Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 31. ledna 2015

... Máma jde (letí ) do světa ...


… tentokrát ne Babeta, jak se zpívá v jednom nádherném starém evergreenu, ale Máma. Musím sem vepsat veřejné poděkování. Poděkování, že Máma doslova dostala křídla a rozlétla se do všech koutů naší země. A co víc? Dokonce do světa…


… v pátek, 23.1., když jsem přijela z kontroly z Brna, která dopadla na jedničku s hvězdičkou, jsem si přečetla email, který mne doslova pohladil na duši. O knihu Máma si napsala milá paní Iva, která pracuje až na severním polárním kruhu. Další výtisk knihy Máma poletí přes oceán až do Ameriky. Jeden zabalím do krásného Švýcarska. A nespočet jich  poputuje do malebného Slovenska. Kniha Máma si dere cestu do všech koutů světa. A já si z celého mého srdíčka přeji, aby se ji ve světě líbilo, ve všech rukou čtenářů a čtenářek. A především, aby se líbila ona jim …


… ne nadarmo se tato kniha narodila (vytiskla) v Českém Těšíně, za pomoci skvělých lidí. Kterým tímto také děkuji. Lepší název města pro zrod této knihy nemohl vážně být. Těšín – těšení. Tak nádherná emoce … těšit se…


… dlouho do noci sedím u modrého svěla a dělám veškerou administrativu kolem této knihy. Snažím se ze všech mých sil, aby tato knížka byla co nejdříve ve vašich rukou. V pondělí odjede další várka knih k vám…pokud někdo čeká dlouho, moc se omlouvám… Ale realita předčila mé očekávání a knih letí do světa hodně. Moc mne to těší…staví na nohy… vrací zdraví… A to je moc dobře, protože tato kniha je pohlazení, radost, naděje a světlo obyčejných dnů…


… to , co tento svět potřebuje jako sůl… obyčejná slova, žádná strojená…obyčejné pohlazení na duši, žádné lži … obyčejný pohled očima dítěte,  krásný, citlivý a čistý …


… a do toho čista jsem nechala vyrobit šikovnými rukami jedné šikulky ruční razítka. A já dlouho do noci, je vkládám na začátek  a konec knihy a píši osobní věnování, které tak nějak vnitřně cítím … Kdo by měl zájem dál o tuto knihu, je tu stále pro vás. Ona i já. Stačí napsat na můj email

vera.si@seznam.cz


...pošlete tu zprávu po větru dál ...


…a to celé má jedno voňavé kouzlo…vrací mi zdraví. Nemám čas ani prostor plakat a myslet na operaci, na to co bude a nebude. Můj volný čas je právě v tyto dny zde pro moji – vaši Mámu . A já vám všem za to nesmírně do celého vesmíru šeptám jedno velké DĚKUJI …


vaše šťastná Věrka

70 komentářů:

  1. Milá Věruško♥
    Jednak Ti blahopřeji k 1*..měla jsi vysvědčení za svojí snahu ,píli a spolupráci s lékařským týmem.Tak jen takových pozitivních zpráv ještě více.
    A s velkým dojetím a staženým hrdlem čtu Tvé dnešní řádky.To je neskutečné,kam až Tvá..MÁMA..poletí,pojede a potěší i v daleké cizině♥
    Slůvko Těšín..potěšit..potěší ..se vyskytuje stále mezi námi nedočkavými čtenáři ..a tak opravdu přišla MÁMA na svět v místě s krásným jménem ČESKÝ TĚŠÍN.
    Věruško opatruj se a i já se velmi na knihu TĚŠÍM.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Aničko, děkuji za Tvé řádky...ano, název je opravdu prozaický...ten den, kdy jsme tam jeli budu mít navždy v živé paměti...jak jedno město je propojené s druhým...česko- polsko...všude hromady sněhu...padající vločky...ten den byl pro mě jako pohádka. Krásné dny...Věrka

      Vymazat
  2. Oh, I'm so happy for you!!!!
    Good luck!!!
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liebe Elisabeth, danke, du bist sehr net...sehr net!!! Věrka

      Vymazat
  3. Věruško jak já se těšim až u nás zazvoní naše paní poštovní a knihu Máma přináší, do ruky mi vkládá balíček a já mám v očích plno slziček, to štěstím a radostí, že se ti tak daří plnit touhy a přání. To je další štěstí v mém životě :o) Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, kniha Máma dnes už je na modrém autě České pošty. Byla jsi úplně navrchu kupy, tak jsem si toho všimla. Tak zítra se už dočkáš.... Krásné dny...Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, jsem moc ráda, že kontrola dobře dopadla. Gratuluji ti ke čtenářkám z celého světa a sama se na knihu moc těším. Přeji vám všem krásné a radostné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, myslím, že dnes už držíš knihu Máma v ruce...v pátek odfrčela k Tobě...a já si přeji, aby jsi s ní prožila příjemné chvíle...Věrka

