Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

úterý 9. listopadu 2021

stojí za sdílení

 


Je mi ctí a potěšením vám sdělit,
že mé nemalé úsilí vytvořit pro hendikepované
stomiky podporu v podobě Stoma karty,
prošlo prvním čtením v Senátu.

Návrh zákona podali senátoři JUDr. Jan Holásek, LL.M.
a MUDr. Bc. Marek Hilšer, Ph.D., se kterými na této novele
zákona spolupracuji.

Tímto jim velmi děkuji za spolupráci a podporu.
Skrze toto úsilí jsem získala nejedno prestižní ocenění.

Chtěla bych říci, že kde je naděje, je vždy cesta.

Věřím v naději, věřím v cesty.


My teď bereme s Kačkou foťák a vykročily jsme do Nebeské
podzimní nádhery.


A tu krásu posíláme po větru a po sítích dál...

Až k vám...

Věčně zvědavý kamarád

objevené zátiší na cestě ze školy



Cesta ze školy a do školy. Každý den jiná...


zastavení a rozjímání

Vztyčené stromy nad lesem. Má věčná inspirace.


V létě si tě utrhneme borůvko.

Carolinky zahrádka ve stromovém domě. Sama si ji udělala.


Tolik myšlenek mi létá hlavou, když potkám třeba starý strom...


Koberce podzimních listí miluju...


Pod okny nám roste šípek a on ví proč. Pro záběr mého foťáku...



Naše ovce Nebeské...


Místo, které mám tak ráda. Ohrada. Tady se umí zastavit čas...


Po dešti... vzduch prostě voní ...


Tudy chodí nejraději náš pes. Kaluže jsou jeho...



I ptáčci potřebují vláhu a pít ... U nás na ohradě.



Srdcovka. Místo, díra, tunel do lesa...


Ta paleta barev, až se tají dech...


Už mi zase pózují. Aby ne, když jim sypeme do krmítka...



Má terapie, má radost...


Někdy mám pocit, že letím nad údolím ... Pohled z kopce dolů...


Naše kozička Maxa aneb velitelka - modelka.


Před vchodem do Nebe střeží kroky andělé...



7 komentářů:

  1. Věrko, věděla jsem, že to dokážete. Máte můj obdiv. Fotogalerie jsou krásné. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Vaše úsilí nese ovoce, to je moc dobře. Gratuluji🍀. Fotky jsou povedené,krásné podzimní🍂🍁.
    Liba

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Věrko, tahleta nebeská krása vašeho Nebe, je přesně to, o čem jsem psala, že Ti závidím a v době nemoci jsem i díky tomu přemýšlela o změně ve svém životě. A během léčivého nicnedělání jsem pozorovala hejna sýkorek, která k nám na balkon třikrát denně přilétala na pro ně nachystané slunečnice. Tisíckrát lepší než televize. Dokonalá terapie. Mějte se tam u vás pořád tak krásně. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, gratuluji a smekám před Tebou. Za tímto úspěchem je Tvé veliké úsilí pomoci všem stomikům.
    Můj obdiv mají i krásné fotografie z vašeho Nebe. Z Carolinky je půvabná slečna, která s Tebou sdílí krásný koníček focení.
    Přeji vám všem krásné dny a přeji hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. 👍👍👍
    Zdravím vás 3 do nebeského Nebe😁

    OdpovědětVymazat
  6. Musíš mít radost, že Tvoje úsilí pomoci stomikům padlo na úrodnou půdu. Gratuluji!
    Fotky jsou moc hezké, uklidňující, podzimní. Carolinka je už moc hezká slečna....jak ten čas letí.
    Hezké dny tam u vás v NEBI !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Bajecna zprava! Držím pěsti dal! Podle fotek musí být v Nebi jako v ráji 😄 Věrko mějte se báječně a pohodově. Moc zdravim

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...