Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 22. dubna 2016

místo růží ... DIVADLO



V minulém příspěvku jsem vám slíbila, že dnes přinesu pečené růže. Moc ráda vám je přinesu na pocukrovaném podnosu, ale dnes vám přinesu na zlatém podnose příspěvek ryze umělecký.

Vzpomínáte si na příspěvek Tajné přání ? Zde:
Na příspěvek o velké lidskosti. Ta lidskost má další pokračování ... A já o ní chci dnes moc ráda psát. Myslím, že až si mé řádky přečtete, bude mít dnešní den větší lesk a krásu. Větší záři a bude provoněna radostí.




Napsala jsem tenkrát o tomto příspěvku panu Tomáši Töpferovi, řediteli Vinohradského divadla. Hlavnímu aktérovi onoho příspěvku Tajné přání.  Odpověděl mi a velmi mile.  Co víc … pozval mne jen tak, pro radost, k němu do divadla.
 

Ten den přišel. Carolinka si vzala ty nejkrásnější šatičky a korále, co má. Peťan mi nabídl rámě a vykročili jsme do nádherného divadla.  Na kouzelné představení Karla Čapka Loupežník, které má hvězdné herecké obsazení a skvělou režii. Vřele vám jej doporučuji . Vyrazila jsem prvně od operace za kulturou. Trochu strachu a napětí…trochu nejistoty i těšení…. Na představení  jsme byli pozvány člověkem s velkým srdcem. Moc mu za tento počin děkuji, veřejně a upřímně.  Jsou ještě na světě lidé, co dělají věci jen tak …pro radost.




A pro tu samou emoci jsem věnovala knihu Máma, paní herečce Haně Maciuchové. Co víc mě dojalo, když na konci představení, při děkovačce, byla paní Haně Maciuchové předávána na pódiu obrovská kytice a knížka s názvem Máma. Ta radost, ta lidská nezištná radost, se šíří světem dál….
 
Cítíte ji i vy? Tak pak  skutečně dolétla, až  k vám…


A také děkuji ze srdce VŠEM  za podporu mého projektu Kniha Velká máma, který je předprodejí knihy Velká máma pro  všechny zájemce. 

Věrka

16 komentářů:

  1. Milá Věruško, je moc krásné, když si lidé dělají radost. Tato byla určitě veliká a to nejen pro Tebe. Je to moc veliká krása, šířit radost kolem sebe a dokázat jí i přijímat od druhých. Krása pro nás čtenáře a potěšení našich duší. Přeji krásné dny plné radosti. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvé řádky. Za milá a radostná slova. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško, ty jsi prostě úžasná bytost a moc se ti to vrací. nemám vůbec slov. vyzařuješ lásku a ta se ti vrací. proč já to neumím????chci tak moc a nejde to.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, děkuji. Ale umíš...vím to. Jen si to řekni a je to tu :-) Pá a krásný den. Věrka

      Vymazat
  3. Tak to jsem rada za vas, ze jste se mohli zucastnit takove akce, uzit si to a odnest si spoustu krasnych dojmu. Verusko, preji jen vice takovych radosti. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za Tvé řádky. Děkuji za Tvé přání. Přej a bude Ti přáno a tak i já Tobě přeji krásné dny plné krásných zážitků. Věrka

      Vymazat
  4. Radost za radost...nej věc na světě.Přeju ti ze srdce,at důvodů k té radosti máš čím dál víc.Mějte se fajnově.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, moc děkuji a Tobě přeji totéž. Věrka

      Vymazat
  5. Četla jsem tento týden dojemný příběh v Marianne. Předpokládám, že byl o Vás. Přeji vše dobré. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá M. , děkuji za Vaše řádky a postřeh. Dnes ráno mi to dala na vědomí Hanka z blogu Šťastné dny, který mám zde v seznamu. Škoda, že kus článku o mé maličkosti sebrala reklama, která ubrala to nejpodstatnější na něm. Ale jsem moc ráda za Váš postřeh. :-) Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  6. Milá Vierka,píšem tu už tretí komentár a vždy sa niekam stratí. krásny kultúrny zážitok, radosť, ktorú naokolo rozdávašsa Ti plnou náručou vracia. Prajem len samé krásne dni. Papa Aňa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ani, moc děkuji za komentář, který se nakonec našel :-) Děkuji za Tvá milá slova. Věrka

      Vymazat
  7. Věrko, krásný příspěvek. Jako ty dáváš radost ostatním, tak se ti radost vrátila v podobě krásného divadelního představení. Přeji ti krásné dny naplněné radostí. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. A přeji krásnou neděli. Věrka

      Vymazat
  8. Teda malá Carolínka je ale parádnice! Moc jí to slušelo, krásné šatičky i pléd a kabelku má jako velká dáma! Doufám, že byla nadšená z náštěvy divadla! Moc Vás zdravím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, byl to velký zážitek pro nás všechny. Už dorazil balíček? Zdravím. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...