Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 19. dubna 2018

Cesta do ticha ...




Tak přesně toto jsem potřebovala.
Cestu do ticha…




Kolikrát já jen plánovala cestu sem.
Na Veselý kopec.


Všechno k nám přichází v pravou chvíli, v pravý čas.




Tentokrát neplánovaně.
Odbočili jsme tím směrem … prostě TUDY …








Mezi starými chalupami jsme se procházeli.
Jen my tři, ticho a čas…


Nikde ani živáčka … jen ptáci, staré roubenky a ticho …




Nebudu rušit tu krásu slovy…

Je zde pro vás

 








Tato fotka mě dostala. Přes okno focena kolébka z pytle a objektiv zachytil i odraz údolí v okně...
Některé záběry člověk nevymyslí ...







na shledanou ...
 Věrka


PS: mám na vás prosbu. Pokud jste někdo z Čáslavi, prosím napište mi na 
info@knihamama.com

Děkuji


24 komentářů:

  1. Věri, Bože, to je krása, pohlazení, které přišlo v pravý čas až sem...Veselý kopec je i moje srdcovka, je tam božsky, jedno z mála míst, kde člověk nevnímá čas, jakoby se zastavil, když bude chtít...
    Mějte se co nejlépe i doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji za Tvé řádky. Ráda jsem Tě cestou do ticha pohladila na duši. Opatruj se. Věrka

      Vymazat
  2. Již je to mnoho let co jsme na Veselý kopec zavítali a tak jsem ráda opět nakoukla. Tehdy tam byl jarmark a příliš mnoho lidí :o)).
    Věrko, měj krásné a pohodové dny, naplněné klidem a radostí.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji za Tvé řádky. Tady nebylo ani živáčka, bylo to krásné odpoledne. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Krásné fotky i místo....Díky za tip....Ila

    OdpovědětVymazat
  4. Takova mista mam rada, moc pekne, Verusko. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já ... Přeji Ti k zítřejšímu svátku všechno nejlepší a ať Tě sváteční den KRÁSNÝ. Věrka

      Vymazat
  5. Prostě - POHLAZENÍ PO DUŠI, to potřebujeme občas každá z nás. Dýchá z obrázků takový klid....díky Věruško.... Přeji krásné dny. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tomu tak...Děkuji za milé řádky. Přeji krásné a pohodové dny Olinko. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško, jestlipak jste pak zajeli kousek dolů z kopce do Betléma v Hlinsku? že byste si pocit ze skanzenu ještě umocnili?
    Pac a pusu Vám posílá Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji za tip pro příště. Betlém jsme neshlédli, ale už mám nagoogleno :-) Přeji kouzelné jarní dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věrko, takové místo je opravdu pohlazení duše. Měli jste štěstí, že jste si ho mohli vychutnat sami. Na Veselý kopec bychom se s mužem také rádi podívali, ale zatím asi nebyla ta správná chvíle. Měj krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, i já žasla, že nikde nikdo. Myslím, že tam může být kouzelně i v zimě...Také přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  8. Na Veselém kopci jsem nikdy nebyla,takže jsem se tam prostřednictvím Tvých fotek ráda podívala.
    Jako ty přede mnou i já píšu - je to pohlazení po duši.
    Hezké dny přeji Tobě i Tvým blízkým.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky. Rádo se stalo...Mám už zkušené, že neplánované chvíle, bývají těmi nejhezčími... Takovou chvílí se pro mě stalo i zastavení na Veselém kopci, když jsme projížděli Vysočinou. Určitě je pěkné projít těmito místy s průvodcem, ale mě to stačilo takto a mělo to pro mě význam. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  9. Věrko, taky to tam mám moc ráda.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A takové cesty do ticha také přináší mnoho odpovědí na nezodpovězené otázky pro naše já...Majko, přeji krásné jarní-letní :-) dny. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruško, mnohokrát děkuji za nádherný špacír překrásným koutem naší zemičky. To teploučko venku umocňuje prožitky i doma u ps. Děkuji, Přeji krásné jarní dny plné nádherných špacírů s fotoaparátem a slečnou Carolínkou. Samozřejmě za doprovodu Peti. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jiro, děkuji za komentář.Rádo se stalo.pozdravuji všechny u vás.Verka

      Vymazat
  11. "NĚCO"..mě přivedlo opět sem..
    Nyní i mé cesty jsou plné ticha..na spoustu otázek hledám a zřejmě nenaleznu odpověď..možná nemohu..nesmím..
    Věrunko ticho a klid..po tom teď vlastně toužím..nic víc..
    Děkuju...za vše..však Ty víš..
    Jana z chaloupky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janicko,já vím...Myslím na Tebe.Opatruj se ...Verka

      Vymazat
  12. Věrko, skanzen na Veselém kopci jsme také před nedávnem navštívili a je tam opravdu nádherně. Miluji tato místa, kde se zastavil čas a kde se zastavíme v toto čase i my.
    Hezké fotky.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, z duše mi hovoříš. Děkuji za Tvé řádky. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...