Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 8. prosince 2014

... tenkrát ...


… psal se tenkrát osmý prosinec odpoledne. Mrzlo, až praštilo a moje máma vylezla do koruny staré jabloně prořezat strom. Vylezla po žebříku  a s pilkou v ruce se jala prožezu. Stará paní sousedka na ní volala, ať neblbne, že má každým dnem rodit.
Máma v kožichu s hloupým nápadem slezla dolů. Vždyť byla v devátém měsíci těhotenství.
V noci se miminko rozhodlo přijít na svět. Bydleli jsme tenkrát na samotě u lesa, v domě s babičkou. V noci mrzlo ještě více než ve chvíli, kdy šplhala do koruny stromu.
Foukal mrazivý vítr a cesta byla sněhem zavátá. Táta nemohl pomalu ani nastartovat auto a tvrdil mi, že si myslel, že se miminko narodí uprostřed noci , sněhu, větru a mrazu v autě mezi lesy.
Byly to prý horké chvilky … ale dorazili po půlnoci do nemocnice a těsně poté, 9. prosince se miminko narodilo.
Tak jsem tenkrát přišla na svět 
 

... s úctou a láskou k životu ...
Věrka
 

123 komentářů:

  1. Věrunko, k Tvým zítřejším narozeninám Ti přeju moc a moc ZDRAVÍ!!!!!!! lásky máš kolem sebe určitě hodně,Ty si ji totiž zasloužíš! Posílám objetí a další dávku energie..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, moc děkuji a vždy se těším na Tvůj příval energie...funguje to :-) Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  2. Věrka má narozeniny a já mám přání jediný....štěstí, zdraví, štěstí, zdraví, hlavně to zdraví !!!!!!!!! Věrko, na dálku Ti připíjím a také posílám náruč pozitivní energie. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je krásné Jarko, zpívané slova, Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  3. Věruško milé pohlazení a k dnešním narozeninám hodně zdraví, zdraví a ještě jednu kopu zdraví, štěstí lásku, prostě všechno nej a nejlepší.
    Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mil Olinko, moc děkuji za mil pohlazení Tvými slovy. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, přeji krásné narozeniny a hlavně co nejvíc zdraví a energie. Taky spoustu lásky a štěstí.
    Posílám objetí a drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci ze mlejna na samotě u lesa, moc děkuji za milé přání. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věruško, ať jsou tyto narozeniny ve znamení splněných přání... Přeji Ti moře zdraví, kopu štěstí a mnoho lásky. Krásné narozeniny! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lidko, moc děkuji za milá slova. A víš, jak se jmenovala moje babička z domu na samotě u lesa? Lidka :-) Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
    2. Ano, vím... Krásný den. L.

      Vymazat
  6. Lásko nás všech hodně síly,energie........Alka/babiali/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alko, úplně jsi mne dojala. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  7. Věrko, přeji všechno nejlepší k narozeninám, spoustu zdraví, lásky, štěstí a pohody. Posílám tichou modlitbu a přání tam nahoru, ať vše dobře dopadne. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, tak moc Ti děkuji za slova a slova modlitby. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  8. Věrunko, přeji ti k Tvým narozeninám všechno nejlepší, hodně zdraví, lásky, pohody.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji za Tvůj komentář. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  9. Vieri, prajem Ti z celého srdca hlavne zdravie, Aby čo najskôr bolo všetko v poriadku. Krásne narodeniny. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andrejko, moc děkuji za Tvé upřimné blahopřání. I já věřím.... Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruško,také já spěchám s gratulací....přeju Ti hlavně Boží požehnání a ochranu Panny Marie! láska Tvých drahých je velkým darem a nejlepším lékem. ať tedy všeobjímající a uzdravující LÁSKA naplní vaše nitra až po okraj a nikdy Vám nechybí! s přání pevného zdraví a stiskem ruky Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, jsi tak moc hodná...děkuji, moc děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  11. Vierka....vsetko bude dobre....prajem krasne narodeniny....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, děkuji za Tvůj pozitivní komentář. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  12. Milá Věruško, chodím k tobě pravidelně nakukovat a dnes ti chci popřát všechno nejlepší k narozeninám a hlavně HODNĚ ZDRAVÍ, držím palce... Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, moc děkuji a mé přání, nakukuj stále a ráda... Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  13. Vierkaaaa vsetko najlepsie a hlavne vela vela zdravia!! posielam objatie a pusu na celo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Zuzi, děkuji za slova, obejmutí a pusinku. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  14. Veru vše nej. Aby se ti splnila všechna tajná i veřejná přání♥ Obejmutí a velkou pusu:-))) Věra PS mám na klíně Jonáška, tak nenapíšu víc. pořád brebentí mama mama a baba a mele a mele:-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko,moc děkuji za Tvá slova a užívej krásných chvil s vnoučkem...už se na něho, mého Jeníčka vnoučka taky moc těším...denně spolu telefonujeme-je to rozhovor na úrovni, já mu pořád povídám co budeme příště dělat a on na druhé straně aparátu hučí...to je jeho mluva. Prý to dělá jenom se no. No, jak říkám rozhovor na úrovni :-) Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  15. Věruško gratuluji Ti narozeninám - dnes je slaví i můj syn ...přeji hodně zdraví, protože to je největší dar který máme ...bez něj není nic..... hezké dny Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji za Tvá slova a posílám velký pozdrav jednomu oslavenci, který slaví dnes též. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  16. Také se připojuji s přáním krásných narozenin, a přeji spousty zdraví a pohody!
    PS: i ten "můj" má dneska narozeniny, tak snad si ten den oba užijete :o) Pěkný den, Štěpka
    zvu tě: https://www.facebook.com/pages/Handmade-by-Bunnysek/390388317756997

