Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 16. října 2018

Soutěž ukončena, příběh pokračuje ...



Včera jsem napsala pár slov o „králi Jelimánovi“ a také o dobrých skutcích.
O sdílení, o pochopení. O mé nové knize Máma - čisté jiskření.

O pravdě, která nikdy by neměla pohasnout.
Zrovna tak, jako naděje a láska mezi lidmi.
Skrze odezvu se mi potvrdilo, že to mezi námi lidmi není ještě tak zlé.
 Děkuji za všechna sdílení, komentáře, zprávy a hlavně pochopení.
I když mám sil podstatně méně, než žena v plné kondici, sděluji, že se nevzdám. Protože na to, abych téměř po dvou letech boje s „králem Jelimánem“, po nemalém vynaložení sil a úsilí za změny, po čase, kdy jsem sepsala petici a vy jste ji naplnili svými hlasy, kdy jsem o ní hovořila v médiích i ve světě politiky,po tom všem nemám sílu vytáhnout bílý prapor. 

Vím, zdá se můj příběh nekonečný, jako letošní léto nebo seriál Dallas.
„Král Jelimán“ mi hodně zamíchal kartami osudu. Dnes už tuším, co je zřejmě zač. Protože za MOC, se schovávají ti, co ji v sobě a ve svém já postrádají.
Našla jsem odvahu a tato slova jsem vložila do knihy.
Carolinka natrhala lístečky s vašimi jmény. Vylosovaly jsme jednu z vás, která tuto knihu obdrží. A protože jsem tato slova a soutěž poslala do světa po všech mých sociálních sítích, (i přes facebook), nakonec jsme na sebe s Kačkou kývly a vylosovaly jsme ještě jednu osobu.
Prostě dobrý skutek do foroty. :-)

Těch by nikdy nemělo chybět.

Na prvním lístečku vítěze je jméno Mahuleny Bočanové. Mahu, ze srdce gratuluji.
Na druhém jest jméno Simony z blogu „blondýna“. Rovněž obrovská gratulace.
Všem zúčastněným ze srdce DĚKUJI.

Věrka



3 komentáře:

  1. Slušelo by se vám oběma poděkovat a já jen dodám, že když jsem tě objevila, vysekala jsem ze sebe více pokory vůči životu.
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Simonko, ze srdce děkuji. Přeji pěkné dny a moře zdravíčka. Věrka

      Vymazat
  2. Oběma dámám gratuluji a přeji jim krásné chvíle s Tvojí knihou. Růža

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...