Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 8. listopadu 2015

Mámin kalendář na oltáři



V minulém příspěvku se Mámin kalendář 2016 - každý den je dar  podíval na farmu. Dnes, protože je neděle, do kostela na mši…

…a hned na mši svatohubertskou…

Mámin kalendář na oltáři

…mše plná myslivců, lesních rohů, paroží, sojčích pírek za klobouky, fanfár, sokolníků a plný kostel lidí …

A mezi nimi …neuvěříte mi  - i setkání blogerské … 
Z dáli na mne mává drobná žena s vřelým úsměvem s nádherným dítkem v náručí. Jak jen funguje síla myšlenky. V minulém komentáři jsem této blogerce – Ilonce, odpovídala, že už je na čase abychom se sešly …



…  osud nám spojil cesty v nádherném kostele se skleněnou střechou, s netradiční hudbou a nesmírně skvělým panem knězem. Kterému jsem dnes do jeho rukou vložila Mámin kalendář …  byl velmi potěšen … a bylo mi dovoleno vyfotit Mámin kalendář přímo na oltáři … byla jsem potěšena na oplátku já …


…a tak se Mámin kalendář podíval zase o kousek dál, jak vypadá svět … je kouzelný, plný  skvělých lidí, míst a událostí…a příště? Třeba právě u vás …

přátelský, svatohubertský stisk rukou
 
... pro tyto záběry jsem vyšlapala po starém dřevěném schodišti na kúr ...
 
... a z něho fotila tu svatohubertskou  krásu ...
 


… když jsem v závěru mše , v poloprázdném kostele fotila na oltáři Mámin kalendář, přišly ke mně dvě velmi milé dámy s přáním, zda-li si mohou kalendář prohlédnout? Listovaly v kalendáři, povídaly jsme si, velmi hezky … já jim na kousek papírku napsala odkaz, na Mámin kalendář. Ač jsem neměla u sebe brýle, milá dáma mi je ochotně půjčila…ucítila jsem, že kalendář je velmi přátelský – tmelí lidi a dává jim úsměv…
…a to je nade vše …


… máte i vy nějaký typ, kde by se mohlo Máminu kalendáři líbit ? Ráda si je přečtu a nechám se inspirovat … Tak zase příště …a jak já říkám …Bůh ví kde …

Mám vás ráda
Věrka a její kalendář

22 komentářů:

  1. Věruško,
    to jsou ta přání a věci co se dějí mezi nebem a zemí :-)
    Kdybychom se chtěli potkat, tak se možná domlouváme dlouho ;-)
    A najednou se setkáme na tak krásném poutním místě!
    Díky ♥
    P.S. A těším se na další shledání!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, pro mne to bylo velmi překvapivé, milé a příjemné. Děkuji ♥. Věrka

      Vymazat
    2. Holky, já už se také těším, až se s Vámi setkám osobně!!! :-*

      Vymazat
    3. A já :-) Však už jsme si místo našly ... Těším se... a na tom místě udělám i setkání všech dobrých duší zde z blogu.

      Vymazat
  2. Věruško, příště u nás na Hájence:-) Už se nemůžu dočkat až jím budu listovat. Na knízku si ovšem musím počkat. Zabalím si ji pod stromeček jako sladké překvapení. Krásný den! Petra z hájenky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petruško, děkuji za Tvé milé a těšící se řádky. Moc mne to těší. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  3. No,fotit zabitýho jelena a pak to prezentovat je pro mě fakt humus.Vy,co tak ráda píšete o životě jako o daru.Pro sebe si to jistě nějak obhájíte,nemám pochyb.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme, nemám co si obhajovat , pro sebe už vůbec ne.Nemám jediný důvod. Přečtěte si legendu o Sv.Hubertovi, ta Vám odpoví za mě.Mj. humus je víc než potřebná věc v životě, nazývat tak můj článek je vážně na zamyšlenou, ale ne na mé straně. Až budu mluvit s hodným panem farářem, měla bych mu asi říci, aby se také zamyslel nad slavnostmi Sv. Huberta, ale neudělám to. Vím , co by mi řekl a já bych se pak vážně musela nad sebou zamyslet. A prosím, příště se podepište. Děkuji. Přeji den plný lásky.Věrrka

      Vymazat
    2. Milá paní anonymní,již naši prapředkové lovili zvěř .Dokonce o tom nechali záznamy v podobě rytin ve skalách.....v naši době slouží jako dokument fotografie.Mimo jiné velice,velice krásné. Babi Jířa

      Vymazat
    3. Milá pani anonymná, ten kto sa nepodpíše pod svoj komentár, znamená, že sa hanbí za to, čo napísal. Áno, aj negatívny názor je názor, ale autor takéhoto vyjadrenia by to mal vedieť vysvetliť, že prečo sa mu to nepáči. Niekedy stačí prečítať a neurazit. Pekný deň Ana z Ružomberka.

