Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pondělí 25. října 2021

Povídání z domu

 


Často s vámi sdílím mé veřejné aktivity 

a že jich v poslední době bylo požehnaně.




Dnes Vám přináším malé pohlazení na duši z tepla domova.




Sobotní den byl  plný dojmů, příběhů, zážitků.

O jeden maličký se s vámi ráda podělím.





Je to titěrný detail, ale možná někoho zahřeje na duši 

nebo na vteřinu zastaví k zamyšlení.



Byla jsem včera součástí skvělého týmu žen, 

které pomáhají. Nezištně, jak jim srdce velí.




Jedna z těchto úžasných žen si chtěla koupit krásné šaty, 

které ji navždy připomenou autentičnost onoho dne.


Podívala se do peněženky 

a chybělo ji pouhých 40 korun.

Ty jsem ji vložila do dlaně, aby byla blíž radosti. 





Když jsme se vraceli domů, můj muž zastavil u bistra
 a šel koupit něco k jídlu a pití.

Měl u sebe jen hotovost a když obsluha sdělila 
cenu, můj muž řekl:

"Jé tak mi něco odeberte, chybí mi 40 korun."

Obsluha se na něj usmála a řekla:

"To je cajk. Musíme si pomáhat. Šťastnou cestu a dobrou chuť."
Jo, život je bumerang.





Ještě v noci jsem to mé kamarádce s krásnými šaty psala.





Odepsala mi, že je to nádherný příběh a vždy, 
když si šaty bude oblékat, myšlenka poletí ke mně.







Někdy stačí málo a získáme moc.
 
Mnohdy v podobě pocitů, vzpomínek, emocí...





To vše mi běželo dnes ráno hlavou, 

když jsem se dívala u nás v Nebi do údolí, 

na kopce s prvním mrazíkem.





Posílám po síti dál ...





A ještě pár slov z živého pátečního vysílání 
v Českém rozhlase


Věrka



14 komentářů:

  1. Věruško-super!!
    Přeju krásné dny!Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, kouzelný příběh doplněný krásnými fotografiemi z vašeho domova. Dýchá z nich rodinná pohoda. A máte krásný výhled do krajiny.
    Přeji Vám všem hodně zdraví a pohodové dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji, je to ta nejlepší terapie na světě. Pohled do přírody. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  3. To je krásné nakouknutí do tepla domova i s tím malým příběhem.
    Vysílání v rozhlase si pustím až navečer.
    Hezké dny, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji za Tvé řádky.Preji hezký den ❤️ Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, to je dobře, že všechno funguje jak má.
    Krásné dny. Jaru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ❤️ když se chce všechno jde... Hezký den Věrka

      Vymazat
  5. Paní Věro,krasné povídaní v radiu,a ten titěrný detail to je takový korálek který navlékáte na nit života a když se vám povede celý náhrdelník tak to je to nejvíc co můžete mít a co je jenom vaše a nikdo a nic vám to nevezme.Zdravím do Nebe.Alice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alice, děkuji za milá slova, zahrala mě na duši. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  6. Věrko, to je krásný příběh, je vidět, že svět je ještě v pořádku. Musím pochválit kuchyň, je nádherná. Je u vás v Nebi moc útulno.
    Přeji pohodový sváteční večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji za komentář i pochvalu. Je stále ve výstavbě. Tak jako všechno ostatní.V nějakém dalším příspěvku udělám nové fotky. Přeji hezké dny. Věrka

      Vymazat
  7. Pohlazení po duši. Děkuji 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, děkuji ❤️ Rádo se stalo. Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...