Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 6. srpna 2019

Vernisáž z Prahy



Minulý týden jsme měli krapet našlapané dny.

Po dni D, který přes nejednu překážku už vypadal, že ani nebude…

Nakonec byl a byl moc prima.

Byla i vernisáž výstavy „každý den je dar“ v Praze.


Jarní naděje

 Sotva jsme sundali svatební outfit, jelo se do Prahy na vernisáž.

Naše Kačka tedy jela i ve svatebním outfitu.

Zamilovala si ho natolik, že v něm chodí i do cukrárny …


Letní naděje

Vernisáž v Praze byla taky prima a já tímto děkuji všem,

kdo našli chuť a čas a přijeli či přišli se podívat.

Bylo to jedinečné setkání.


Podzimní naděje


Moc ráda jsem objala paní Zuzku,

kterou jsem se snažila na nelehké cestě za zdravím podpořit.

Její květiny, které mi darovala, voní  pro mě v kuchyni na stole každé ráno.

Děkuji za vroucí objetí Simči, z blogu blondýna.

Myslím, že bychom dokázaly propovídat dny a noci…

Děkuji úžasné Jiřince, s kterou jsme 

si krásně na lavičce uprostřed chodby povídaly. Držím pěstičky.

Děkuji za nádhernou jiskru v očích panu režisérovi Toníkovi,

s kterým si povídám vždy víc než ráda. Jeho vtip je jedinečný.

Pošeptal mi větu, že přiběhl na vernisáž na poslední chvíli, 

a když chtěl koupit květiny, místo květinářství tam vietnamka prodává podprdy.

Tak jsem to vzdal…J


Zimní naděje

Děkuji panu Janu Wolfovi, předsedovi ZHMP, který udělil 

výstavě „každý den je dar“ záštitu a ujal se slova.

Děkuji za úvodní slova panu Pavlu Bělobrádkovi.

Panu řediteli zdravotnického odboru z magistrátu hlavního města Prahy, 

za jeho gratulaci a květiny.

Panu moderátorovi Jiřímu Pešinovi za jeho proslov.




Děkuji mému Peťanovi, který se postavil na vernisáži do své „kuchyně“, 

rozléval šáňo a nabízel dobroty.

Carolince, za její asistenci a trpělivost, páč vernisáž není její hobby. 





Zde je pár slov z televizní reportáže z vernisáže z výstavy




10 komentářů:

  1. Věrko moc Vám to sluší, na sukni jakoby pokračují Vaše obrazy. Z fotek to působí, že plujete na nachově-modrém obláčku. Posílám velký obdiv a gratulaci k vernisáži. Magda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Magdi, moc díky za milé řádky. Ony to jsou vlastně šaty, které se zavazují na ramenou. Jenže mají džínové tkanice a umí tím pádem neposlouchat. A protože jsem nechtěla mít na vernisáži faux pas, zavázala jsem je v pase. Doma jsem zapomněla k tomu všemu džísku, takže jsem tam tak trochu, jako když vstanu z peřin :-) Podstatné je, co jsem chtěla předat a sdělit. O to více mě potěšily Vaše řádky. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  2. Martina slovacko7. srpna 2019 v 8:32

    Milá Verko, další krásný počin. Je neskutečné, co všechno stíháš, ale chápu že všechno tohle je únavné a zároveň neskutečně nabíjí. Já jsem se i s rodinou právě vrátila s odlehčovací ho pobytu, pro rodiny se slečnou s Rettovým syndromem. Je to každoroční pobyt a všichni se na něj těšíme. A i když je náročné ho nachystat a týden je unavený, tak je nádherný. Letos 4 nové rodinky byly nadšené, děti i dospělí plakali a domů se nikomu nechtělo. A tak už se těšíme na příští rok. No a abych nezapomněla, moc gratuluji k vaší velké lásce a přeji krásnou cestu společným životem. Moooc vám to všem slušelo. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za tolik pozitivních slov a emocí. Když o tom tak přemýšlím, i mě a mé rodině by bodl takový odlehčující týden. Budu se muset vážně zamyslet... Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, moc děkuji, že jsi nám slovem i fotografiemi přiblížila vernisáž v Praze. Tak moc ráda bych se s Tebou setkala, snad to někdy vyjde. Obdivuji, co jsi všechno stihla. Máš báječného muže i dcerku, kteří Ti pomáhají.
    Přeji Vám všem krásné dny a také trochu odpočinku. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji. Z duše i srdce mi hovoříš. Peťan i Kačka jsou jedineční, bez nich bych to vůbec nedávala. A nejen toto... Jsou mi skutečnou oporou. Snažím se jim to vracet a naplňovat co je v mých silách.Myslím, že je to celé samosvorné.
      Jj, odpočinek je myslím na místě. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  4. Je vidět, že sis vernisáž v Praze užila, že byla pěkná. Moc Ti to sluší! Setkání s blogerkami bylo určitě fajn. Ráda jsem se podívala na reportáž z výstavy a jsem ráda, že jsem byla na té první vernisáži v Náchodě, která zahájila putování Tvých obrázků.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé milé a pozitivní řádky. Jak já jen ráda vzpomínám na naše setkání v Náchodě. Tenkrát pršelo a přišlo lidí, že bych na jedné ruce spočítala. Bylo mi tenkrát do breku...však víš... Jak jsou jen ty pořekadla pravdivá - začátek špatný, konec dobrý.
      Přeji krásné letní dny.

      Vymazat
  5. Moc Vám to sluší.Vernisáž byla určitě nádherná.Snad výstavu stihnu.Mějte se sedmikrasne.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a milá slova. Výstava je v Praze až do 28.8.2019. Také přeji jen pěkné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...