fronty gratulantů! Ať ti blogování přináší jen radost.
    Moc ti přeji, že si ve Steak Stationu měla příjemný zážitek. Vaří tam sice asi dobře, my máme problém s chováním personálu a majitele...chodíme tam jen opravdu vyjímečně.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Helenko, moc děkuji. Ve Stak Station jsem byla v pátek prvně, téměř nikdo tam nebyl, tak to na mne dýchalo i pohodou. Seděli jsme v rohu u kamen , nikým a ničím nerušeni a tak jsme si za praskotu ohně užívali neskutečnou "žranici". Ale chápu a věřím, že pokud máš špatnou zkušenost s personálem ani jídlo pak není to pravé ořechové. I já tu zkušenost, v jiné restauraci. Už tam nechodím :-) Krásný den Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...