Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 22. října 2022

sklenička s lesní krajinou

 




Už delší dobu nosím v hlavě myšlenku tvořivosti.





V duchu vánoční vystřihovací vesničky...

Nikoliv na okno, ale na sklenici.

Tak, aby tvořila hřejivé teplo, když se rozsvítí svíčka.






Použila jsem skleněný válec od použité, vysvícené svíce.





Vystřihla jsem lesní krajinu s domečkem, kostelíkem a stromy.

Nezapomněla jsem na hvězdy na nebi.

Lihovou fixou vytvořila tečky, které dělají dojem sněžení.






A trochu jsem dostlala chuť vytvořit podzimní mísu s mechem a jablky.




Nejen, že jsem u toho dostala nápad, jak vytvořit adventní mísu...

Ale!



Díky červeným korálkům, a nejen jím, 

 se zrodil další parádní nápad.

O tom příště...





Věrka

11 komentářů:

  1. Věrko, paráda, hned je zimní atmosféra. Korálky jsou jak jeřabinky.... Přeji hodně nápadů a prima dny z Jizerek. Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Fotila jsem u nás na stráni jeřabiny a v noci je dávala na Facebook Photo by Vera Fina. Druhý den ukazuji fotku Kačce a ta mi říká, ty jeřabiny jsou jako korálky... Nápad nenechal dlouho na sebe čekat... Pá Věrka

      Vymazat
  2. Ty mne napínáš, jaký že to máš nápad s korálky :-). Takhle ozdobenou sklenici mám v plánu letos taky doma mít. Ale zrealizováno ještě nemám. Zatím to jen nosím v hlavě.
    Pěknou neděli a pohodové dny, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy nafotím nápad a vložím. Já už dlouho si říkám, že to zkusím udělat a furt není čas. Tak jsem si ho prostě udělala. Venku déšť, že by psa nevyhnali, tak jsem si pustila pěknou muziku a jala se stříhat... Hezké dny Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, také si dělám všelijakou výzdobu, ale až později, vidíš, u vás v horách máš už zimní témata, to se mi moc líbí a na korálky se těším. Ať žije tvořivost - zmar nicnedělání.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, je brzy, já vím. Ale tak to na mě nějak přišlo. Někdy si říkám, že bych potřebovala být 3x. Nápadů fůra, ale na realizaci sil méně. Však víš... Kalendář je na cestě ke Květě. Pá a opatruj se. ❤️ Věrka

      Vymazat
  4. Moc hezké to máte Věruško.
    Je mi krásně, když si u Vás čtu
    a prohližím fotky.
    Přeji pohodové podzimní dny.
    Liba🍁🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Libo, děkuji za milé řádky, zde i v emailu. Napíšu ❤️ Opatrujte se.. Věrka

      Vymazat
  5. Věrko, podzimní dekoraci už mám hotovou,ale nechám se inspirovat tou vaší moc se mi líbí.Preji krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivetko, děkuji ❤️. Já v poslední době tvořím a jen fotím. Musím stáhnout fotky a vytvořit pár příspěvků. Hezké dny. Věrka

      Vymazat
  6. Vy ste tak nádherne kreatívna 🥰 perfektný nápad, čo so sklom od sviečky 👏👏👏👏

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...