Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 1. září 2012

...slíváky...






... když voní z trouby slíváky, vím, že se blíží podzim. Moje babička sbírala v aleji slívy do zástěry. Pak se kuchyní lnula vůně buchet. Neměla jsem je jako malá ráda, asi jsem věděla, že je konec prázdnin. Dodnes jsem se je pořádně nenaučila, ty klasické, velké buchty, které když jíte máte jich plné ruce. Budu moc ráda, když mi nějaká dobrá duše poradí. Děkuji ...

2 komentáře:

  1. Vypadají krásně a voní až sem. Letos dětem opravdu nemusí být líto, že už musí do školy. Když neprší, tak je alespoň zataženo.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, děkuji. Sice hezky voní, ale druhý den jsou jako kámen. Proto se musí sníst hned. Pořád hledám ten správný recept. V.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...