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Štěpko, a další velké pozdravení k dalšímu oslavenci ode mne. Za Tvé děkuji. Moc děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  17. Tak tomu se říká "antré" :o)

    Věruško, přeji Ti moře zdraví A ZDRAVÍ♥♥♥ a spoustu lásky.
    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Moni, moc děkuji, můj vstup do života - antré byl skutečně na knop. A já to tak mám v životě pořád...sotva něco stíhám...a tak si říkám, že i tento boj musím stihnout-vyhrát. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  18. Milá Věruško, přeji Ti k tvým narozeninám to nejvzácnější co lze si přát a taky kupu štěstí, moře lásky a pohody.
    Zkrátka jen to nej, nej, nej. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za krásné přání. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  19. Věruško,
    jak sama píšeš i začátek byl těžký. Jak už jsem psala mnohokrát, jsi silná holka, co dostala do vínku prát se s osudem a vítězit. A tak tomu je i dnes. Přeji jediné - zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Pavli, je to a byl to boj...o život...vše dobře dopadlo a věřím, že dopadne... Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  20. Přeji jen zdraví ostatní se dostaví.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, absolutní souhlas. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  21. Také se připojuji a přeji ZDRAVÍ, LÁSKU, ŠTĚSTÍ.
    Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, nádherné...co víc si přát? Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  22. Krásné narozeniny Věru!
    Přeji Ti to nejdůležitější a tím je ZDRAVÍ, moře štěstí a oceán lásky.
    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radu, děkuji za milé přání. Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  23. Milá Věruška, všechno nejlepší k narozeninám. Co vám přát? Lásku? Té máte spousty, ale té není nikdy dost! Štěstí? To máte ve svých dětech. A zdraví? ANO! Budu vám přát hodně hodně hodně zdraví a taky štěstí a lásky, protože toho je taky k životu potřeba, a ještě jednou zdraví a zdraví. Krásně si ten dnešní den užijte a držte se, určitě bude ještě líp a my vám budeme držet palce. Naďa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Nadi, děkuji, skanula mi slzička dojetí...děkuji, z celého srdíčka děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  24. velká gratulace a velké přání ....... Ať má Carolinka zdravou maminku
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, nádherné přání a toto přání je i mé přání :-) Děkuji. Krásný den sluncem zalitý ♥ Věrka

      Vymazat
  25. Milá Věruško,všechno nejlepší k dnešním narozeninám.Ze srdce přejí moře lásky,zdraví,zdraví a zdraví, ostatní přijde,tak nějako samo.
    Já jsem letos k narozeninám dostala onu šokující zprávu.Odpoledne na ,,solárko"do Brna,ale už se Vám to krátí a mne taky.Krásný sluníčkový den Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji z hloubi srdce a zrovna tak přeji uzdravení. Nad to v žití není...Věrka

      Vymazat
  26. Věruško, krásné narozeniny oslavíš za pár dní se svými milovanými. Já ti přeji jako každá z nás plnou náruč zdraví, zdraví a zdraví. Do vínku jsi dostala srdce bojovníka, nadání slova, zručnost, kreativitu a hlavně všeobjímající náruč, citlivost a láskyplnou duši. To vše si chraň a posiluj do dalších let tvých narozenin. Myšlenkami u tebe Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji za překrásný komentář...tolik chvály a potěchy jsi mi dopřála. Totéž přeji i já Tobě...radost a radost a kopec zdravíčka. Věrka