      Vymazat
  4. Ahojky Věruško,
    hned jak jsem položila telefon jsem tu.Fotečky krásné jako pokaždé.Při pohledu na jelena vybavila se mi vzpomínka.Když jsem byla jako holka na čekané s otcem a on ulovil.Jaký to byl obřad,když mu předával druhý lovec zálomek,smočený v krvi zvířete na klobouku a on ho vložil jelenovi do požeráku jako poslední hryz .Tím vzdal poctu ulovené zvěři.Již se těchto akcí neúčastním. Hubertskou jízdu si ale nenecháme ujít.Je to krása na konci podzimu.
    To co jsi nafotila,na to se dokonce můžeme podívat několikrát i za nepřízně počasí.Krásné slunečné dny.Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, jedním slovem DĚKUJI. Přeji krásné dny, které budou tak v budoucnu protkané nádhernými vzpomínky. Věrka a spol.

      Vymazat
  5. Milá Vierka, akékoľvek fotky a komentáre sú pohladenie pre obrovský zástup Tvjich obdivovateliek. Teším sa na nové fotocky a písané slovo.Papa Ana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ani, děkuji za Tvé pohlazení na duši. Ani nevíš jak mě těší. Vždyť mé fotky, povídání je tu především pro vás. A když se líbí, vrací se mi zpět ten pozitivní pocit radosti. Děkuji Ti za něj. Respektuji i negativní komentáře a také se k nim vyjadřuji. Zaplať Pán Bůh skoro žádné nejsou. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, i mě se tvoje fotografie i vyprávění moc líbí. Ten anonym by si možná měl nejdříve zjistit fakta o této tradici a hlavně by se měl podepsat.
    Nedomluvená setkání bývají ta nejhezčí.:-) Děkuji za krásné pohlazení duše a přeji ti krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvůj komentář. Jsem moc ráda, že se Ti mé fotky líbí. Zrovna jsem měla dnes v ruce fotku ze zabíjačky, když mi bylo asi pět. Nádherná rodinná atmosféra... Možná, že takové fotky budou jednou trestné :-) Ale hlavně se musím usmívat nad zlobou anonyma, kterému se bravurně povedlo odvrátit pozornost od kalendáře , na jeho úhel pohledu zabitého jelena. Musím konstatovat, že mě ani nezamrzela myšlenka anonyma,spíše jako styl, kterým mi svůj názor prezentuje. Já sama za sebe mohu říci, že ta slavnost byla nádherná...i focení bylo příjemné...setkání úplně dokonalé... Ohromná radost kněze, s kterým se známe léta byla nádherná...a to že mi dovolil fotit Mámin kalendář přímo u oltáře, to byl pro mne takový bonus radosti, který neumím ani vyslovit. Přej a bude Ti přáno. Růženko, přeji jen samé krásné dny, plné radosti a lásky. Věrka

      Vymazat
  7. Krásne miesto a pre mňa veľmi inšpiratívne, videla som totiž dokument o náhradných rodinách , o ich komunite s postihnutými deťmi, ktorý sem, ešte k ruinám putovali, modlili sa a potom si kostol vybudovali...
    My s našimi inakými deťmi, u nás v našom pútnickom Marianskom mieste , vrúcne sa odovzdávajúci, povzbudení aj týmto príkladom...
    ...náš Milan, hoci autista s duš. ťažkosťami , dnes na príprave na Božie slovo, vo svojom spoločenstve, slobodný a celistvý s Bohom.
    Dobrá púť tvojho kalendára, aj s požehnaním :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko,děkuji.Místo to je skutečně Boží,kouzelné,nádherné.Ja ho pamatuji ještě jako rujnu.Ať se daří celé Tvé rodině. Verka

      Vymazat
  8. Ahoj Věrka, píšeš krásne, i fotky sú pekné a iste vieš, že z anonymov si nemáš robiť nič, však? Jedným uchom dnu a druhým von...Anonym si povedal svoj názor ale je to len ANONYM, nemá tvár, nedokáže sa ani podpísať vlastným menom, takže ho pusť z hlavy a teš sa zo života. A tak ako píšeš- Přej a bude ti přáno- i anonymovi. Možno práve to mu chýba ! Je vlastne chudobný duchom...
    Objímam ťa a veľa, veľa myslím na teba.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti,děkuji a souhlasím. Moc děkuji za Tvé myšlenky i objetí.Tolik jej v tyto dny potřebuji.Preji krasne dny.Verka

      Vymazat
  9. Milá Věrko, kalendář dorazil už i k nám. Krásný, děkuji. Pěkné podzimní dny. Monika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...