Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 18. května 2019

Výročí, bonus, pozvání a přání ...



Často si říkám, jak ten čas letí…

Znáte to sami.

A také si často vzpomenu na slova mé babičky,

 která říkávala, že čím je starší, tím je den kratší…





Jo jo, i mě se dny pomalu a jistě zdají kratší a kratší.

V tyto dny je tomu rok, co jsem dopsala knihu Máma čisté jiskření.

Jak řekla jedna z mých korektorek, kniha,

která buď bude velebena nebo odsouzena.

Ale ani jedno nebyl důvod, proč jsem ji psala.





Samozřejmě, že psaní knih je do jisté míry i jistou terapií.

V mém případě to byla i nutnost.

Slovo od slova jsem poskládala přímo ze srdce a z mé duše.

Ten, kdo ji ještě nečetl, nabízím v den výročí bonus.


Poštovné zdarma celý tento víkend a možná to protáhnu ještě o fous dál,

páč dny se zkracují…




Letos v lednu jsem začala psát knihu novou, hřejivou a hladivou,

nu, s duší ...

Plnou lásky, vzpomínek, a lidského pohlazení.

No řekněte, co je víc ?





Do této bohulibé činnosti přišly činnosti další.

Projekt Sad nadějí, pro onkologické pacienty a pacienty v remisi.

S tímto projektem projevila sympatie i paní Dagmar Havlová a její Nadace VIZE 97.

Také byla zahájena veřejná sbírka na tento projekt.

Následovaly obrazy s duší pro projekt Sad nadějí.

Výstavy a jejich vernisáže,

za kterými je moře práce.

A když říkám moře, ve skutečnosti je to oceán.




V pondělí 20.5.2019 jedna z nich začíná v Brně, kam vás srdečně zvu.

Následovat bude příští měsíc vernisáž výstavy „každý den je dar“  v Mladé Boleslavi.




Do těchto aktivit přichází zákonitě únava.

Některé neduhy na těle…a tak se snažím odpočívat.

Většinou s paletou barev, v přírodě s foťákem

nebo psaním.





Přiznám se, že rozepsanou knihu plnou lásky jsem tak trochu zanedbávala.

Vzpomněla jsem si opět na slova mé babičky,

která mi kladla na srdce, že věci se mají řešit dle priorit

a já dodávám a dle hlasu srdce.




Cítím, že přichází nyní čas, otevřít opět rozepsanou knihu.

Neslibuji letošní vydání, ale budu se o to snažit,

 abyste měli pod stromeček

krásné a voňavé pohlazení.

Věrka








8 komentářů:

  1. Věrko, Tvoje moudrá babička měla pravdu, také mi připadá, že jdou dny nějak kratší a týden uběhne jako nic. Ale Ty stále stíháš tolik věcí a já Tě s obdivem sleduji. Výstavě přeji, aby i v Brně měla hodně návštěvníků, kteří podpoří Tvůj projekt.
    Na novou knihu se moc těším a přeji Ti krásné dny u jejího psaní. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky, přání, kterého si ze srdce vážím. Je pravdou, že při záběru mých činností, bych potřebovala pomoct. Tak třeba někdy a nebo jak říká jedna má kamarádka "v příštím životě".
      Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Milá Věrko, přeji hezké pondělní zahájení výstavy v Brně.
    Naložila jsi toho na svoje bedra dost a dost, takže i odpočinek do Tvého života patří.A jen Ty sama víš, co je pro Tebe jako odpočinek to pravé ořechové.
    Na novou knížku se moc těším.
    Přeji hezké dny Tobě i Tvým blízkým.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji za Tvé řádky. Máš pravdu, je toho dost a dost. A ne vše jde podle plánu. Vlastně, když se tak zamyslím, tak je toho většina. Ale drží mě při vědomí myšlenka, že všechno je jak má být, jen čas ukáže důvody a přinese odpovědi.
      Přeji také hezké dny. Věrka

      Vymazat
  3. V kuchyni mi visí tvůj kalendář a nejméně jednou denně na tebe vzpomenu, je zajímavé, já tě nikdy neviděla a jsi součástí mého žití !
    Každopádně vím, že je jen otázkou dní či týdnů a na tu Prahu já se fakt těším.
    Odpočívej ... maličko, říká jaderný reaktor, který to také neumí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simi & jaderný reaktore 😊, děkuji za Tvé milé řádky, které mě fakt zahřáli u srdce. Mj.již pracuji na dalším novém kalendáři.
      Hezké dny, tady tedy leje jako z konve. Verka

      Vymazat
  4. Martina Slovácko22. května 2019 v 13:47

    Milá Věrko, naše babičky jsou a byly velmi modré a proto bychom je měli poslouchat a jejich radou se řídit. Moc se těším na další knihu. Jo a děkuji za držení palecku, naše Nikolka dnes odmaturovala na samé jedničky. Takže jdeme slavit. Přeji krásný i když uprseny den. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, OBROVSKÁ gratulace Nikolce. Pořádně to oslavte.
      Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...