Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 13. června 2022

ve světnici ...

 


to dnes u nás vonělo...



Při pohledu z okna světnice, na naše ovečky,

a v dáli na zamračenou oblohu hor

jsem se rozhodla naslouchat srdci.




Často zmiňuji, jak důležité je srdci naslouchat.




Skutečně je.

A tak jsem světnici poklidila.

Nedá to zas takovou práci, je malá jak náprstek.

A rozcinkala hrnce na plotně.





Za slepici na paprice bych dala modré z Nebe.

Tenhle gáblík mám ráda od útlého dětství.




A dnes se mi dělala o to lépe,

páč už mixuji.



Tím, že Nebe je na alternativních zdrojích,

spotřebiče se šňůrou do zásuvky máme tak trochu jinak vychytané.




Když je vůle, je i cesta.

Tyčový mixér, šlehač, robot existuje i na jiné zdroje.

Dobíjím stejným USB kabelem jako mobil.



A věřte nevěřte, omajda je hlaďoučká, jako pírko.




Z uvařeného masíčka je na světě i polévka s nudlemi.

A páč mě to vaření dnes vážně bavilo,

 střihla jsem i pečené kuře v alternativní troubě zvaná pečenka.







Domácí idylku mi dělaly lucerny, svíčky a muzika,
 
kterou prostě mám moc ráda.








A je moc fajn, když člověk dá na to srdíčko,

které vždycky ví, co je pro člověka to nejlepší.

Protože přitom vaření, jsem si relaxovala a utřídila myšlenky.





Samotné srdce mi sdělilo, co říci a sdělit...





Kdy? a Komu?



Všem posluchačům Českého rozhlasu Hradec Králové,

kdy tento pátek 17. června v 11.00 hodin pokřtíme knihu 


na kterou nyní je poštovné 0,-Kč




Přemýšlela jsem že alfou a omegou všech vztahů,
ale i problému je právě komunikace.

Pokud vázne, vznikají problémy.
Pokud nevázne, vzniká štěstí...

Pokud umíme a chceme komunikovat ,
pak máme "Nebe" na dosah ruky
a s ním i ono zmiňované štěstí.

Pokud neumíme a nechceme komunikovat,
pak se z "Nebe" lehce může stát i peklo a ze štěstí neštěstí.






Mým přáním je, aby komunikace mezi lidmi nevázla. 

Zkusili jsme být co nejvíce lidmi, protože jen tak 

otevřeme pomyslné dveře tomu, co nazýváme štěstí. 

Ty dveře jsou naše srdce, naše NEBE.



Věrka



6 komentářů:

  1. Věrko, krásně jsi to napsala a jistě chutně uvařila. Fotky to potvrzují a milo je u vás. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, děkuji za Tvé řádky. Trochu v posledních dnech nestíhám. Trochu větší kvap... Věrka

      Vymazat
  2. Krásně je ve vaší útulné kuchyni. Píšeš, že malé, ale co je malé, to je milé.
    Mám ráda Tvoje fotky !
    Hezké dny Tobě i všem u vás v Nebi !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě Hanko těší. On si člověk v těch pidi prostorech uvědomí, co všechno vlastně potřebuje... Pá a opatruj se. Věrka

      Vymazat
  3. Krásne pravdivé slová. Komunikácia je základ a práve tá nekomunikácia robí obrovské problémy a ja to posledný rok veľmi v sebe riešim.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...