Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 17. listopadu 2021

předadventně

 



Tvoříme s Kačkou věnec na dveře.

"Mami, a není na něj ještě brzy?"

"Je. Ale já mám dnes takovou chuť ho udělat."

"A to si ho už i pověsíme na dveře?"

"No určitě, když mám tu chuť, tak ať je i radost."




Chvíli obě mlčíme.
 
Přemýšlíme na plné obrátky 
a pak svorně ve stejnou chvíli odpovíme.

Říkám:

"tak dnes ho pověsíme a zítra ho zase můžeme sundat do adventu "

Kačka ve stejnou chvíli říká:

"Jo, radost je to hlavní."

Myslím, že radost přichází v přítomném okamžiku teď a tady,

 bez ohledu na datum v kalendáři.





Věnec visí.


A taky jsme si vyšly do lesa a přinesly, co les dal...



Já mám ten adventní čas tak ráda...

Tvoření, těšení, radost...z maličkostí.



čas světýlek a vůní...





A radost je hned na světě ... 

A o tom to je...




Kousek světla, tvoření a radosti posílám  k vám ...







Vánoční a adventní čas by měl být prosvětleným časem. 

Přeji vám světlo v duši, jiskry v očích a žár v srdci...








A pokud byste chtěli udělat sobě nebo svým blízkým radost

je tu


plný světla, které pohladí na duši.



13 komentářů:

  1. Věruško,krásný..čas advent..kéž by nám přinesl světlo,radost a sílu do našich srdcí..a klid do našich duší.♥♥ty tvoje chaloupky obdivuju🙏
    Přeju zdraví a klidné dny všem a kalendář si objednám..🍀💕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Věrko, děkuji za milé řádky. Krásný den přeji ❤️ Věrka ☀️

      Vymazat
  2. Věrko, fotky i slova mě zahřáli a potěšili. Krásný dny vám přeji. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky i krásná slova. Děkuji za ně. Já letos advent nezvládnu, jsem ve fázi stěhování. O to víc se těším, až budu mít hotový byt a nazdobím si to tam rovnou na Vánoce. :)
    Přeji krásné dny, Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabčo přeji, ať to vše v pohodě zvládnete. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško, zdravím z Brd do Nebe! krásné to máte, já dneska také vila věnec, v pondělí a úterý mám "mejdan a koktejl" na onko a kdo ví, jak pak bude. A radost byla, stejně jako u Vás!
    Věrko, mám jednu velikou prosbu nebo spíš otázku - odkud máte krásného anděla v květináči (kovového s krinolínou) ? Mám jich opravdu hodně, ale takového jsem nikdy neviděla.............je nádherný. Myslíte, že by se nechal někde koupit???
    Mějte krásný předadventní i adventní čas Vy dvounožci i Váš čtvernožec a mějte se zdravě. A ať Vám anděl přináší naději a požehnání nejen v tomto čase.
    Díky za odpověď, ať už je jakákoli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evo, děkuji za komentář. Tohoto anděla jsem dostala k svátku v r.2013 den před tím než můj život začal nabírat na obrátkách a to od mé starší dcery Kristýny. I když jsem jí léta neviděla a osud nám rozdělil cesty, Anděl tu zůstal. Podívám se na netu, zda někde je k mání. Tuším, že byl s obchodu Apropos. Zjistím. Hezký den ❤️ Věrka

      Vymazat
  5. Podobný jsem našla tento: https://www.country-rose.cz/andel-s-trubkou--svicen-kovovy/?variantId=15893&gclid=Cj0KCQiA-eeMBhCpARIsAAZfxZC11o8GYchOHcaWG6UqhUkvFnf8iITIf3LHu9X1aA2R6mdWwX6Pu34aAt7XEALw_wcB

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, děkuji mockrát za odkaz, už tam běžím. V Apropos nyní takového či podobného anděla nemají, už jsem s nimi komunikovala.
      Ať Vám ten Váš dělá radost a přináší štěstí a požehnání. Díky, díky a krásný předadventní čas . Eva

      Vymazat
    2. Zkuste jim na @ e-mail do Aproposu poslat moji fotku s Andělem. Věřím,že Vás nasměruji. Už nevím, ale jen tuším jestli nebyl značky In Laursen. Zkusím ještě večer pogooglit. Hezký den přeji.

      Vymazat
    3. Dobrý večer Věruško,
      děkuji Vám mockrát, jste zlatá.
      Mám krásného anděla - se srdcem v rukou i na sukni. A když se do něj dá svíčka.........nádhera a radost. On si tak ke mně přišel.............
      A i ten chemo mejdan proběhl v klidu(zatím).
      Mějte se moc a moc pěkně a klidný čas adventní vinšuju Vám i Vašim milým. Eva

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...