Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 25. června 2019

Giveaway za vysvědčení



V neděli při cestě z Prahy mě chytlo takové bolení v krku, 

že jsem skončila na ORL s antibiotiky. 

Takže konečně klid a prostor pro čtení. 

A že jsem toho za ty dva dny přečetla. 

Z některých názorů a článku se mi i přitížilo.

Některá slova mě naopak zahřála velmi na duši.

 A pro stejný pocit tu je i moje nabídka.




Je tomu rok, co jsme s Michaelem Dymkem, legendárním „Tomášem“ z filmu Páni kluci,
 dali hlavy dohromady a udělali nádhernou akci.

 V den vysvědčení jsme jednomu z vás věnovali „Moji knížku“ z mé autorské dílny. 
Nikoliv za růžové a modré pochvalné lístečky, ale za otevřené srdce.
 Za sdílení a pro dobrý pocit. 

Podobnou akci jsme pak udělali i v nemocnici v Motole, pro dětské onkologické pacienty. 
Přijeli jsme dětem nadělit radost. Obdarovat je pohádkovým příběhem. 
Proto nesla tato dobročinná akce název „Srdce pro Tebe“. 

Uskutečnila jsem ji rovněž s kmotrem knih s duší, Laďou Kerndlem. 
Nezapomenutelné okamžiky.




A víte, co je kouzelné a krásné?

 Před chvílí jsem objevila ještě jednu, zapomenutou „Moji knížku“ 
s podpisem a věnováním od Michaela Dymka, (i ode mě)

včetně růžového a modrého pochvalného lístečku. 

A vy už víte, co to znamená. 

Je tu "Moje knížka" pro vás. 

Je jen na vás, napsat komentář, 

nebo postačí sdílet. 

Kniha čeká na jednoho/jednu z vás. 

Losujeme v den vysvědčení 28.6.2019 v poledne.


Hodně štěstí! 

Věrka


31 komentářů:

  1. Věruško, jste neskutečná...…..přeji krásné nebolavé dny a Carolince krásné prázdniny, plné pohody, štěstí a lásky, ale hlavně ve zdraví prožité, se spoustou krásných okamžiků..... z Jizerek krásné dny do vašeho Nebe přeje Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli ze srdce děkuji. I Vám přeji jen to dobré. Mě to léto začíná " náramně" , ale tak třeba začátek špatný konec dobrý. Verka

      Vymazat
  2. Zrovna jsem po delší době dostala chuť kouknout na blogy a zrovna tu vidím ,,soutěž". Žeby znamení? :D Tak tu teda nechám komentář a jdu se začíst :) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, všechno k nám přichází v pravou chvíli.tak hodně štěstí. Verka

      Vymazat
    2. Máte pravdu, taky to tak cítím. :) Mějte krásný den

      Vymazat
  3. Věrko,ty jsi neúnavná a tvůrčí...přeji ať jsi brzy fit a krásné blížící se prázdniny Karolínce.....
    Mějte bezva dny tam u Vás V nebi naplněné tím obyčejným...krásou dní všedních z toho pak vznikají ty nejlepší věci a projekty.
    Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, myslím, že unavená jsem nyní fest. Dnešní noc byla strašná. Ta bolest krku ne a ne ustoupit i přes druhé atb. Už jsem z toho dost zničená. Kdybych tak věděla co by na to zabralo. Asi klid a čas. Přeji i Tobě krásné léto.Verka

      Vymazat
  4. Moji knížku jsem už před časem objednala pro vnučku mého bratrance. Vím, že je moc pěkná a taky vím, že bych ji ještě měla komu jako dárek dát, takže zkouším štěstí! :-))
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za moc milé pohlazení na duši. Možná, že právě to je ta správná medicína pro mě. Budu držet pěsti při pátečním slosování. Přeji krásné dny. Verka

      Vymazat
  5. Milá Věruško,
    Moji knížku jsem už před nedávnem objednala pro svou vnučku Terezku a pokud se usměje štěstí bude i pro malou vnučku Sárinku. Brzy se uzdravte a Carolince přeji krásné prázdniny.
    Zdraví Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, děkuji za Vaše řádky a přání. Přeji také krásné léto a štěstí v pátečním slosování. Verka

      Vymazat
  6. milá paní Věro, tady u Vás na blogu to hýří moc milou energií, přeji Vám, ať se Vám stejná vrací nazpátek, potřebujeme dobro do života jko sůl :) Páni kluci, to je srdeční záležitost. Moje maminka je učitelka a když jsem viděla obrázek "za vystědčení", hned mi došlo, že bych ji měla po té celoroční dřině v práci pozvat za odměnu na kafe. Mějte se fajn! Bára ze Střeně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Báro, děkuji za Vaše milé řádky a za sdílení pocitů. Pozvání na kávu mamince je báječný nápad. Užijte nádheru té chvíle a přeji štěstí ve slosování. Věrka

      Vymazat
  7. Věrko, také jsem před časem koupila Moji knížku vnoučkovi. Přiznám se, že bych ji měla ráda v knihovně, abych se k ní mohla vracet. Snad to není neskromné přání.
    Přeji Ti, aby Tě bacily konečně opustily, asi by to chtělo více odpočívat. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruzenko, svatá pravda. Odpočinek je to, čemu se musím vážně učit. Lekce se opakují. Vím. Dnes mi je konečně trošku líp. Včera v noci to byl vážně mazec a že něco vydržím.
      Přeji Ti stesticko a krásné léto. Verka

      Vymazat
    2. Věrko, jako mladá jsem na angíny trpěla a jednou jsem měla hnisavou angínu, krk byl tak bolavý, že jsem nemohla polknout čaj. Pomohly mi zapařovací obklady + ATB.
      Píšeš, že už Ti je lépe, tak ATB konečně zabrala. Angína chce pořádně vyležet.

