Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 12. prosince 2017

Srdce pro Tebe ...




Dnešní příspěvek je velmi pozitivní. Je o rozzářených dětských očích. 
Přinesla jsem s Laďou Kerndlem v neděli na oddělení dětské onkologie FN Brno 

RADOST





Těšila jsem se na tento den a zároveň jsem měla i obavy. Jsem velmi empatická a citlivá bytost. Bála jsem se lítosti... Musím říci, že odpoledne to bylo velmi milé. Rodiče byli úžasní a děti skvělé. Obešli jsme s Laďou Kerndlem a kolektivem pracovníků FN Brno snad všechny dětské pokoje. Popovídali jsme s dětmi i rodiči. Věnovala jsem všem dětem Moji knížku. Do každé napsala jméno. Carolinka nakreslila srdíčko a Laďa Kerndl věnoval fotografie se svým podpisem.




Akce Srdce pro Tebe 

se zúčastnil i přednosta dětské onkologie 
prof. MUDr. Jaroslav Štěrba, PhD.
Přední onkolog prof. MUDr. Jiří Vorlíček, CSc., dr. h. c. 
Úžasná bytost , vrchní sestra Mgr. Martina Petlachová
Jak jsem již zmínila, Laďa Kerndl se svoji ženou Miládkou
můj muž Peťan s Carolinkou
Milá Mgr. Šárka Korkešová, místostarostka z brněnské radnice

a další dobří lidé ...

Děkuji ze srdce všem




Prostě nemohu zapomenout na žádné dítko, které jsme měli možnost poznat.
Milého Honzíka s jemným hláskem. Sofinku s nádherným úsměvem, která je klavíristkou. Samuela, který mi sdělil, že je milovníkem knih. Malého čtyřletého Thea, který mi řekl, že je lev a roků má pět ... Maličkého Tadeáška a jeho úžasné rodiče a ségry, kteří jsou neskutečně příjemní, usměvaví a milí lidé.




Od rodičů jsme se dozvěděli, že jsou jedni ze Strážnice, kde je ta nejlepší pálenka. Od druhých z Valašského Meziříčí a že má jejich babička na ledničce fotku Ladi Kerndla a teď je lednička odstěhovaná u tety v Brně i s fotkou ... Další jsou z Krkonoš, kde je sníh a už se na něj těší domů...  




Cestou z Brna domů jsem cítila velkou únavu, ale i dobrý pocit, že jsme nadělili radost. 
A také pocit, že v nemocnici byli lidé ze všech koutů České republiky...Nemoc si nevybírá ... a je dobré takové zastavení. Právě v době adventu... Nejsou důležité hory darů. Důležité je to, co si člověk nekoupí. 




A když zde zmiňuji Moji knížku, které jsme dětem věnovali a dobrý pocit... Pak ráda bych vyřkla i pár slov
 profesora Mgr. Horáka, který je mým kritikem knih.

Dnes je to pán v letech, v požehnaných letech. Celý život zasvětil českému jazyku a školství. Po roce 1989 byl rehabilitován a stal se proděkanem pedagogické fakulty. Byl spoluautorem pravidel českého pravopisu a byl to právě on, který v dávných letech navrhl, že známka z českého jazyku bude na vysvědčení hned po známce z mravu.

Tento úžasný člověk který, když vypráví je to radost ho poslouchat, vyjádřil se k Moji knížce, přímo k autorce slovy:

"Nezklamala jste mě studentko moje. Je to hoch dílo a je určeno moudrým dětem a čtenářům ... I já se přikláním k názoru, že tím jak je příběh mystický, až filozofický má nádech Malého prince."