      Vymazat
  27. Mila Věruško,všechno nejlepši k dnešnim narozeninam.Přeji hodně,hodně zdravi,to je ze všeho nejduležitějši.Lasku,ktera se Ti opravdu dostava od Tvych nejbližšich.Myslim na Tebe jak jsi silna vše dobře zvladaš,držim pěsti,všechno bude dobre.Ze srdce Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, děkuji a skvělá slova. Včera jsem měla slabší i když krásný den. Nejprve mi kurýr přinesl kytici jako kredenc od Kristýnky, pak mi spoluležící přinesa kytičku s dortíkem a pak zase kurýr velkou kytici od mé lásky a Carolinky. Bylo mi včera špatně, ale přitom krásně. A tady ta hora krásných přání...DĚKUJI.Věrka

      Vymazat
  28. Všschno nejlepší:-) a hodně hodně zdraví!....Vera

    OdpovědětVymazat
  29. Věruško, všechno nejlepší, moře lásky a radosti, že ani z nejvyššího stožáru neuvidíš konce, plné plachty zdraví, ať můžeš plout ve svém životě tam, kam tě to táhne srdcem a kde budeš nejšťastnější a nejspokojenější. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji...také si to moc přeji...moc...Věrka

      Vymazat
  30. Verko, i ode mne vse nejlepsi. At se ti splni tvuj nejvetsi sen, at jsi zase zdrava! Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kačenko, děkuji. včera jsem viděla zázrak a přála si ho. Když mi bylo špatně a procházela jsem z jedné budovy do druhé...zvedla jsem hlavu k nebi a viděla padat hvězdu. Bůh mi dal dárek...a o ten největší jsem ho poprosila...Věrka

      Vymazat
  31. Milá Věruško,k narozeninám Ti přeji jen to nejlepší,ať máš v životě vše co si přeješ a plno života a síly na rozdávání!!!Prostě ze srdce vše nej.Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renčo, děkuji, děkuji a zase jenom děkuji...Věrka

      Vymazat
  32. Nejmilejší Věruško ♥
    přeji ti k tvým dnešním narozeninám jen to nejlepší.
    Jak jsi nám popsala, tak už tvůj příchod na svět byl komplikovaný, ale zvládlas to, a tak i teď svůj těžký boj určitě vyhraješ. Moc ti to přeji.
    Posílám ti obrovskou pusénku a objetí.
    Martina sTerezkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Martinko a Terezko, děkuji za vaše upřímná slovíčka....jste fajn holky. Věrka

      Vymazat
  33. Posílám do dálky přání :život jako z pohádky! Plný všední krásy, lásky, pohody a zdraví, at vše zlé se mávnutím proutku spraví!Věř a víra Tvá a láska Tvých nejbližších Tě uzdraví. Moc Ti to přeji ze srdce Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji a věřím...moc věřím, prosím a doufám...a krásné dny přijdou...prosím o ně...Věrka

      Vymazat
  34. Ponad našou strieškou letel holub sivý,kto má dneska narodeniny,nech je dlho živý.Milá Vierka,posielam ti túto našu rodinnú vinšovašku a prajem ti len jediné a to najhlavnejšie-ZDRAVIE.Prajem ešte pekný zbytok dna.E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji za kouzelné a nádherné přání. A j Ti za to povím veřejné tajemství. V neděli se mi vrátili moji holoubci dobrých nadějí. Seděli na římse a já se z toho skutečně rozplakala. Zamávala jim a oni zase odlétli. Bůh ví kam, ale byli tu...Věrka

      Vymazat
  35. Jarka od Poděbrad9. prosince 2014 v 16:27

    Milá Věrko,přeji krásné narozeniny a hlavně zdravíčko,každý den na Tebe vzpomenu ikdyž moc nepíšu.Jarka od Poděbrad

    OdpovědětVymazat
  36. Milá Věřičko, proto ty jsi taková hbitá, rychlá, pracovitá, do všeho se hrneš... popohnala tě máma na svět. Krásné datum. Přeju moc a moc zdraví, pak už bude všechno.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mil Danu, moc děkuji za Tvá slova...asi jo..asi to tak je a má být...Věrka

      Vymazat
  37. Ahoj Věruško,i já se připojuji k té veliké škále gratulantů a přeji hlavně moc a moc zdraví.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, a jak já jsem ráda, že jsi v té řadě. Tolik skvělých lidiček a dušiček...z hloubi srdce děkuji. Věrka

      Vymazat
  38. Milá Věruško,přeji krásné narozeniny,ať se Ti splní všechna tajná přání...tedy hlavně to největší,zdraví.
    Moc zdravím a přeji kouzelný adventní čas.Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, jsi jedna z nejkreativnějších Zuzek co znám a já děkuji za slova a za inspirace pro život a tvoření.Věrka

