Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 26. prosince 2014

...vánoční kaleidoskop ...


Kaleidoskop je dětská hračka, která pomocí soustavy zrcadel a barevných tělísek vytváří neopakovatelné obrazce při pohledu proti světelnému zdroji.
A já jsem se rozhodla udělat vám náš vánoční kaleidoskop.
Poslat střípky lidské, teplé, barevné a krásné radosti dál ... je tak cenná a důležitá ...
srdíčka se stala vánočním symbolem dárků v našem domově 

 ... tvořit kouzla je krása. Nejkrásnější kouzlo jsou rozzářená dětská očička. Těšení na Ježíška. Vyhlížení ze všech stran, oken a koutů, kdy se setmí a zacinká ...


... a se tmou přichází světlo. V lidských srdcích, očích, dlaních...přichází Ježíšek ...
 ... vše utichne...ze  starého gramofonu prská stará deska s tóny tiché noci.. domovem voní jehličí, purpura a touha po radosti ...


 ... a všude vůně dobrého jídla... rybí polévky ... pečeného kapra na másle ...
tyto vůně takto voní jen v jeden den v roce
... o vánocích...
... a k večeři patří poděkování a modlitba. V tento večer je součástí slavnostní večeře. A já si vždycky vzpomenu na své dětství, jak  táta před večeří pronášel slavnostní slova...vzpomínal na všechny příbuzné, co již k večeři neusednou a prosil, abychom se za rok zase takto hezky sešli. A pak se všichni tiše modlili a já se nudila a těšila na večeři.
U nás se nevzpomíná před večeří. U nás se děkuje - za vše a letos se i prosilo ... 
 ... nejmladší člen rodiny se těší a to tak, že velmi ...
 ... a co andělů mi za poslední čas do našeho domu přilétlo ...
Těmi živými jste vy. DĚKUJI

... dočkali jsme se ... zacinkal zvoneček ...

 ... a mamince "Ježíšek" nadělil motivaci jako HROM. Objektiv, jako HROM se kterým musím štrádovat cestičkami a pěšinami do lesů, luk a hájů.Cestou necestou... A fotit všechny krásy světa. Ptáky v oblacích a jejich hnízda v korunách stromů. A víte pro koho? Pro vás všechny. A víte proč? Protože mi je s vámi tady fajn a  na světě je moc fajn ...
Věrka

30 komentářů:

  1. Věruško krásné nahlédnutí k vám domů v ten slavnostní čas,těšení bylo odměněno, radostí plno. S malými dětmi je tento čas nejkrásnější. Já našla mezi dárky nádhernou andělku,je to první darovaná - už má místo mezi ostatními. A už nyní se těším na krásu,kterou nám zachytíš novým objektivem. Měj se svátečně. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Álo, děkuji za Tvé řádky. Ráda jsem ukázala kousek dne slavnostního. Mé dny jsou jako na houpačce chvíli tak, poté zase onak.Na pár záběrech je vidět má únava, ale to je to poslední. Určitě, jak naberu sil a bude vše překonáno, vyštráduji si to do přírody. A jak moc ráda. Moc ráda fotím a zachycuji krásy dne. Přeji krásné dny Tobě Alenko. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, na Tvá krásná a jímavá slova se nedá odpovědět jinak, nežli velkým přáním pro vás všechny doma - hodně štěstí, zdraví, pohody a radosti i z těch nejobyčejnějších a nejvšednějších sitaucí, věcí a dnů v nastávajícím roce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji za krásná slova-přeji též nádherné dny po celý rok. Věrka

      Vymazat
  3. Ať je pro tebe každý den svátkem.Krásně jste si to užili a Kačka je ten nejkrásnější anděl s tou svíčkou a srdíčkem z dlaní,krása.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za milé pohlazení na duši. Moc mne potěšilo. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  4. Věru, krásně popsané vaše svátky. Přeji hodně dobrého a moc zdraví a lásky do Tvého domova.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji. Zdraví je u mne na prvním místě. Jak já jsem jen šťastná a vděčná za den, kdy nemám bolesti. a ty mám v posledním čase vždy po wc. Piji vlákninu, dělám vše co dělat má, ale potvora utočí...a já se tak moc snažím..moc...Krásné dny plné zdraví. Věrka

      Vymazat
    2. Věru, prosím, drž se.

      Vymazat
  5. Mila Věruško,krasně jste si to užili,vypadaš skvěle,maš muj obdiv.
    Přeji cele Tve rodině zdravičko,lasku a pohodu.
    Vlasta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Vlasti , děkuji za Tvá slova i pochvalu. To mne těší. Nikdo by nevěřil, že na fotce jsem pod hrstkou léků a asi hodinu po toaletě a bolestech. Moc jsem se bála, abych to Kačence a blízkým o štědrém dnu nepokazila. Ač potvora to měla v plánu, přemohla jsem to. Krásné dn plné pohody a zdraví. Věrka

