Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 12. ledna 2017

Maličkosti ...



Moje babička říkávala: „ život se skládá z maličkostí…“
A já říkám : „ je to svatá pravda…“




Právě se dívám z okna … vzduchem se snáší k zemi vločky krásné, něžné a doslova ve vzduchu tančí …a cítím blaženost…volnost…pohodu. 
Cítím, že život se skládá z maličkostí …





Nedávno jsme si vyšli s Carolinkou na procházku do lesů a polí. V batohu jsme si nesli jablíčko se srdíčkem…foťák … hrníček …zimní čaj  … citrony a náladu fotit. Maličkosti …. 
A já opět cítila, že z maličkostí se skládá život.




Další maličkost mě potěšila na duši před pár dny. Nakupovala jsem s Carolinkou , nandávám nákup z košíku na pás a všimla jsem si, že jsem zapomněla koupit rohlíky. Požádala jsem Carolinku, aby zaběhla pro sedm rohlíků. Nákup byl již namarkován, fronta nekonečná a Carolinka nikde… Najednou z poza regálů jsem zahlédla bambuli čepice naší Kačky. Běžela … v ruce pytlík se sedmi rohlíky. 

Ptám se :" kde jsi byla?"

„ ... vybírala jsem mami  rohlíky jen se solí…máš je přece nejradši “

A já ucítila, jak se mě maličkost té chvíle dotýká přímo srdce.

 

je libo ledový čaj? 


Život se skládá z maličkostí. Velké gesta a skutky mohou hodně znamenat. Ale ty nejmenší se často do našich srdcí a myslí zapíšou nesmazatelným perem.
Jako třeba pár řádků čtenářského deníku školačky Anetky Š.
Dovolila mi ona i její maminka, že mohu tu nádhernou maličkost zveřejnit.
Anetko, moc Ti za to děkuji. Dala jsi mi tak krásnou maličkost, která se stala pro mě velkým momentem.







A když dnes píši o maličkostech, musím vám sdělit , že příběh maličkého skřítka je v plném proudu. Píši o něm pohádku. Prostou …o maličkostech…které dohromady tvoří silný příběh, který doufám, že  hodně dětí i dospělých osloví. Příběh ze země Srdce.





To je i důvodem, proč mé příspěvky nejsou nyní tak časté. Píši …fotím …tvořím.
 Příběh o maličkostech.
 A abych se vůbec nenudila, právě probíhají přípravy křtu knihy Velká máma.
Kmotrem by měl být člověk velmi milý, sympatický … myslím, že všem známý a sama za sebe tvrdím, že víc než  pozitivní.



baví mě přírodu pozorovat a fotit ...každou její maličkost

Kdo by se chtěl této maličkosti, která knihu Velká máma provází, zúčastnit, moc mě to potěší. Více informací o křtu knihy Velká máma napíši brzy na facebook kniha Máma.




Venku zatím přestaly padat velké sněhové vločky… vykukuje sluníčko … v kamnech praská oheň … v hrnečku voní pomerančový čaj … poslouchám hudbu, překrásné tóny houslí …. a všechny ty maličkosti, z kterých se skládá život…dělají to kouzlo právě prožívané chvíle




Přeji vám, co nejvíce nádherných maličkostí





Věrka



22 komentářů:

  1. Verusko,mas pravdu a umis si ty malickosti uzit,to je fajn. Zdravim. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, děkuji za Tvůj komentář. Jsem moc ráda, že ty též. Přeji šťastný dnešní pátek. Pá Věrka

      Vymazat
  2. On se nám celý život skládá z maličkostí ... a šťastný ten, kdo je vidí a prožívá :) D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je to tak...svatá pravda. Přeji pohodový den. Věrka