      Vymazat
  39. Věrko, gratulace největší, přeji zdraví, klid a pohodu, radost z každé chvilky a lásku.....ze srdce Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji, že ke mě přilétla Tvá slovíčka, děkuji. Věrka

      Vymazat
  40. Vierocka moja K Tvojim krasnym narodeninkam Ti zelam zo vsetkeho najlepsie , najkrajsie, aby sa Ti splnili vsetky Tvoje sny a priania a aby Tvoj zivot bol ako z rozpravky ,kde sa vsetko dobre konci a vsetci su spolu stastni:))
    Casto na Teba myslim ...Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, moc a moc děkuji za tVé myšlenky, slova a přání...je krásné, jako z pohádky. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  41. Věruško, i já se připojuji do zástupu gratulantů a přeji Ti vše nejlepší, lásku, štěstí a to nejdůležitější - zdraví. Ať se ti splní všechna tvá přání. A já ti posílám plnou náruč energie. Moc na tebe myslím. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžeko, děkuji, kdybych jen věděla, kde se zdraví dá získat utíkala bych tam klečela, a prosila...a já to dělám a prosím o to i všechny mé blízké. A věřím, že se mé zdraví vymodlí. Vždyť vám toho tolik chci ještě říci a napsat. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  42. Přeju co nejvíce klidu v duši a hlavně, abyste vykročila na tu správnou a lepší cestu, až bude nejhorší za vámi. Cestu plnou lásky a úcty k sobě samé. martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za upřímná slovíčka, děkuji. Věrka

      Vymazat
  43. Milá Věruško♥
    Prozradil mi kalendář ..i komentář,
    že se dnes Tvé narozeniny slaví,
    proto hodně štěstí ..ZDRAVÍ..ZDRAVÍ..ZDRAVÍ..!!!
    Věruško jen to nejlepší Ti přeje Anna♥


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, děkuji a děkuji a děkuji. Dnes má narozeniny můj muž...už se tak moc těším, až si to spolu povíme, obejmeme...že se máme...Věrka

      Vymazat
  44. Milá Vierka,
    Na nebi žiaria milióny hviezd,
    každá má svojho majiteľa.
    Tá moja hviezda Tvojej popraje
    zdravia a šťastia veľa.
    Ja spolu s hviezdou chcem Ti zaželať
    zdravia a šťastia v žití.
    A večer,keď si budeš pripíjať
    nech Ti tá hviezda svieti.
    Nuž zdravie,šťastie nech Ťa sprevádza
    na každom Tvojom kroku.
    Nešťastie,smola nech Ťa obchádza
    každý jeden deň v roku.
    Na záver ešte lásku priať Ti chcem,
    bez lásky žiť sa nedá.
    Silu prevelikú prajem Ti,
    zdolať nemoc a opäť si plniť sny ...
    Laira

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIlá Lauro,
      dnes mi přilétla po síti básnička,
      tak krásná, až mi ukápla slzička.
      Tolik něhy a lásky v ní je,
      že mé já se usměje.
      Tak krásná slova to jsou a pro mě a tu,
      díky za překrásnou nádheru.
      Věrka

      Vymazat
    2. Vieruška ... veľmi ma to teší ... a ďakujem aj ja tebe, že si ... silno objímam ... :)

      Vymazat
  45. Jeeej, aj Ty máš podobný príbeh ako ten môj "uzlíček" .. veeeľa zdravíčka a pevné nervy :)
    posielame božtek :)
    Roni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Roni, děkuji za slovíčka i pusinku. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  46. Milá Věrka, spievaj so mnou:
    mnoga leta, mnoga leta, mnoga leta- ŽIVIO, mnoga leta, mnoga leta, mnoga leta Živio....
    Živio, Živio, Živio, Živióóó...
    Želám ti všetko naj a krásne narodeninky !!!!!!!!!!!!!!!!
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
  47. Přeji Ti z lesů všechno něj, hodně Božího požehnání, pohody a klidu. Pavel :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý Pavle, děkuji za milé přání z lesů. Děkuji celým srdíčkem. Věrka

      Vymazat
  48. Přeji ti všechna nej, která si představíš. Hlavně hoooooodně zdraví, štěstí a lásky. Ať se ti splní všechna přání i ty nejtajnější. Měj se hezky Jarča

