Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 22. září 2017

Měla jsem sen ...



Přilétl ke mně anděl, přisedl si, houpal nohama … jen se mi díval do očí.
„Zeptej se mě na co chceš. Zkusím Ti odpovědět.“
Tiše jsem žasla a polkla překvapením.




„Jsi skutečný anděl?“

„Jsem Tvůj anděl strážný …znám Tě od první chvíle na tomto světě.
Od chvíle, kdy jsi uprostřed mrazivé noci přišla na svět. Přes Tvé první kroky, o kterých si po letech psala v knize Máma. Vím, proč se ta modrá knížka tak jmenuje.
 I ty to tušíš podvědomě. Znám i Tvé sny a touhy…Já jsem tu na blízku a snažím se Tě vést životní cestou tak, aby Tvá cesta byla šťastná. Od toho jsme tu my, andělé strážní. Znám i Tvé bolesti od těch maličkých až po ty obrovské…“

„Anděli, pak znáš i otázku na kterou se chci zeptat?“

„Nejsi špatná máma, jak si myslíš. To je odpověď na Tvoji otázku.“
Nadechla jsem se a chtěla andělovi říci pocit mého srdce.
Položil mi prst na má ústa a řekla tiše … pssst.




Každá bolest odpluje a přebolí…Vím, že když jsi dopsala knihu Máma moc jsi onemocněla. Stál jsem při Tobě a zavolal o pomoc i další andělé. A vzpomínáš na Tvé poslední slovo v den operace  než Tě uspali ?“

„Ano. Řekla jsem DĚKUJI …“

„Ty jsi poděkovala za všechny ty bolesti, které vyústily v nemoc. Ty jsi děkovala za všechno. Učila jsi to své děti, učíš to i děti v pohádkové knize…Vím, že od Tvých dospělých dětí to slovo neslyšíš. Dokonce své dospělé děti ani nevidíš, dlouho jsi je neviděla…. Vím, bolí Tě to, že na Tebe zapomněly, že mají "své" životy …Jejich nezájem.
Všechna Tvá síla, energie a láska, kterou jsi jim ze sebe dala…máš pocit, že to bylo zbytečné, marné … a že jsi špatná máma?
Ne, nejsi. Tak moc jsi svým dětem dávala, celý svět se točil kolem nich, že jsi zapomněla na sebe. I to Ti nemoc přišla říci. Ty dnes už vidíš samu sebe, umíš se sebou hovořit, mít se ráda, udělat si na sebe čas… Umíš si udělat radost … A Tvé priority jsou jiné. Ty jsi jiná.
Proto jsou tu dnes Tvé úvahy, že jsi asi špatná máma.
Ne nejsi.
Dala jsi dětem všechno….  

Tak za to všechno jsem přilétl do Tvého snu, abych Ti řekl DĚKUJI.
Za tu sílu, energii a lásku …

 




 Nečekej naplnění všech svých snů a tužeb. Nech život plynout a bolest, nechť po Tobě sjede, jako voda po kameni. Až se probudíš, otevři oči. Vedle Tebe se probouzí Tvůj muž, Tvá malá dcerka a světlo nového dne…
Tolik, tolik to znamená.


Uprostřed noci, uprostřed jednoho snu, jsem utřel Tvou poslední bolavou slzu, pofoukal duši a vyslovil andělské děkuji.
Protože žádné mámy by neměly prožívat takové bolesti a trápení .“

(fota zdroj net)


Ucítila jsem teplé vlnění vzduchu, jakoby tu před chvílí někdo byl…Někdo se mnou mluvil …Otevřela jsem oči. Můj muž a malá Carolinka spali. Venku se klubal nový den a já cítila, zvláštní pocit klidu a míru  …

Poklidné dny vám všem


Věrka



54 komentářů:

  1. Wow ... Vierka, netreba dalsich slov ... 💝💝💝 L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lauro, děkuji za Tvůj komentář a objímám Tě na dálku. Věrka

      Vymazat
  2. Věrunko i já jsem ti svá písmenka nedávno napsala a prosím věř svému andělovi..jsi úžasná máma.A neskutečná žena,bojovnice.( Já teď poprosím svého anděla,aby mou slzu bolesti utřel. Věřím, že se mé bolesti brzy rozlynou.)
    Přeji ti ze srdíčka poklidné dny zalité sluncem.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, děkuji. Utře, určitě...všechno chce čas. Také jsem dlouho čekala na tuto chvíli, až bolesti žal odplaví....Přeji Ti pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Krásný sen.....co víc dodávat?
    .