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Marti i Tobě posílám srdečné pozdravy...a moc...Písni jak se daří Terezce, často si na ni vzpomenu...Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, mně velmi potěšilo, že Vám kontrola v Brně dopadla výborně. Jen tak dál. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivanko, a mě...viděla jsem výraz pana doktora, když hleděl do počítače po magnetické resonanci...nejprve jsem se bála, co vidí a co čte...ale pak se usmál a řekl, zázrak...nádor skoro zmizel, zbyla jen zbytnělá stěna se špatnými buňkami a doslova torzo zkázy...Spadla mi slza štěstí...to jsou všechny ty modlitby vedle léčby, co s ní jdou ruku v ruce... krásný den...Věrka

      Vymazat
  7. Věruško, tolik Ti to přeju.
    Je pro mne čest, že budu mít Tvoji knihu doma. Mnoho štěstí! Lidka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a pro mě je čest, že jsme se Lidko moje zlatá našly...v tom šírém světě...Věrka

      Vymazat
    2. Věruško,
      včera jsem Mámu prvně otevřela. Dojala mě... Jsi ohromná žena.
      Ze ♥ Lidka

      Vymazat
    3. Moje Liduško, ze ♥ děkuji....děkuji za ohromný komentář...Věrka

      Vymazat
  8. Vierka to je úžasné,že kontrola dopadla na výbornú!!Veľmi ma to potešilo.A tiež sa teším na poštu,ked mi príde tvoja kniha,ktorú určite prečítam jedným dychom..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji za Tvé řádky...jsou úžasné...Krásný den...Věrka

      Vymazat
  9. I já se raduju (bydlím v Radotíně:-) z jedničkového výsledku kontroly. A těším se nejen na Mámu, ale z toho, že ti to, milá Věrko, všechno kolem ní "dobíjí baterky" a přináší kromě spousty práce s tiskáním a psaním milých slov a balením a psaním adres i velkou radost. A to ještě počkej, až začnou chodit ohlasy! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé milá Maruško, tak to jsi plná radosti...to je krásné...na ty ohlasy se trochu bojím...resp. mám obavy...ale co je psáno, to je dáno, už na tom nezměním jediné písmenko...Krásné dny...Věrka

      Vymazat
  10. Vierko veľmi sa tešim z tvojho pozitívneho príspevku. Cítiť je v ňom obrovske množstvo radosti a úspechu. Gratulujem že kniha nabera úspech a hlavne sa tešim s tebou pre dobry výsledok u lekára. Prajem krásne dni a veľa elanu aj naďalej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery...a jak já jsem se těšila...a těším...a právě proto se nesmím rozčilovat...plakat...strádat...však víš. Svět má tolik starostí a všechny si dělá sám...Krásné dny...Věrka

      Vymazat
  11. Milá Věruško, ani nevíš, jak moc jsem šťastná..Na knížku se moc těším,ale mnohem víc se raduji z tvých výsledků..je to takové malé vysvědčení na samé jedničky...a já moc věřím, že jakmile všichni budeme mít v ruce tvé Mámy..budeme je pevně svírat, číst a přitom myslet na Tebe a Ty se budeš zázračně léčit.. to je moje veliké přání..Posílám spoustu energie a příští týden budu vyhlížet pošťáky..těším se moc na tvá slova, která jsou pro nás pohlazením po duši..krásné dny a šetři se! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Inko, děkuji za příval milých slov, které skutečně moc potřebuji...děkuji...Máma už je na cestě k Tobě...když jsem včera o půlnoci konečně vstala, šla psát věnování...Tvé bylo jak první... a dnes už mašíruje k Tobě....s velkou dávkou pozitivní energie...Věrka

      Vymazat
  12. Krásné srdíčkové razítko,takové od srdce.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...děkuji...tak to bylo myšleno...pár dní jsem přemýšlela nad věnováním, co napsat a jak napsat...a pak přiběhla Carolinka s namalovaným velkým srdcem...bylo mi už jasno...Krásné dny...Věrka

      Vymazat
  13. Mila Věruško,opět krasna slova.Srdce mi poskočilo,že kontrola dopadla dobře.
    Na knihu se moc těšim.
    Přeji Ti hodně zdravička a stale na Tebe myslim.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vlasti, děkuji za milá slova...a za myšlenky...Věrka

