Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 18. června 2021

klobouk

 


Jdu městem, nesu tašku nákupu.





Míjím stánek s klobouky.

Hned mi jeden padl do oka a vidím v něm Kačku.






Kupuji ho a dávám do tašky navrch nákupu.



Doma mi klobouk vypadl z tašky a Kačka  doslova skáče radostí.

"Mamííí děkujíííí..."volá na celý kolo.




Jak málo stačí skutečně k dětské radosti.

Dělat věci nezištně, teď a tady. Pořád to říkám.





Zatímco se Kačka tetelí blahem a radostí, 

odcházím do sprchy se slovy, jakej já mám jen hlad.





Když přicházím následně do kuchyně, 

na stole na mě čeká překvapení...

Kačka v klobouku a s úžasnou jiskrou v očích připravila jídlo.






Jo, život je bumerang.

Nezištná radost se vrací a někdy rychlostí světla.







Posílám tu radostnou energii dál.

Mějte krásné dny s tou nejkrásnější jiskrou v očích.

5 komentářů:

  1. Věrko, klobouk je parádní, Kačce moc sluší a je vidět, že z něj má radost. Hostina, kterou vám připravila je skvostná.
    Mějte dny plné radosti. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. jejda Kačko tobě to sluší a já bych si dala ten salátek,jsi šikulka a umíš mamku překvapit a určitě potěšit,jste obě bezva ,,holky,,pa a hezký den přeji ze sluníčkového Mostu...Miluš

    OdpovědětVymazat
  3. Snažíme se, Věruško, snažíme.
    Klobouk je úchvatný a Kačence sluší. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. To je tak hezký příspěvek. O životě ! Krásný klobouk krásně sluší krásně Carolince. A k tomu krásně prostřený stůl...................
    Všechno do sebe zapadá.
    Krásné dny u vás, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. 'Asi to bude dědičné😊👍🏻

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...