      Vymazat
    3. Růženko, děkuji za Tvé řádky. Povím Ti, že tato angína, to byl vážně masakr. Myslím, že o bolesti něco vím, ale toto ... skutečně jsem brečela bolestí. Nemohla jsem polykat ani sliny...Konečně dnes už zkouším jíst. Ty obklady jsou rada nade vše, i mě pomohly. Já se také dočetla, že z hlediska psychosomatického to je také bolest, kterou nelze spolknout. Prostě člověka něco trápí...však ty víš co... I když si člověk 1000x řekne jsem nad věcí, stejně to v člověku někde kdesi je. Jsou věci a události, co se nedají mávnutím ruky zapomenout. To by byl celý život pak na mávnutí ruky. To trochu nejde... A víš co, že život je bumerang...

      Vymazat
  8. Jééé Věruško, já loni vyhrála knížku i pochvalné lístečky i fotečku s podpisem Michaela . Udělala jsi mi obrovskou radost.
    soutěžícím přeji hodně štěstí.
    Věruško, měj se krásně a přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani moc děkuji za krásné přání a také přeji hezké letní dny. Verka

      Vymazat
  9. Martina slovacko26. června 2019 v 20:05

    Milá Verko je mě moc líto, že Vám zdraví neslouží, ale i to se zlepší. U nás letos vysvědčení maturitní, ale se samima jedničkama a to dárek zaslouží a u nás doma knížky všichni miluji. Přeji vaší rodince krásné léto, plné zážitků. Posílám pozdrav z lázní Hodonín, kde se momentálně léčím. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, posílám pozdraveni do lázní a také přeji dobré dny ve zdraví. Verka

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Milá Neli, děkuji za komentář a přeji krásné léto. Verka

      Vymazat
  11. Věrko,
    přeju brzké uzdravení a načerpání nové energie . Krásné léto ! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, ze srdce děkuji za přání, které tak moc potřebuji.Dnes už mi je lépe, ale ta energie chybí. Tak odpočívám, nabírám sil a z postele pracuji na kalendáři. Přeji krásné léto. Věrka

      Vymazat
  12. Dobrý den, paní Věrko,
    je mi moc líto, že jste marodná - mně na krk zabírají pastilky islandského lišejníku (měly by být přírodní). Pak ještě Tantum Verde ve spreji či pastylkách, ale to už je tuším trochu "dryák". Ale když je člověku ouvej, tak sáhne po čemkoliv. Přeji ať antibiotika konečně zaberou a už je Vám jen lépe. Ať jste brzy fit a můžete si s rodinou (taky mám dceru Karolínku ;o)) pořádně užít pohodové léto.
    Máte krásný blog - díky za kouzelné fotky a velmi pozitivní vzkazy a zprávy! V dnešní době, kdy si mnozí stěžují a nadávají je to ohromné pohlazení po duši. Moc Vám přeji, ať Vás neduhy a různé další "moribundy" trápí co nejméně a máte čas a energii dělat věci, které Vás baví a dělají šťastnou, a taky psát sem na blog a dodávat ostatním naději a dobrou náladu - děkujeme ;o)
    Knížku za vysvědčení bych si přečetla ráda, ale ze školy jsem už dáááávno ;O) Ale jsme s derkami velké čtenářky a jedna je dokonce "školní", takže i to výzo bychom nakonec daly do kupy ;o)
    Mějte se jak nejlépe to jde,
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Heli, děkuji taktéž za velmi pozitivní komentář. Děkujiza radu , jak na bolavý krk. Ty pastilky vyzkouším. Tantum Verde ve spreji mám, ale první dny ani ten nezabíral. Když člověk polyká sliny a krčí se, jako v zákopu za kulometem, nepomůže nic, jen antibiotika. Dostala jsem ta první,šetrná, protože po tom všem, co jsem si prošla,mám sníženou imunitu a není dobré mě ládovat velkou dávkou chemie. Jenže na tento "moribundus" ta menší dávka chemie byla prostě krátká. Do boje s "moribundem" šel klasický penicilín, ale i ten zabral až třetí den boje. Jsem ráda, že nyní mi je konečně lépe.
      Držím pěstičky při slosování a zdravím Vaši Karolínku. Věrka

      Vymazat
  13. Hezký den paní Věro přeji.
    A také,aby Vám bylo lépe. :-) Ano i tak vím,že jste toho měla všeho moc...
    Děkuji za krásnou nabídku,a připojuji se také prosím.
    Mějte se k Vám hezky,a hezké prázdniny všem...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi děkuji za milé řádky a držím pěsti. Hezké léto přeji. Verka

      Vymazat
  14. Věruško, přeji brzké udravení a pěkné léto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko,ze srdce děkuji. Krásné léto též. Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...