Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 9. prosince 2012

... 9. (devítka) můj den narození ...


 

 




… když přichází den narozenin,
každý nosí moře darů, květin.
Já si přála klid a pohodu jen,
to je nad dary, to je sen.
Děkuji za to, že se tak stalo,
mé srdce a duši to zahřálo.
Děkuji za všechny takové dny,
co promění se tak v sny…

… také bych ráda poděkovala Pétě http://ruzofka.blogspot.cz/ za vánočního skřítka, který  hlídá přede dveřmi naši vánoční atmosféru. Jinak jsem dnes místo otevření flašky, dala nový kabátek flašce od olivového oleje. Je z ní svícen …

10 komentářů:

  1. Jůůů ty máš narozeniny-tak to velká gratulace!!!!!!!!A spoustu lásky a té pohodičky!

    OdpovědětVymazat
  2. Posílám přání všeho dobrého, hodně zdraví, lásky a štěstí. :=)

    OdpovědětVymazat
  3. Carolinko, dodatecne vsechno nejlepsi k narozeninam hlavne to zdravi a stesi vynsuji :o) Mej krasne dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se ke gratulantům a přeji všechno nejlepší. A děkuji za pokochání, u Vás je tak moc krásně, útulně ;-)
    Krásné adventní dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Lenko, dnes jsem měla náročný den, ale Tvá(můžu-li tykat) slova mě opravdu postavila na nohy. Potěšila a pohladila na duši. Děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, tak jsem vám to tady prohlédla a s dovolením se zase zastavím, je u vás moc hezky!
    Dodatečně všechno nej k narozeninám!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Helenko, moc děkuji za pozitivní příspěvek. Krásný den a budu jen a jen ráda. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...