Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 18. října 2021

finále

 



Možná si vzpomínáte, když jsem začátkem prázdnin zveřejnila zprávu 
o mé nominaci na "Ženu roku 2021" v kategorii "Dobré srdce". 
Psala jsem, jak se mě dcerka dotazovala, co je výhrou?




Sdělila jsem jí, že tu největší výhru již mám.
Žiji.

Sama pátrala v mobilu u snídaně, co je odpovědí na její otázku.
Když zjistila, že elektrokoloběžka prosila, ať vyhraju.
To předně proto, aby nemusela chodit v létě pěšky do vesnice, 
když se chodí  koupat. 
Dostávala jsem od vás krásné zprávy,  
že posíláte mi svůj hlas a chcete vidět fotku s koloběžkou.

Všem děkuji za váš hlas a podporu.

Děkuji redakci Žena a život, za tento krásný projekt. 





Dnes jsem si na pumpě koupila časopis Žena a život a listovala v něm...
Najdete zde finalistky všech 4 kategorií a mezi nimi má maličkost.
Má dcerka to okomentovala slovy:

"Mami, fakt to funguje, já si tu kolobrndu tak moc přála a přeju. 
Ty sama často říkáš, že upřímné přání přitáhne skutečnost..."


V očích dítěte je koloběžka stejný sen,
 jako v těch dospělých třeba zdraví.
Jsem moc ráda, že je má dcerka svému snu blíž, 
neboť právě v těchto dnech si uvědomuji mnohé.

15.10. to byl den D, kdy mi před lety byla sdělena 
onkologická diagnóza a mně se od základu změnil svět.
Dnes vidím, že tím správným směrem i přes mnohé útrapy, 
neboť mohu pomáhat a tvořit smysluplné projekty.

V neposlední řadě, plnit svůj slib, šířit naději a motto 

"každý den je dar".


10 komentářů:

  1. Hezký večer paní Věro.
    Tedy opravdu Vám to tam moc sluší.. :-) Přeji dobré dny,dobré zdraví všem doma a pohodu.
    Kalendář je nádherný,a Vaše vesnička je malebná.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi děkuji.
      Já měla právě radost, že mě tam skrze účes,který mi udělaly, málo kdo pozná. Přeji hezký den.
      Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, moc vám to přeji. Po všech těch útrapách a síle bojovat a to nejen za sebe, si to zasloužíte. A kalendář je krásný, povedený. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji.
      A že to občas jsou vážně útrapy. Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, blahopřeji a časopis si koupím. Pevné zdraví vám všem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ať je kolbrnda brzy doma 👍😉😊😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, děkuji
      Vroucí přání se prý plní. 👍❤️
      Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  5. Moc blahopřeji. Časopis si koupím, doufám, že ještě na stánku je. No a ta kolobrnda by byla fakt pro Carolinku Ok :-).
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko děkuji ❤️. Přeji to Carolince z celého ❤️. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...