      Vymazat
  3. Nejlepší věci na světě,jsou právě jenom maličkosti...A je fajn,když si to člověk konečně uvědomí...Díky...
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji. Přeji den plný krásných maličkostí. Pozdravuji všechny...předně Anetku. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, děkuji za tvoji velkou dávku maličkostí pro nás.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Majko, rádo se stalo ... přeji krásný den. Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věruško, máš velikou pravdu. Zdánlivé maličkosti jsou mnohdy tím největším a nejcennějším co nás v životě potká. Moc mi to tvé psaní potěšilo a ty fotečky nepotřebují komentář. Přeji krásné zimní dny plné teplíčka u kamen. Babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za hřejivý komentář, který mě potěšil. Jak krásná maličkost. Přeji Ti jich fůru. Konečně se dostávám k emailu, dnes pošlu. Pá Věrka

      Vymazat
  6. "Skoro všetky najlepšie a najvzácnejšie veci na svete dostanete za pár halierov. S výnimkou slnka, mesiaca, zeme, ľudí, hviezd, búrky a podobných maličkostí. Tie dostanete zadarmo."
    Gilbert Keith Chesterton
    Věrka, objímam ťa a želám pekné januárové dni.
    Marta♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, Tvé komentáře, citáty mne vždy potěší, zahřejí na duši. To je přesně ta maličkost, o které píši. Email jsem Ti poslala. Budu se těšit na odpověď.Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věruško milá, přesně tak jak píšete...právě tyto naše nádherné maličkosti k životu potřebujeme! Většinou nic nestojí a nelze je ani koupit a sami je dokonce můžeme rozdávat plnými hrstmi..a Vy to umíte naprosto! Napíšete krásná slova, vyfotíte jablíčko se srdíčkem,kterému sníh tak moc sluší..
    Skládám si své dny z takových maličkostí,raduji se z nich a věřím, že toto má smysl a člověku pomáhá..
    Z chaloupky mezi kopci Vás srdíčkově zdraví a za pohlazeníčko duše děkuje Jana Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci. Děkuji za nádherný komentář. Možná je to tím, že píši pohádku, ale čím dál více si uvědomuji, jak moc je důležité si hrát v každém věku. Vzít do batohu obyčejné věci a obyčejně je fotit...vždyť i to je způsob hry...a hlavně, který člověka naplňuje. Přeji kouzelné a hravé dny. Věrka

      Vymazat
  8. Naprosto Věrko souhlasím a tvé krásné fotky všechna napsaná slova jenom umocňují. Obyčejné radosti všedních dnů. Však také platí - Za peníze si štěstí nekoupíš.
    Přeji pohodové psaní o skřítkovi.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, souhlas. Moc děkuji za milé přání. Přeji kouzelné dny, plné pohody. Věrka

      Vymazat
  9. Věruško,
    zase moc hezké fotky od srdce a to jsou ty nejhezčí,ty ze života.
    Mějte krásný víkend.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, děkuji za milé pohlazení na duši. Doufám, že i já pohladím Tebe. Balíček již míří k Tobě. Krásné dny a chvíle. Věrka

      Vymazat
  10. Milá Vierka,moja mama hovorievala, že kto sa nevie tešiť z maličkostí, nevie sa tešiť ani z veľkých vecí. Z maličkostí sa skladá náš život a aj taká maličkosť, ako je Tvoja fotografia lietajúcej sýkorky je pre nás veľkým zázrakom. Ďakujeme. Papa Aňa








    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aničko, moc děkuji za Tvé řádky, souznění a sdílení. Taková obyčejná chvíle ... stát s foťákem pod korunami stromů a pozorovat sýkorky. Carolinka vedle mě ani úžasem nedýchala, když jsem ji šeptala, jak si ptáčci povídají...laškují a radují se.Z té chvíle se tak rázem stala chvíle neobyčejná. A když jsem doma stahovala fotky...radost mnou se prostoupila. O to větší radost mám, když se ptáčci líbí i Tobě. Děkuji. Věrka

      Vymazat
  11. Věrko, to malé chvíle štěstí dělají život tak krásný. Určitě to byla ta chvíle, kdy jste s Carolinkou pozorovaly a fotily sýkorky. A já tu chvíli teď mohu sdílet. Děkuji. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Jj, každý dotek chvíle, kterou procítíme stojí za to. Ať pod stromem s očima hledícími vzhůru do koruny stromů, kde švitoří sýkorky...ale jakákoliv chvíle. Opravdová a prožitá a užitá ..Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...