    OdpovědětVymazat
  49. Mila Verusko preji Ti vse krasne k Tvym narozeninam. Preji to nejdulezitejsi- ZDRAVI. Lasku mas, skvele deti take a to v trojite davce, to slunicko nejmensi je proste k umazleni, sama mam takove male stesti doma a je pro mne vsim, pro ne, my mamy zvladneme vse. Nic ostatni neni na svete dulezite. A tak drzim palecky a preji spoustu sil a dobra nalada at te neopousti! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, děkuji za krásné přání, potěšilo mne, moc. Věrka

      Vymazat
  50. Z celého srdce Ti Věruško přeji hodně ZDRAVÍ , LÁSKY A BOŽÍHO POŽEHNÁNÍ.
    Objímá Jarka

    OdpovědětVymazat
  51. Mil Míšo, děkuji moc...za překrásné "sesterské" přání. Jsi fajn, děkuji a přeji i Tobě všechno nej, stále skvělou náladu, kreativitu, boží zahradu a třeba hezké brýle :-))) Věrka

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Jarko, děkuji za TVé přání, slovíčka a obejmutí. Děkuji Věrka

    OdpovědětVymazat
  53. Milá Věruško přeji Ti z celého srdce hlavně zdravíčko, protože to když není, tak člověka pak nic nebaví a netěší. Ale ty jsi velká výjimka, která i přes všechny své starosti a neduhy nás obklopuje takovými krásnými příspěvky. Již se ti pobyt v nemocnici krátí, tak stříhej metr a za chvíli budeš už pořád se svými nejbližším, kteří Tě nadevše milují. Měj se moc moc hezky a posílám hodně síly a božího požehnání v tomto pro Tebe nelehkém předvánočním čase. Opatruj se a srdečně zdraví Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Katko, děkuj za milá slova, přání. Je tomu skutečně tak, když není zdraví, není nic. Včera jsem se právě rozhodla napsat balíček láskyplných básniček.Další můj motor pro vás. Kouzelný den. Věrka

      Vymazat
  54. Milá Věrko, tak ty jsi měla narozeniny. Moje maminka taky - teda osmého. Tak Ti trochu opožděně přeji hodně lásky, zdraví a stálé Boží pomoci a ochrany - a jak se říká u nás - já vynšovat neumím, já se za tě pomodlím. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Slávi, no to je krásná ynšovačka, děkuji. Věrka

      Vymazat
  55. Milá Věrko, opožděně, ale přece ti přeju k tvým narozeninám hodně štěstí, lásky, pohody a hlavně zdraví...Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blani, moc a moc děkuji. Přeji kouzelný den. Věrka

      Vymazat
  56. Jééé to jsem zaspala, ale i tak se zpožděním Vás moc zdravím a přeju Věrko hodně štěstí, štěstí, štěstí a zdraví, zdraví, zdraví, ať jste šťastná a ráda na světě !!!
    Myslím na Vás !
    Anežka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Anežko,děkuji.Na milá a upřimná slova není nikdy pozdě. Proto za ně moc moc děkuji. Krásný den. Věrka

      Vymazat
  57. Milá Věruško, k tvým narozeninám, i když opožděně přeji to nejcennější a to ZDRAVÍ a LÁSKU. Lenka

    OdpovědětVymazat
  58. Milá Věrko, opožděně ...přeju to nejdůležitější...hodně zdraví a Boží požehnání. Zároveň přeju Tobě i blízkým krásné a požehnané Vánoce. Myslím na Tebe.Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Peťo, děkuji za upřimné přání, myšlenky na mne . Potěšilo mne to. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  59. Milá Věrko, trošku opožděně, ale přece, se stavím do dlouhé řady gratulantů. ;-) Přeji Ti hlavně moc a moc zdravíčka a veeelkou náruč štěstíčka, ať se vše v dobré obrátí! Ale když jsi zvládla příchod na Svět, toto zvládneš také! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, moc a moc děkuji za milé přáníčko. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  60. Milá Věruš sice s mega-zpožděním, ti přeji o to upřímněji vše nejlepší, ale hlavně tolik zdraví, aby jsi ho mohla ještě dále a dlouhá léta rozdávat dále:-)))
    P.S.
    napíšu e-mail.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, moc děkuji za upřímné přání a těším se na email. Věrka

      Vymazat
  61. Milá Věruško, vše nej k narozeninám, hlavně zdravíčko a pomyslnou kapku štěstíčka. Ikdyž to nechodím sem psát, stále na Vás myslím a držím pěsti.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Bohunko, moc děkuji za vše...za přání...za myšlenky...Těší mne a moc si jich vážím. Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  62. Snad jen hodně zdraví a lásky... ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Gabčo, děkuji. Zbytek jsu kosmetické detaily života. Toto je to nejdůlžitější. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...