      Vymazat
  6. Milá Věruško, posílám srdíčkový pozdrav, jak jinak než s další dávkou energie k Tobě domů. Mám ráda střípky od Tebe z domova..a ač vím, že ne všechno může vypadat jako na fotografiích a že Ti určitě není pořád do zpěvu, ty ten úsměv dokážeš vykouzlit pro každého..a já Ti za něj děkuji..to je zase dárek od Tebe pro nás..Měj se pohádkově a užívej si své nádherné rodinky..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, moc děkuji a věřím na všechny energie, modlitby a krásné přání. Prostě funguje to a já moc děkuji za Tvoji energii, to je záruka, že dnes bude prima den. Děkuji a přeji Tobě vše krásné, dobré, pohodové. Moc Ti to přeji. Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věřičko, tak krásně a kouzelně jsi popsla Štědrý večer, tu nádhernou atmosféru, zrovinka voní na dálku a člověk se vnoří a znovu v mysli prožije ten jedinečný večer. Měli bychom mít každý uložený v sobě a když nám je mizerně, tak vytáhnout a hýčkat si.
    Tobě Ježíšek nemohl vymyslet lepší dárek, máš úžasného mužského.
    Už se všichni těšíme na tvé fotečky a komentáře.
    Hodně zdraví a sil všem.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, dnes jsme vyjeli na mini výletík a udělala jsem pár foteček, ale jsou pořád ve foťáku neb jsem padla únavou. Každopádně mi ten vzduch a radost z focení prospěl. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  8. Věrko, jsi moc statečná, přestože je vidět v tvých očích únavu, tak jsi nám poslala svůj krásný úsměv a hlavně jsi dokázala svým blízkým připravit krásný večer. Andělek není nikdy dost, já jsem také jednu dostala, vybrala jsem si ji sama. Pokud bys chtěla poznat to zajímavé místo, odkud je, zvu tě na můj blog. Věruško, přeji ti krásné dny s rodinou, pokud možno bez bolestí. Těším se na tvé další řádky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za TVá slovíčka. Bylo to z mé strany náročné. Ale musím myslet na zítřky, lepší zítřky. Věřím v ně, Krásné dny i Tobě. Věrka

      Vymazat
  9. Věruško,
    krásný kaleidoskop jsi vytvořila, plný lásky, pokory, souznění, těšení i "ksichtíků" tvojí nejmenší.
    Moc ti přeji jen a jen pevné zdraví. Užij si pohody, rodiny, dárečků a hodně dokumentuj. Je tu spoustu virtuálních přátel, co se na to vše těší. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli děkuji za Tvá upřímná slova a přání. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  10. Věruško měla jsi krásné svátky v kruhu těch nejbližších. Kaleidoskop od vás je úžasný a dýchá z něj pohoda. Přeji ti hodně krásných dní a hlavně hodně zdraví. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Rijo, moc děkuji za Tvá milá slova. O pohodu jsem se moc snažila i když ve mě to byl spíš boj o pohodu. Ale věřím a dny, kdy bude dobře. Krásné dny i Tobě. Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věrko, krásné střípky z vašeho domova, už se těším na nové úžasné obrázky, které vykouzlíš novým objektivem. :-) Posílám Ti moc a moc energie!, ať už ta potvora dá pokoj! a Ty jsi šťastná, spokojená, úsměvem zářící... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji za komentík. I já se těším na nové obrázky a hlavně až mě bude lépe. Dnes jsem prospala půl dne a další kus nic moc. Jak já si přeji zdravé dny bez bolestí. Tááááákhle. Krásné dny přeji. Věrka

      Vymazat
  12. Určitě, jedny z nejkrásnějších Vánoc, pro všechny i pro nás co nakoukli:-)!
    Přeji, aby se Ti vedlo stále lépe!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji...a jak já si to přeji. Celým srdcem. Vše krásné a požehnané Tvé rodině. Věrka

      Vymazat
  13. Věruško to je nádhera. A to těšení je stejně nejlepší. Je úžasné pozorovat, jak jsou děti nedočkavé a stále vykukují z oken jestli neuvidí Ježíška nebo alespoň nějaké světýlko na obloze. Už se moc těším na Tvoje fotky. I když Ty umíš fotit úžasně i bez velkého objektivu. Zachycuješ svět svým srdcem a přenášíš jej do obrázků. Přeji spoustu krásných dnů. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, děkuji za veletok krásných slovíček. děkuji. Věrka

      Vymazat
  14. Ahoj Věrko, jsem ráda, že jsi prožila vánoční čas už se svoji rodinou. A těch krásných fotek. Krásnou atmosféru jste měli a užili si ji. Únavu odplaví čas a rodina ti dodá energii kterou potřebuješ. Díky dárku se určitě dočkáme dalších krásných fotek - fotíš úžasně (já to vůbec neumím, i když taťka byl bezva fotograf). Užívej si vánoční čas v pohodě se svými nejbližšími. Teď už to i za oknem vypadá vánočně :) Měj se hezky a myslím na tebe Jarča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarčo děkuji za komentík a poklonu. Moc mne těší. Ani já neuměla fotit a dokonce si to ani nemyslím teď, učím se a baví mě to. A můj muž mne v tom podporuje, naděluje mi potřebnou techniku a čte blogy o technických parametrech, takže koníčkujeme oba. On teoreticky, já prakticky. Ale nejvíc mě naučila Věrka z blogu Ange Vilain, která mi sdělila kouzlo jak správně fotit - srdcem.Krásné dny a zkus to, fotit, je to časem krása.Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...