      Vymazat
  14. Věruško, samé dobré a potěšující zprávy :-D, já už jsem celý týden natěšená na Tvou Mámu, to těšení se je tááák krásné! To nám ten únor krásně začíná! Děkuji, pa Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Raduš, myslím, že dnes nejpozději zítra Tvé těšení graduje :-) Přeji příjemné chvíle s knihou Máma...Věrka

      Vymazat
  15. Věruško, už jsem psala jak se na Tvoji knížku těším. Tvé psaní, tvá slova vždy nádherně pohladí po duši. Věřím, že kniha ,, Máma´´ není Tvá poslední, ale je to začátek tvého psaní a dělání radosti druhým.
    Operace a vše kolem ní dopadne dobře, budu na Tebe stále myslet a modlit se.
    Měj se krásně . Objímám Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, jsi moc hodná a já moc děkuji, moc....krásné dny...Věrka

      Vymazat
  16. Milá Věrko, ještě než si objednám tvoji knihu " MÁMA ", chtěla bych ti popřát hlavně moc a moc zdraví. Jsem moc ráda, že kontrola v Brně dopadla na jedničku. Přeji ti, aby se kniha líbila a i když je spousta starostí s razítkováním a balením, nabíjí tě to samou pozitivní energií. A to je skvělé.
    Měj se krásně a na knížku se budu těšit ...........
    zdraví EvaLuna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, děkuji za milá slova, pravdivá slova...vážně mě to staví na nohy...snažím se vkládat do knihy různá slovíčka, věnování...pokud možno každému jinak...tak aby potěšilo...a já si moc přeji vás potěšit...Děkuji...Věrka

      Vymazat
  17. Věruško,
    jsem šŤastná, že kontrola proběhla na 1*
    Dlužím Ti emailík, ale děje se toho hodně,...
    I já se moc a moc těším na tvoji Mámu :-)
    Je super, že se rozletí do celého světa!
    Šimonek posílá pusinku a já přidávám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...že Šimonkovi děkuji a na oplátku vracím...jste skvělý...Věrka

      Vymazat
  18. Milá Věrko, na knížku se těším a ty razítka! Jedním slovem nádhera. Moc ti přeju tu radost z razítkování, popisování, balení...Měj se hezky Blanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blani, děkuji...dnes musím skočit pro novou barvu na razítka...nějak to rychle ubývá...a to je dobře...moc dobře...Věrka

      Vymazat
  19. Věruško,to těšení už snad ani větší být nemůže.Je veliké,co se týče tvého zdraví,nemohla jsem uvěřit tomu čím ses mi v telefonickém hovoru pochlubila záááázrak a veliká radost.Všem jsem se pochlubila a všechny mé kamarádky moc drží pěsti,aby se dařilo i dále.Těšení se na knihu,přerůstá v nedočkavost.Je úžasné všem kolem sebe říkat jak je krásné si psát se samotnou SPISOVATELKOU.Jsem na to velice hrdá pa babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za moře fajn slovíček...a pak že se zázraky nedějí...dějí...každý den...a to je fajn...Přeji nějaký prima zázrak pro dnešek...Věrka

      Vymazat
  20. ...pro změnu,budu zase já "lítat" ke schránce:-)))!
    Je báječné číst tvoje radostné řádky, Tvoje radost=moje radost!!!
    Krásné dny plné zdraví a inspirace, pro další psaní!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Věrko, mám radost ze všech Tvých úspěchů! Gratuluji spisovatelko! Pěkný týden a hodně inspirací pro další tvorbu. Slávka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Slávko, až se červenám z toho krásného titulu...děkuji...Věrkaa

      Vymazat
  22. Téda! Koukám, že tvůj blog je opravdu hodně sledovaný (za 20hodin, dvacet příspěvků). A přesahuje to nejen hranici naší země, ale i Evropy? Hmmm... :-) Ať se ti daří dál jako teď ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Věrko, těším se na MÁMU, ráda počkám. Ráda čtu, že výsledky dopadly na 1, dál držím palce.Razítka jsou bonbonek na dortu, krásná. Krásné dny ať se daří. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za Tvé řádečky plné pozitiva, pochval. Děkuji. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  24. Ahojky, jak čtu tak máš jen pozitivní zprávy. Jsem moc ráda, že ti kontrola dopadla na výbornou.:) a úspěch Mámy je úžasný. Už se nemůžu dočkat až mi přijde balíček.
    Myslím na tebe Jarča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarčo, myslím, že dnes nejpozději zítra u vás zvoní pošťák s malým balíčkem co voní čerstvým papírem...Krásné chvilky u knihy i v životě...Posílám pozdra tam k nám za humna :-) Věrka

