Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 14. července 2021

Nominace Žena roku 2021

 


Je ráno. Oknem proudí do kuchyně proud slunce.

Na stole voní vajíčka se slaninou a já nalévám kakao.

Do této kouzelné a voňavé chvíle sděluji, 

že jsem dostala email o tom,
 
že jsem nominována na Ženu roku 2021.

Kačka se ptá se:

"A co mamí vyhraješ?"




"Já už vyhrála. Žiju a právě teď si můžeme u snídaně hezky povídat", odpovídám.

"Ale co vyhraješ, když budeš tou Ženou roku?"

"Nevím. Myslím, že to není smyslem. 

Důležité je, že tím, co dělám, druhé motivuji.
 
Že se lidem úplně obyčejně líbí mé knihy, fotky, obrazy, slova, myšlenky, skutky...

A že si toho druzí všímají. To pro mě moc znamená."




"Ale mamí, já myslím, co můžeš vyhrát, jako výhru." 

Krájím na plátky rajčata a Kačka mezi tím už googluje odpověď na svou otázku.

Najednou křičí neskutečnou radostí.

"Mamíííí, ty můžeš vyhrát koloběžku! 
Mamííí, prosím vyhrej..." žadoní Carolinka.





Tak já to zkusím...pro radost  druhých, 

pro radost všech, pro radost mého Anděla bez křídel.

A možná mi samotné nebe touto cestou poslalo odpověď na mé otázky...

Pokud byste chtěli a mohli poslat svůj hlas jedné mámě, 

co skrze své počiny je nyní v kategorii  "Dobré srdce" ZDE

pak ze SRDCE děkuji.


hlasování probíhá do 31.8.2021

12 komentářů:

  1. Věrko, ještě jednou gratuluji k nominaci. Svůj hlas jsem Ti poslala a budu držet palce, abys vyhrála.
    Mějte krásné letní dny tam u vás v Nebi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, že srdce ❤️ děkuji. Přeji hezké léto. Věrka

      Vymazat
  2. Věruško,tak i můj hlas snad pomůže k tomu,abys vyhrála.Moc držím pěsti a posílám krásné pozdravy od Přerova.Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Zdeni, děkuji ❤️. Přeji krásný čas léta. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško hlas jsem dala a s radostí a přála bych té tvojí milé dcerunce tu koloběžku a tobě hlavně zdravíčkooooooo...Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Miluško, děkuji. Carolinka by si ji vážně zasloužila. Bez ohledu na všechny důvody. Je to můj Anděl bez křídel, který při mě vždy stál a stojí a já jsem ji za to nesmírně vděčná. Srdce ❤️ ví. Krásné letou. Věrka

      Vymazat
  4. Před chviličkou jsem poslala svůj hlas. Držím palce k výhře. Zasloužila by sis ji.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji moc a předně děkuji za Carolinku
      Krásné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Dobrý den, Věruško

    gratuluji k nominaci. Svůj hlas jsem poslala včera poslala. Budu držet palce, aby jste vyhrála. Věruško, zasloužíte si to. Přeji krásné slunečné dny celé rodině. Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jarko, ze srdce ❤️ děkuji. Velmi si vážím Vašeho hlasu. Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  6. Tak hurá, ať je to koloběžka. Hlas přidán 😀😀

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...