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi děkuji. Dnes jsem na Tebe myslela ... moc. Pá Věrka

      Vymazat
  4. Mám v očích slzy, mámy by neměly mít takovou bolest. Já tu svoji v sobě nosím už 21 let. A někdy prosím tam nahoru, abych tu mohla ještě dlouho být pro ty, co jsou tu se mnou. Pro muže, syna, snachu a hlavně vnoučátka, která mě smiřují s tou bolestí. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Růženko, posílám objetí ... Přeji poklidné podzimní dny. Věrka

      Vymazat
  5. Věrko,moc krásně poskládané slovíčka.Přes slzy špatně vidím,ale stejně to čtu už po několikáté.Děkuji Ti za Tvé článečky,knížky....Papa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni a já ze srdce děkuji za Tvá slova, pocity a vnímání. Přeji krásné podzimní dny. Věrka

      Vymazat
  6. Verko,pres slzy nevidim....uz jsem se nekolikrat sverila,muj dospely syn velmi!zlobi.Vcera opet incident.Laska mu nechybela,udelala jsem maximum.Presto jeho amoralni chovani beru za svou vinu---spatne mamy.Vloni jsem vazne onemocnela.Dekuji za tento Vas krasny clanek.Dekuji za vse! Hezke dny .JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, hlavně se netrapte a žádná vina. Vím o tom své... není to ta správná cesta. Každý den je dar, a je dobré tak všechny dny žít. Věrka

      Vymazat
  7. Milá Věruško ..moc pěkné a dojemné.Myslím na Tebe přestože se neozývám.Příští týden mne čeká jedna moc smutná událost a pak už snad budu schopná komunikovat i s okolím.Opatruj se.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
  8. Mne hovorievali:,,Vy ste matka?,,
    Moje deti ADHD, ADD, neodkrytý autizmus, boli dôvod, že ich považovali za zlé a keď som sa niekde objavila, tak som dostala túto otázku s vyhrážkou a opovrhovaním v podtóne.
    Tak to brali aj moji a manželovi rodičia, hoci oni ani neprišli na to, že ich syn je autista, až ja vo vzťahu k nemu v manželstve.
    Pre mňa bolo najväčším poďakovaním a naplnením našej opovrhovanej rodiny, keď nás Boh zavolal pomôcť cudziemu porušenému dieťaťu, náhodou ADHD, autizmus, slabozrakosť a hyperaktivita ako u mojich detí, hoci sa jeho poruchy odkryli až u nás.
    V očiach Boha som mimoriadna na tíšenie utrpenia, sprevádzanie láskou a dodávania dôstojnosti.
    A už tretím rokom bojujeme ešte o jedného chorého chlapca...
    Dôjsť k láske a k naplneniu je možné jedine tak, ako píšeš:-)
    Objímam, požehnávam:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ne,opravdu nejsi špatná máma. Kdybys byla, tak by sis nic takového nepřipouštěla. A proto se Tvůj anděl ve snu objevil, aby Ti to pošeptal a uklidnil Tě.
    Hezký první podzimní den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za milá slova, která jsou mi velmi potřebná, užitečná a přínosná. Přeji krásný podzimní víkend. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Věruško, opět si chytla za srdíčko nejednu z nás. Je silné to co cítíš a o čem píšeš. Jsi dobrá Máma každým coulem. To, že to ty velké děti nevidí, je proto, že jsou ještě děti. Každé dítě dozraje. Některé dříve a některé později. Bohužel někteří zůstávají dítětem napořád. Je dobře, že máš takového Anděla, ale u Tebe jich jsou zástupy. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, je zvláštní, že některá slova k nám přicházejí dvakrát. Většinou to bývají ta, která si máme zapamatovat, dát jim váhu. Přesně to, co mi píšeš, mi nedávno sdělila jedna bytost, které velmi důvěřuji. Moc , moc děkuji. Věrka

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji...někdy netřeba slov. Ty víš...Věrka

      Vymazat
  12. Víš, Věruško,tvoje děti jdou ještě ve věku,kdy se jim zdá život nekonečný,na vše je dost času... Vrhly se do života a nedochází jim, že každá svíčka má jen určitou délku... Ale neboj, přejde pár let a oni si to uvědomí...Jeden můj syn to chápe i v mladém věku,proto mu není zatěžko zavolat, přijet za mnou i za babičkami a věnovat svůj čas, druhý létá v oblacích a má pocit,že obloha j nekonečná a na vše je času dost... Chce to jen,aby nabrali životní zkušenosti,dostali párkrát přes nos a oni si vzpomenou,kde je ta, která jim vždycky bude nejblíž... Máma. Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivčo, napsala jsi mi to nádherně. děkuji. Věrka