Mé "děkuji" znělo slabě,  měla jsem velký knedlík v krku...




všem přeji pozitivní a klidné dny, plné lásky

Věrka



44 komentářů:

  1. Verko...krasne. Vzdyt na Vas ty dospele deti musi byt pysne.Jste uzasna .A ja Vam dekuji. JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji za milý komentář. Přeji poklidné a pokojné dny adventní. Věrka

      Vymazat
  2. Jsi dobrá duše Věruško♥♥♥ hezké dny přeji hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Haničko, děkuji za Tvé řádky. A přeji krásné dny adventní. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, vidět ty rozzářené dětské oči a úsměvy na jejich očích, to se opravdu nedá koupit. Rozdala si vánoční kouzlo. A oni si to budou navždy pamatovat.
    Měj krásné, pohodové dny, opatruj se a pamatuj, že ti co nyní mají v sobě nějaký zádrhel, nevyřčené ublížení či pocit zklamání, dávají ti to najevo chladem a necitlivostí, i oni jednou pochopí. Žij si svůj život, máš kolem sebe dva, co tě milují nyní, teď a nic za to nechtějí.
    Objímám tě na dálku.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji za Tvůj komentář. Byl to kouzelný den ... a myslím, že zůstane v paměti nejen dětiček.
      Máš pravdu v každém slově. Děkuji. Lépe bych to nevyjádřila a nenapsala. Láska totiž nemá podmínek. Věrka

      Vymazat
  4. Moc hezký počin.Člověk si hned více váží toho co má a o co může lehce přijít.Hezký advent Vám všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak ... a přeji Maruško krásné dny adventní. Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, je krásné jak kolem sebe rozdáváš radost. Ty rozzářené dětské očka mluví za vše. Fotečky jsou nádherné.
    Měj se krásně, užívej si adventní dny .
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, ze srdce děkuji za Tvé řádky. Přeji hezký advent. Věrka

      Vymazat
  6. Věrko,
    jsi úžasná ,jak všem kolem rozdáváš radost . Fotky s malými dětmi mě rozbrečely ..........
    Krásné adventní dny . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, přeji krásný čas adventní. Měla jsem také obavy. Všichni jsme to zvládli bez slz. Bylo to moc příjemné odpoledne. Věrka

      Vymazat
  7. Hezký den k Vám!
    Děkuji...a tleskám za krásný čin dětem a všem lidem okolo...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, já děkuji Vám. Jste moc hodná. Přeji nádherný čas Vánoc. Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, vy jste "neskuteční"! 😘 v dnešní době je tak důležité a vzacné šířit dobro a radost a tobě a ostatním okolo sebe to jde opravdu náramně. Nejen proto si tě moc vážím! ❤ Přeji krásný a klidný advent i vám všem domů a opatruj se. Ještě napíšu 😉 Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko děkuji za komentář i email. Zítra čekej pošťáka :-) Pá Věrka

      Vymazat
  9. Věruško, ten knedlík v krku a slzy v očích mám při čtení vašeho příspěvku. Jste obdivuhodná a milující bytost. Jsem moc ráda, že znám váš od srdce psaný blog a mohu tak s Vámi komunikovat. Děkuji Vám a všem Vašim blízkým. Renata z Větérky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko z Větérky a já jsem moc ráda za Vaše komentáře. Přeji krásný čas adventní. Věrka

      Vymazat
  10. Věrko,Vy jste prostě zlatí. děkuji za Vás.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko,děkuji. A přeji hezký čas adventní. Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věruško, tak tomu říkám udělat dobrý skutek. Tolik krásných duší pohromadě.....nádhera..... nápad k nezaplacení. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji. Nápadům není konec... ještě bych ráda potěšila i děti v Praze. V prosinci to už nevyjde, ale je to v plánu. Přeji krásné dny adventní. Věrka

      Vymazat
  12. Mila Věruško,neni nic krasnějšiho než rozzařena dětska očička.
    Fotky moc pěkne a ty jsi anděl.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, děkuji za krásný komentář. Odpovím slovy - rádo se stalo. Přeji krásný adventní čas. věrka

      Vymazat
  13. Milá Věruško, děkuji vám za všechny ty dětičky co jste potěšila. Jste zlatí.Martina😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, bylo nám potěšením. Posílám pozdravení k vám. Věrka

