Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 6. prosince 2017

Výhra ...



Zamyslela jsem se nad slovem výhra ...

Možnost, situace, pocit uchopit štěstí.
Na vteřinu či na celý život...
Právě proto je tu má charitativní akce




A já dnes posílám kousek štěstí do rukou opět dvěma vítězům.
Losování výhry Moje knížka pro  účastníky blogu


pro ty, co sdíleli tuto radost na facebooku.

Pro mne je pocit štěstí to, že Srdce pro Tebe  za podpory úžasných lidí,

kterými jsou profesor MUDr.Jiří Vorlíček, CSc., dr. h. c.  
zpěvák Laďa Kerndl
mohu zrealizovat.

Štěstí, že malým - velkým hrdinům, pacientům dětské onkologie FN Brno 
budu moci alespoň na chvíli rozzářit oči a potěšit srdíčko.
To je smyslem této akce.


 Moji knížku vyhrává
Romana z blogu Villa Marie

 a

další Moji knížku vyhrává
včelařství Koc za sdílení na fcb

Oběma výhercům ze srdce gratuluji 

a všem děkuji za sdílení 

Srdce pro Tebe

Ti, kdo si přejí Moji knížku, lze ji objednat zde

 Zároveň tak podpoří dobrý skutek, neboť část výtěžku z prodeje knih Moje knížka, bude věnován na kliniku dětské onkologie FN Brno, v podobě dárků.





Ze srdce děkuji 

Věrka



12 komentářů:

  1. Věruško,
    já už Moji knížku mám !
    Šímovi jsme jí ještě nečetla, ale já už mám přečteno :-)
    Taky mám doma vánoční hvězdu, kdy výtěžek z prodeje jde shodou okolností také na zmiňované onkologické dětské oddělení v Brně.
    A výhra!
    Minulý týden Tomáš převzal na jedné benefiční akci 1. místo ve fotografické soutěži a z výhry jsme já skákala hodně vysoko :-)
    A dnes mi přišel email, že na mě čeká ještě kosmetický balíček v DM.
    Zázraky se dějí!
    Přeji Ti krásný adventní čas a dnes i nádherný zážitek z koncertu Carolinky :-)
    Bohužel z pracovních důvodů se ho nemůžeme zúčastnit, ale věřím, že jí ještě hrát uvidíme!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko, děkuji za Tvé řádky a gratuluji dodatečně Tomášovi. Opatrujte se a užívejte dnů adventních. Věrka

      Vymazat
  2. Bravo, za knihu a bravo za akci pro nemocné děti. Nadělila jsi mi moc hezké emoce!!!Škoda, že jste tak daleko. Objímám vás a přeji krásné adventní dny:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za Tvé řádky a přeji krásné dny adventní. Věrka a spol.

      Vymazat
  3. Milá Věruško, mám oči plné slz. Ty jsi opravdu Anděl. Jsem ráda, že sem mohu přicházet. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji. Anděl ne, ale snažím se o dobré skutky ... (když mě ten život sem tam nakope...) A já jsem moc ráda, že mohu číst Tvé komentáře. Přeji kouzelný čas adventní. Věrka

      Vymazat
  4. Věrunko milá,jsem dojatá nad tím,jak se Vám daří rozdávat radost,předávat naději❤
    Kdo víc si ji zaslouží jak právě nemocné děti!!!
    Když těžce onemocněl chlapeček mé sestřenice sebralo to celou rodinu...neskutečný bojovník to byl....
    Je mi moc smutno když si vzpomenu...na tu bezmoc...kdy nejde udělat nic...je mi to líto a vždy se ptám..proč???
    Moc obdivuji Věrunko co děláte❤
    ...zvláště teď...
    Moc Vám za to děkuji!!
    Pa Jana z chaloupky mezi kopci❤




    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, děkuji za milé řádky. Máte pravdu, sama potřebuji naději ...možná právě proto podvědomě, mám ohromnou potřebu ji dávat ... Naposledy tomu tak bylo v pondělí v onkologickém ústavu v Brně na Žluťáku ... snad se mi to povedlo...nemohu soudit. A snad se mi to povede i nyní pro děti ...Optrujte se. Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věři, jsi úžasná, tolik citu v sobě máš.
    K dnešním narozeninám přeji hlavně zdravíčko, štěstí a lásky, ať máš stále plno nápadů a elánu a radosti z žití. Hezký, pokojný advent Ti přeju.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, ze srdce děkuji za krásné přání. Potěšilo mě, velmi. Danu, představ si, že mám v rukou kalendář z r. 1971 a je v něm mé jméno 1. srpna :-) Opatruj se a přeji krásné dny adventní. Věrka

      Vymazat
  6. Gratuluji vítězům. Malým bojovníkům s těžkou nemocí tvé knihy udělají radost a dovolí jim na chvíli zapomenout na bolesti a pomůžou jim ponořit se do snového světa skřítka Povídáčka. Já si Moji knížku s radostí přečetla, je to krásný příběh. Vnouček ji dostal k narozeninám a doufám, že se mu bude stejně líbit. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. O Povídáčkovi ještě moc ráda přinesu příspěvek. Minulý týden jsem byla u kritika pro report. Ten stojí skutečně za to.
      Krásné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...