      Vymazat
  13. I k andělům létají andělé...To když už neví kudy kam a nedokážou si pomoci sami. Proto přilétl i k tobě, aby ti jen potvrdil, co už dávno víš...Věri, ty jsi skvělá máma, skvělý člověk, co by se rozdal pro druhé, jen na sebe zapomněl... Proto musel anděl přiletět, aby ti to připomněl.
    Je na čase neřešit nic, než sebe, aby bylo dobře tobě...
    Věřím, že tohle znamení ti přinese v duši vytoužený klid a bude už jen dobře.
    Věri, jsi výjimečná máma, věř tomu. Objímám na dálku. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji za Tvé řádky... Některé dny bývají náročnější, složitější a někdy i bolí. To je život... Ale nesmí ten stav trvat dlouho. A tady trvá ... snad dnešním ránem mohu napsat - trval.
      Pá a objímám. Věrka

      Vymazat
  14. Milá Věru, myslím, žes vyjádřila pocity mnoha maminek..Někdy bych si také moc přála, aby takový anděl přišel. Jsou chvíle, kdy člověk potřebuje konejšit, pohladit, slyšet vlídná slůvka a dost často se nám toho nedostává..To je úděl nás matek. Rozdáváme lásku kolem a v hloubi duše očekáváme, jak se nám to bude vracet..Bohužel ne každé se to děje.Myslím, že existuje takové nepsané pravidlo: Čím víc dáváš, tím méně dostáváš. Moc ti přeji, aby tě tvůj anděl neopouštěl a aby se ti láska a vlídná slůvka vracela čím dál tím víc..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Inko, jedním slovem, nádhera. Nádherně jsi mi to napsala a já Ti za ta slova moc děkuji. Věrka

      Vymazat
  15. ..tolik pravdy přede mnou již napsáno životem žen..tolik bolesti..slz..trápení duše..
    ...máma co má pochopení...náruč láskyplná,všeobjímající...máma srdcem i duší..navždy..skutečná máma...
    ...však víte...❤
    V bolestech jsme děti přivedly na svět...ale tak nějak se na ně vždy brzy zapomene,že?!
    "Tyto bolesti",s otázkou PROČ????
    ...se i do snu promítají a hluboko zarývají..
    Váš Anděl strážný možná naznačil ve snu i něco víc...co se možná teprve stane...věřím jen v dobré andělské poselství ❤
    Velké objetí Věruško❤
    Pa Jana z chaloupky....❤



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko...kdybychom tak alespoň ve snu mohli pohlédnout do budoucnosti, co se stane ...vše je tak, jak má být. I to zlé časem přinese dobré plody... nic se neděje pro nic za nic...Ale to Vy také víte. Přeji pěkné dny. věrka

      Vymazat
  16. Věruško, překrásné. Vůbec nejsi špatná máma , věř svému andělovi. Stál při Tobě v těžkých chvílích a bude stát dál.
    Jsi skvělý člověk se srdcem na dlani , ale nezapomeň musíš mysle i na sebe.
    Měj se krásně, přeji prima víkend. Objímám Tě .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak a já děkuji za připomenutí. Možná i to je ona zvěst andělská. Janičko přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  17. Milá Věrko,
    mé srdce tolik rozumí Tvému, protože ví, o čem mluvíš. Věrko milá, žij naplno, miluj a věř celým svým srdcem, celou svou myslí, celou svou duší. Objímám Tě na dálku. Vlaďka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu. Moc děkuji milá Vlaďko za Tvé řádky. Objímám a přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  18. Věrko, to byl krásný sen a má v sobě hodně pravdy. Nejsi špatná máma a dospělým dětem to jednou dojde, co jsi pro ně vše dělala. Ale asi to chce čas.
    Věřím na anděle strážné, věřím, že i já ho mám. :o)
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, určitě máš...pevně v to věřím. Některým věcem a situacím člověk v životě nerozumí. Někdy ani není zapotřebí rozumu, rozumět. Někdy postačí jen vnímat a cítit...A někdy postačí úplně obyčejně jenom být...Osud mu přinese odpovědi časem sám. Krásný víkend. Věrka