      Vymazat
  14. Věruš, krásný den jste prožili a hodně srdíček potěšili.Patří Ti velké poděkování.
    Staňka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Staňko, děkuji za Tvé řádky. Já si tento počin slíbila už dávno. Věděla jsem, že to chci udělat už když jsem odevzdávala rukopis ke korekcím. Jsem potěšena, že to vyšlo. Díky dobrým a úžasným lidem. Hezké dny přeji. Věrka

      Vymazat
  15. Bohuliby cin, Verusko...Ja si jen preju, aby tato oddeleni nemusela existovat vubec... Klidne dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, kéž by tomu tak bylo...To zařídit neumím. Tak alespoň vnáším do těžkých dnů úsměv, radost a potěšení. Vím, že to neznamená moc...ale každá troška do mlejna dobrá...Přeji hezký čas adventní. Věrka

      Vymazat
  16. Veruška,ty si naozaj anjel.Prajem tebe a celej tvojej rodinke krásny advent.Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji. Anděl ne, ale čistý úmysl, čistá myšlenka...potěšit, duši pohladit...to jsem šla udělat. Přeji krásný advent. Věrka

      Vymazat
  17. Vierka, si úžasná. K narodeninám trošku oneskorene prajem hlavne veľa, veľa zdravia a tiež aj manželovi. Požehnané Vianoce .... D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko, děkuji. To je totiž to nejdůležitější. Bez toho není vůbec nic...I Tobě přeji krásné adventní dny a požehnané Vánoce. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  18. Milá Věrko, děkuji Ti za nás všechny za to, co děláš. Šíříš lásku, kterou svět tolik potřebuje. V době, kdy se všude mluví o násilí, které se ukazuje i v médiích, je tolik potřeba vysílat dobro. Neboť co vyšleme, to se vrací. Pokud budeme vysílat zlo, bude tolik násilí ve světě. Pokud lásku, bude všude pokoj a klid. Vesmírné zákony v tomto fungují dokonale. Pojďme Tě po Tvém příkladu společně následovat. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji. Vždyť Povídáček právě takový je...šíří lásku světem, otevírá srdce a tvoří svět hezčím. Zkusila jsem ho aplikovat v praxi. Úžasný den to byl. Přeji krásné adventní dny. Věrka

      Vymazat
  19. Věruško, donesli jste dětem radost, kterou v nelehké době tolik potřebují. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Jak píši nemoc si nevybírá ...a to ani období.Svojí nemocí jsem šla také v době adventu. O to víc rozumím a chápu ... Ta radost má tak velký léčebný účinek...je velkou podporou a tak jsem se snažím přispět ku radosti...
      hezké adventní dny
      Věrka

      Vymazat
  20. Věruško moc zdravím a obdivuji ,že jdete do nemocnice a rozdáváte radost ! Když si vzpomenu jak jsem potom neměla ráda nemocnici po tom dlouhým pobytu tam,vyléčili mě to ano,ale pocit tam jít znova.... a přitom nemuset. Už to je hodno obdivu a dělate tolik radosti všem a já se stydím . Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni,vůbec se nestydte,naopak ja smekám před Vámi za Vaši upřímnost,Vaše slova.I ja nemám ráda svá vyšetření,která vždy provází stres,však sama víte.Zde jsem šla ráda,nadelit radost.vnést dětem do jejich nelehkých dnů závan radosti.opatrujte se.Verka

      Vymazat
  21. Milá Vierka, minule som pozerala stránku, na ktorej ponúkaná knihu. Teraz som zablúdila tu, na tvoj blog. Asi máme spoločné viac než len to, že sme oneskorené vo vianocnej 'vymene' ... Kukni: https://yellowhouseideas.blogspot.sk/2017/12/angel-cards.html?m=1 + https://yellowhouseideas.blogspot.sk/2016/12/i-didnt-expect.html?m=1
    A nachádzam ešte ďalšie a ďalšie spoločné body. Neviem, ako to vidíš ty?

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za milá slova, jdu se podívat. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...