Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 6. srpna 2022

letem létem

 


Jak jsem v minulém příspěvku psala, 

prožíváme náročné časy.


Přesto bych dnes ráda vložila letní fotky,

které mají pozitivní, letní náboj.



Když jsem psala knihu "štěstí z Nebe",

snažila jsem se celým svým bytím předat dál náruč pohody,

klidu, zamyšlení, zastavení...
Knihu, kterou jsem psala a žila zároveň.

Ať slovy nebo fotkami, kterých jsem vložila do knihy přes 200.

A teď v tom samém Nebi prožívám drama,
která mi nedají ani spát.



V noci jsem se probudila.

Pozorovala hvězdy nad hlavou a přála si,

aby padala hvězda, co mi splní přání.




Ptala jsem se samotného nebe...

Hledala odpovědi na otázky...

Vnímala jsem TICHO...




Nikdo neví, co bude zítra.
Jen někteří myslí, že mají tu moc, řídit druhým život.

Řídit, ničit, dělat složitým a těžkým...

Bylo mezi nocí a ránem a já sáhla po knížce "štěstí z Nebe",

kterou jsem před rokem dopsala.

A četla...






"Nezáleží, jakou podobu mé bylinné záhony budou mít,

ale s jakou láskou o ně bud pečovat.

Stejně, jako nezáleží, do jaké postele pro klidný spánek uléháme,

ale jak si usteleme se svým svědomím.

Nezáleží, jaké talíře a příbory nachystáme na stůl k obědu,

ale s jakou chutí a radostí usedneme ke stolu.

Možná, že to je ta pravá vnitřní harmonie.

Žádná kniha světa nám ji nedá.
Žádné moudro ani recept.

Přichází jen z našeho srdce a našeho rozhodnutí.




To je hlas, který není slyšet, ale je cítit.

Skrze pocity, mnohdy i slzy, ale předně činy...





Přihrnuji k bylinkám hlínu, prosívám ji mezi prsty.

Vnímám její sílu.

Všechno z ní vychází i všechno do ní míří.

Naslouchám hlasu svého srdce …

V záplavě slunečních paprsků mi k zemi kane slza.

Má v sobě kus dojetí nad titěrnou chvílí nad pocitem, který vnímám.

Nad myšlenku, která mi prolétla hlavou

a kterou jsem se rozhodla na věky věků vložit do knihy o jednom Nebi.






Stojím ve slunci, zvedám špinavé ruce od hlíny k samotnému nebi.
Vítr příjemně chladí mé konečky prstů a možná se jich samotný Bůh dotkl.

Nebo krásná múza je políbila.





Teď a tady mi mé srdce říká, že Nebe má každý člověk v sobě.
Každý má své sny a každý za nimi kráčí...."




Mějte ty nejkrásnější sny, druhým je přejte a vězte,

že každý den je dar...









Věrka s rodinou

14 komentářů:

  1. Martina slovácko6. srpna 2022 v 16:56

    Milá Věrko! Jak píšeš každý den je dar. Jsou to dny kdy se raduje, jsme spokojeni, šťastní, ale i ty kdy jsme smutní, naštvání,nešťastní,dny kdy nás něco bolí,ale pořád jsme to my a naše dny. A přece i ty bolesti mohou přinést něco krásného a radostného. Vždyť i my se rodíme v bolesti a je to nakonec krásné. A proto to berte jako zrození a čekejte na konci tę bolesti zrození vašeho Nebe.Věrko stále vzpomínám na naše setkání které bylo krásné a nečekané.Jsem za něj vděčná. Držím vám palečky a vím , že až se příště potkáme bude to ve vašem krásném nebi a to bude jen vaše. A věř že se potkáme ,protože já si to moc přeju.Krásný den Martina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za Tvé řádky i krásné setkání. Vzpomínám na náš důvěrný rozhovor v noci pod hvězdami, děkuji ❤️. S těším se na další setkání, také si ho velmi přeji.
      Zdravíme všechny. Věrka s rodinou

      Vymazat
  2. Věrko, já si přeji, abyste o Nebe s P. a Karolínkou nepřišli a vše se v dobré obrátilo.Snad ČR není tak bezprávní stát.
    Držím palce a ty to víš. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, vidíš dle nočního času, kdy odepisuji. Nedá mi to spát a možná to by byla pro někoho radost... Je až neskutečné, co může člověk člověku vymyslet..
      Už toho bylo v mém životě nějak moc...
      Opatruj se a moc děkuji ❤️ Věrka

      Vymazat
  3. Věrko a pozdravuji na Pastviny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím pěsti, myslím na Vás, a věřím, že vše dobře dopadne.
      Liba❤️

      Vymazat
    2. Budu a ráda. Znám místa, kde je ticho a jen vlny šplouchají... Věrka

      Vymazat
    3. Milá Libčo, ze srdce ❤️ děkuji. Dám jistě brzy vědět. Zatím to na férovou hru moc nevypadá... Ale já věřím na to, že život je bumerang. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko, často na Vás myslím a věřím, že vše dobře dopadne - Vaše Nebe je jen a jen Vaše a tak to musí zůstat. Je to však hodně těžké období, ale máte jeden druhého a i nás, přátele tady. To je tolik pozitivní energie! Víte, já věřím, že nic v životě není zapomenuto - ani to dobré, ani to špatné............A Vy jste udělala a děláte tolik dobrého! Posílám Vám pozdravy a prosby tam nahoru a přeju klidnou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, ze srdce děkuji. Na pozitivní sdílenou prostě věřím. O to více za ní děkuji a vážím si jí. Brzy napíši více. Musím nabrat sil. Má bedra to už unést nemohla, tak trochu víc klempiruji se zády. Za vše moc děkuji ❤️. Věrka

      Vymazat
  5. Dobrý den Věrko,moc na vás myslím vůbec mi nejde na rozum, že se může něco takového stát,ale nějak věřím, že to dopadne dobře.Moc vás zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iveto, kdyby mi toto někdo ještě před půl rokem vyprávěl, řekla bych, že to je sci fi. Někdy mě napadne, proč člověk člověku je vlkem? A možná to je pro mě další memento na cestě životem anebo uvědomění. Každopádně věřím... mám naději. Brzy budu sdílet víc. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  6. Já myslela, že je už vše vyřešeno k vaší spokojenosti a jak čtu, tak ne a vy stále bojujete za to svoje NEBE.
    Pevně věřím, že vše dojde ke zdárnému konci. To by snad ani nebylo možné, aby se tak nestalo.
    Moc Tě zdravím i Tvoje blízké ! Opatruj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, jj je to hrozně náročné. Teď už přes týden mám zablokována záda, už tu tíhu nemohou unést... Bůh ví, co bude dál. Rozhodně budu sdílet dál. V životě jsem se utkala a setkala s ledas čím, ale toto vede... hezký den Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...