Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 12. května 2024

Den maminek




 

Každé ráno se podívám oknem do údolí a poděkuji za nový den i za ten uplynulý. Podobně, jako když indiáni prožívali vděčnost slunci, větru, a všemu, co život dával. 



Není to žádná modlitba slovo od slova, co říkám ráno u okna. 

Není to žádná mantra. 

Je to pocit, který letí od mého srdce přes údolí až do nebe.





A v tom pocitu dnes ráno letělo poděkování mé mámě. 

Ne vždycky jsme si, mami, rozuměly. 

Bylo období vzdoru i nepochopení. 

A možná za to mohou mé “modlitby” u okna nad údolím.




Díky nim vím, že každý den na tomhle světě stojí za to. 

každý den, který prožíváme je tu i díky maminkám, protože jsme. 




A u toho okna jsem pochopila, 
že právě slova dokáží otevřít srdce dokořán. Tak napište, zavolejte své mámě. 
Věřím, že každá na to čeká. 
Na obyčejné slovo. I kdyby bylo jedno jediné.
 Nejlépe však tři - mám tě ráda. ❤️

Tahle slova jsou nad všechny dary světa. 


PS:

a tu stromkovou růži, kterou jsem ti dala o tu se, mami, neboj. 

Nepomrzne. 

Je v ní láska ❤️

8 komentářů:

  1. Věrko, já si takhle na dálku povídám každý večer....děkuji rodičům - "těm nahoře" za krásný den a za ochranu.... když už nejsou, hodně to bolí...... Přeji Ti krásná každá nová rána. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli, souzním s tebou. A proto člověk je vděčný za každý den ❤️ za každou chvíli, která je přínosem pro všechny nikoliv strádáním...a pak si člověk taky říká co by kdyby... Měj hezký den ❤️

      Vymazat
  2. Maminky sú vzácne bytosti, aj keď si občas nerozumieme, aj keď sú vzdory. Ja sa s mojou tiež veľmi často rozprávam v duchu, lebo ju mám dosť ďaleko a bojím sa momentu, kedy to už bude len jediný spôsob komunikácie.

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu se zeptat mamky ! A najedno vím, že se už nezeptám. Je to už hodně roků, co odešla a já si s ním povídám často.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes a denně vzpomínám , zemřela mi v náručí.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...