Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 12. ledna 2018

Vítězové ...



V tuto chvíli jsou známé vítězky Mámina kalendáře 2018 – každý den je dar.




Zde na blogu se jí stává 
paní Zuzka - komentář č.16

Srdečně gratuluji




Ze soc. sítě facebooku knihy máma,  byla vylosována 

paní Marie Kadeřábková

Rovněž srdečně gratuluji




Brzy přinesu další Giveaway, která pevně věřím, že vás opět potěší.
Dobrou zprávu přináším i pro ty, co by rádi Mámin kalendář měli také doma.
Od této chvíle, až do neděle 14.1.2018  je zde pro vás








…. a ještě něco navíc…. Poštovné ZDARMA 
Všem přeji pohodové dny ve zdraví a lásce




Věrka



14 komentářů:

  1. Milá Věrko, nemůžu věřit svým očím, vidím svoje jméno, jako vítězky Mámina kalendáře na Fb
    a mám velikou radost. Maruška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, gratuluji a balíček v pondělí míří k Tobě. Ať Tě těší po celý rok a přináší jen dobré dny. Věrka

      Vymazat
    2. Ještě jednou moc děkuji ,Věrko,mám velikou radost.

      Vymazat
  2. Vítězkám srdečně blahopřeji a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Vítězkám blahopřeji, dostaly moc krásný dárek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář. Přeji krásný víkend, který tu je i s moji víkendovou nabídkou.
      https://www.facebook.com/knihamama/
      Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, moc gratuluji vítězkám. Mrzí mne, že jsem se nestihla do soutěže zapojit, ale teď mám tak málo času na blogy, tak třeba někdy jindy pokusím své štěstí. :o)
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji za Tvé řádky. Určitě bude brzy další radost zde na blogu. Tady v pravém sloupci je položka Sledujte emailem. Když zadáš svůj email, přilétne Ti můj nový příspěvek do emailu. :-) Pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Moc děkuji, teď už věřím tomu, že teno rok už bude lepší, že to špatné zůstalo v roce minulém a teď už bude jen lépe. A s Vaším nádherným kalendářem bude tento rok krásný. Moc děkuji Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zuzi, ještě jednou gratuluji a poprosím Vás , aby jste mi na adresu info@knihamama.com odeslala adresu, kam mohu kalendář odeslat. děkuji. Věrka

      Vymazat
  6. Milá Věrko, protože vím, že nic se neděje náhodou a všechno je tak, jak má být, věřím, že i vítězky soutěže vyhrály přesně ty, které měly a které výhru potřebovaly. Svůj minulý komentář jsem nepsala proto, abych vyhrála. Prostě jsem jen měla pocit, že mám reagovat na Tvůj podnět. Vždycky píši svůj komentář jenom tehdy, když mi něco říká, že bych tak měla učinit. Ani se nad svými slovy nezamýšlím. Sednu k počítači a srdce mi napoví. Prsty se pak samy rozeběhnou po klávesnici. Většinou se pak sama divím, co jsem vytvořila pomocí písmen. Samozřejmě, že vítězkám gratuluji. Já již svou výhru dostala. V podobě Tvého blogu, který mě vždycky pomůže se sklidnit, když to potřebuji a přemýšlet sama o sobě i věcech velmi důležitých, byť zdánlivě obyčejných. Zároveň s tím jsem získala přítelkyni i když zatím jen virtuální. Věřím, že jednou se setkáme, má-li to tak být. Alena(modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji. I já to tak mám. Mám myšlenku, sednu k počítači, začnu psát a zbytek mě tam už prostě tak nějak padá ... A když si k tomu psaní pustím ještě krásnou hudbu, stává se ta chvíle pro mě přímo relaxační. Také věřím, že vše je tak, jak má být...i když se nám to v danou chvíli třeba nelíbí... Posílám pozdravení a přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  7. Gratuluji vítězkám, tvůj krásný kalendář je bude provázet letošním rokem. Růža

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...