Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 18. července 2012

... porcelánová panenka ...


... vzpomínám si na babičku a její kuchyni. Jak skvěle vařila a pekla. Na její kuře na cibuli, na rajskou, co zahušťovala strouhaným perníkem nebo na vývar, kde lžíce doslova stála. Zavřu oči a cítím ty vůně ještě dnes. Vzpomínám si na její bábovku, která voněla po celém obýváku a snoubila se s vůní kávy. Uprostřed té bábovky stála nádherná porcelánová panenka. Dnes ji mám vystavenou ve skleníku a je pro mne jedinečným pokladem. Pokladem, který mi připomíná moji babičku …

5 komentářů:

  1. Krásný kousek a krásné vzpomínky. Ke mě takhle loni doputoval mlýnek na kávu, co měla babička v kuchyni a jako malá jsem si s ním hrozně ráda hrávala. Už jsem si myslela, že zmizel někde v propadlišti času a najednou je u mě na chaloupce. A od té doby co babička umřela, se na něj dívám a pokaždé vidím babičku. Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...rozumím.Moje řeč. Jsou věci, co tak trochu nejsou věci, je v nich část osoby.

      Vymazat
  2. Ta je krásná. Taky mám pár kousků, které nic nedokáže nahradit.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...jsou věci a věci. Mám doma některé, ketré mají poutze cenu lidskou a pro mne dvojnásob.

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...