      Vymazat
  25. Věruško. Dobré zprávy se tak strašně hezky čtou a hřejí u srdíčka. A když už tak krásně polemizuješ se slovem Těšín a těšit se, tak právě ke Tvému jménu Věra se úžasně hodí víra a věřit. A myslím, že u Tebe to funguje dokonale. Přeji hodně radosti z nové knihy. Musím Ti taky poslat emailík, aby na mě nějaká vůbec zbyla. :-)
    Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leničko, určitě zbude... ... a kdyby došla, tak vím kudy se jede do Těšína :-) Děkuji za vše...Věrka

      Vymazat
  26. Milá Věruško♥
    Prosím Tě nemáš se zasíláním knihy větší výdaje?
    Něco jsem zaslechla o zdražování poplatků u ČP.Pokud ano..napiš prosím o jakou částku se jedná,abych to uhradila. Ona to je asi nějaká 20,-kč,ale ve finále to je pro Tebe veliká částka k úhradě.Nevím..jen jsem zaslechla a nevím o jaké poplatky se konkrétně jedná.
    Moc se Věruško opatruj.Pa.Anna♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, je to ok. Potěšila mě Tvoje starostlivost, to je milé...upřimné...Děkuji Věrka

      Vymazat
  27. Věrko, dnes dorazila, na mém blogu o tvé knize píšu.... :o))))), přečetla jsem jedním dechem. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji a už běžím si počíst já k Tobě...Věrka

      Vymazat
  28. Zabořila jsem nos do balíčku,který dnes dorazil a nasávala tu vůni prvotiny a tiskařské černě.Už se těším až se začtu.Děkuji,děkuji,děkuji.Kačenko krásné srdíčko od tebe mě moc potěšilo.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, děkuji za ml slova...i já mám ráda vůni knih...je nezaměnitelná. Krásné chvíle u knížky. Věrka

      Vymazat
  29. Věrko, tvou Mámu už mám doma a už jsem se pustila do čtení. Více jsem ti napsala do mailu. Ještě jednou moc děkuji za to pohlazení po duši. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, není zač...krásné emoce se mají šířit světem co to jde...Přeji milé chvíle u knížky...Věrka

      Vymazat
  30. Dobré odpoledne všem na tomto setkávacím blogu.
    Věruško tobě ještě jednou děkuji,tady veřejně.Zasloužíš si to moc moc moc.
    Jedna z těch knih,které jsem dnes obdržela bude už v pátek v rukách mé kamarádky jako dárek........Tvé poselství......poselství MÁMY .Dík babi Jířa

    Tu mou nedám!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jířo, děkuji za Tvé řádky ...a oslavenkyni přeji vše nejlepší, hlavně hodně zdraví. Věrka

      Vymazat
  31. Ahoj Věrko, tak jsme dneska přilítli ze školy a z práce domů a ve schránce byl lístek na poštu, hned jsem běžela zpátky a Mámu mám doma! Když jsem si ji nesla měla jsem velikou radost, rozbalila jsem a prohlídla si ji hned, děkuji za krásné věnování. Čtení si nechávám na večer, až bude klid :) Těším se, pak napíšu víc, ještě jednou děkuji. Měj se hezky Blanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Blani, děkuji za Tvé řádky. Krásně popsanou radost, těšení...moc si toho vážím. Krásné dny.Věrka

      Vymazat
  32. Milá Věruško už jsem zde sice dlouho nebyla, ale stále na Tebe myslím a jsem velmi ráda, že se vše v dobré obrací, blahopřeji Ti k Tvé krásné knížce a jestli je ještě čas hned jdu psát na Tvůj email prosím také já o jedno vydání, přeji Ti hodně štěstí a krásné dny, Sonia :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soni, děkuji za Tvé řádky. Těším se na email. Doufám, že Tě mé vzpomínání v knížce Máma potěší. Věrka

      Vymazat
  33. Milá Věrko, chtěla bych se zeptat, zda je možné si knížku ještě objednat. Chtěla bych ji pro mou mamku k narozeninám.


    Děkuji moc za odpověď

    Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radko, určitě je a bude mi ctí. Objednávky vyřizuji pořád až do 15.2.2015 a další kolo objednávek po operaci a návratu domů cca od 1.3.2015. Písni mi na email prosím. vera.si@seznam.cz
      Děkuji. Věrka

      Vymazat
  34. Dnes jsem si donesla přenádherný balíček domů. Nemohla jsme se dočkat,až "ho"rozdělám... Uvnitř balíčku ... krásná, voňavá, modrá knížka s překrásným věnováním a razítkovým překvapením. Začínám číst a nemůžu se odtrhnout .... Věruško moc děkuji, myslím, a těším se na Vás. Jana R. Pardubice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za nádherná slova uprostřed noci ... krásné chvíle...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...