      Vymazat
  19. Dobrý večer, Věruško , mě se to stalo dvakrát, ale ne kvůli mylovanýmu člověku,ale mím pejskům. Je to zvláštní, ale když jsme ještě měli první výmarandu a dvě její holčinky, chtěli jsme jet na dovolenou a věděli jsme,že mamča obou už by to k moři nedala a tak jsme domluvili, že bude u kamaráda, který pejsky miluje a znala ho. Bylo jí 11let a nebyla nemocná.Když jí odvážel,tak se na mě tak zvláštně podívala a jsem věděla,že ji vidím naposled.Když jsme odjeli tak za čtyři dny k ránu mě vzbudil sen, kde Amuška seděla a říká mi, nesmutni budu s tebou pořád.Vzbudila jsem se a věděla,že umřela. Za hodinu volal kamarád,že je po smrti.Pak se mi to stalo ještě s jednou čubinkou a ta byla nemocná, selhávaly jí ledviny.Měli jsme ji týden doma na kapačkách. Nešlo jí zachránit,tak veterinář jí zbavil utrpení.Když umřela, tak se mi v noci zjevila jak odlétá jako anděl s psý její hlavičkou a mává mi .Věřím na anděli, nemůže to být náhoda.Mějte krásné dny.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, nic na světě není náhoda. Na náhody už dlouho nevěřím. Slovo náhoda s lidé vsunuli do svých životů a příběhů jako vsuvku pro chvíle, které neumíme vysvětlit. Přeji pěkné dny a moc děkuji za komentář. Věrka

      Vymazat
  20. Milá Věrko, možná si vzpomeneš, jak jsme spolu mluvily v telefonu, říkala jsem Ti,že Tvůj syn jednou pochopí. Stejně tak i dcera. Jednou si vzpomenou a najdou cestu zpátky domů. Psala jsem Ti to i v jednom dopise a několikrát na blogu. Teď Ti má slova potvrdil i Tvůj anděl. A na ty já věřím, to už jsem Ti taky psala. I ten důvod, proč v ně věřím. Jak jsem slyšela jeho hlas, a co mi říkal, když mi umírala moje maminka. Poslouchej hlas svého srdce a věř, že tímto způsobem s Tebou komunikují andělé. A Ty srdcem poslouchat umíš. Všechno se děje z nějakého důvodu. I to, co se týká Tvých dětí. Možná to ani není o Tobě. Možná je to jejich cesta, která je takto vede a oni ji musí projít tak, jak se to nyní děje. Ale jednou pochopí a vrátí se domů, tam kde čeká jejich máma. Netrap se, i když je to těžké. Dostala jsi druhou šanci v životě, splní se i tohle Tvoje přání. Máš vedle sebe přece poklad, svého malého anděla. Carolinku. Měj svoje srdce stále otevřené, přichází ZÁZRAK. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, opět jsi mi to napsala nádherně. děkuji za Tvé řádky. Věrka

      Vymazat
  21. Milá Věrusko, krásné, dojemné a hlavně pravdivé...Nemám co dodat, vše už tady bylo napsáno. Ale co je nejdůležitější, už víš, že se opravdu nemusíš trápit, žij naplno přítomností, užívej si to. Vše má svůj čas... Mám Tě ráda, Alena H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Alenko, děkuji za Tvá slova a to nejen zde napsaná. Hodně jsi mi pomohla. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  22. Věruško děkuji, já to čtu a mám plné oči slz. Moje děti zlobí, obě.taky jsme jim dali lásku a vše co potřebovaly, chtěly a najednou pro nás nemají dost toho, co potřebujeme my. je to moc smutné.
    krásné klidné dny. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, smutné to je, velmi. Ale život by měl být více o radosti než o starosti. Proto setřeme slzy a pojďme dál ... nikdy nevíme, co nás čeká za další zatáčkou ... Věrka

      Vymazat
    2. Věrko moc děkuji, ale jsem z toho všeho už nějak moc unavená. jak jít dál, když mě nic netěší?

      Vymazat
    3. Majko, začít myslet konečně i na sebe. Dělat si radosti, začít maličkostmi ... ono to přijde...a budou tu rázem radosti i velké...uvidíš.

      Vymazat
  23. Krásné, ještě že Anděly máme ♥
    Krásné podzimní dny milá Věrko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, děkuji za Tvé řádky. Také přeji krásné podzimní dny.Věrka

      Vymazat
  24. Věruško,jak krásné sny máš a jak krásně to vše umíš vyjádřit slovem.
    Však andělů není nikdy dost.
    Je strašně fajn,že tě jeden navštívil a že je ti dobře.Muselo to být krásné.
    Můj andílek se nyní někde trošku zatoulal-snad najde cestu zpátky abych zase měla chuť tvořit a trochu veseleji vnímat život.
    děkuji,že jsi.B


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Betty, svatá pravda...andělů není nikdy dost. Věřím, že brzy jeden vlétne i do Tvých snů... do života. Věrka

      Vymazat
  25. Děkuji za Vaše slova, nádhera...
    Jen bych všem chtěla říct, že na světě je spousta nezaměstnaných andělů, kteří jen čekají na to, až je někdo požádá o pomoc, až je pozve... Nebojme se toho využívat. Oni nás milují a dělá jim radost, když nám mohou pomáhat.

    Hezký den
    Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...