Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 9. října 2019

Děkuji ...



Každý den děkuji, za chvíle, které život přináší.
Ty dobré i ty na houby.
Protože i ty na houby, se časem ukáží, 
jako posun do dobré zóny ...




Děkuji za možnost prožívat obyčejné dny, 
které svoji obyčejností jsou neobyčejné...

Už jsem měla doslova absťák, 
po focení s Carolinkou v přírodě.

Děkuji za ten krásný den...




A fotila i Kačka.
První záběry zrcadlovkou udělala již před lety.
Nyní jsem do jejich rukou vložila objektiv,
který je vážně těžký.
Co vytvořila?




Posuďte sami.
Já ji dávám jedničku s obr pochvalou.






Poslední dny, resp. měsíce jsem prožila nad mapami... 
nad papíry... nad schůzkami ...

V autě pořád vozím gumáky, jelikož si to žádá projekt 
"Sad nadějí".



Myslím, že se v katastrálních mapách orientuji,
 jako zkušený geodet J
To není o sebechvále, to je o nekonečných možnostech,
které nabízí život...




Tolik schůzek a množství lidí jsem neuskutečnila
 a nepotkala
snad za celý život.

Mnohdy člověk tiše žasne, 
jindy žasne s ohromnou radostí...





Na každý pád se všechno odvíjí tím správným směrem.




 Pořád sháníme prostředky na profinancování tohoto unikátního projektu.
Ano, píši unikátního,
neboť "Sad nadějí" 
je nyní již chráněn autorským právem.




Kouzelný kalendář  / Magic Calendar
který jsem namalovala na jeho podporu je vydáván dvojjazyčně.
Míří za hranice naší země.
I toto onemocnění nemá hranic...
A já věřím, že zrovna tak 
je bez hranic i samotná naděje.





Projekt se tak stává světovým...
Jeden z těchto kalendářů je v těchto 
dnech na cestě např. ke Keanu Reevesu.

Také plánujeme křest v krásných prostorách kostela, 
za přítomnosti nádherných tónů.
o kterém vám brzy moc ráda napíši.





Usilovně tvoříme vše pro "Sad nadějí",
který pomůže mnoha onkologickým pacientům...




A když se právě podívám optikou na takové objekty,
vím, že to dává velký smysl...

V ten moment 

DĚKUJI



Dnes jsem v den "svátku" jednala o projektu 
s panem hejtmanem Královéhradeckého kraje,
 který udělil projektu Záštitu.

A opět DĚKUJI...


Děkuji vám všem, 
kdo jste se rozhodli tento projekt také podpořit.



Věrka

4 komentáře:

  1. Věrko, je vidět, že jste si focení v přírodě obě užívaly. Obdivuji Tvoje i Carolinky krásné fotografie. Z Carolinky se stává krásná slečna a jde v Tvých stopách.
    A stejně jsme obdivovali já i můj muž oba kalendáře, krásné fotografie i krásné obrázky. Máš pro malování velký talent.
    Věrko, přeji Tvému projektu Sad nadějí ať se mu i nadále daří. Vám všem přeji krásné podzimní dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ruzenko ze srdce děkuji za Tvé řádky. Potěšilo mě že se kalendáře líbí. Mám pocit že v poslední době jsou mé dny víc než vrchovate. Tolik se toho děje...je mi nyní zapotřebí odpočinku. Projekt se rozjíždí do ohromné velikosti. A tím pádem i velkých financí. Dělám maximum.
      Přeji krásný víkend. Věrka

      Vymazat
  2. Martina slovacko10. října 2019 v 19:54

    Veruško krásně jste si to počasícko užily a to je dobře, Carolinka roste do krásy, no celá maminka. Přeji vám krásne společné dny a ať se daří i vašemu krásnému projektu. Zdravím a mávám Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti ze srdce děkuji za krásné přání. Udělala jsi mi radost. Mávám z našeho Nebe. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...