Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 27. října 2022

pečení a tvoření

 



Někdy má člověk pocit, že se mu zem ztrácí pod nohama.

Hledá za co by se zachytil...

A když se zachytí, myslí si, že je to výhra.

A jen čas ukáže...

Někdy výhra může být prohra a jindy prohra výhrou...


Jindy k němu přijdou informace, které mu doslova

a do písmene otevřou ústa.

Někdy jsou jednání, která jsou zlomová.

Někdy člověk jede z jednání a říká si, tohle byl sen?

Tohle se mi vážně stalo?



Moje babička by na to řekla:

" holka, kamaráda poznáš po ovoci. Po činech.

Nikdy mu neukazuj záda, mohl by se po nich vyšplhat na výsluní...."

Jo jo babičko, jsem nenapravitelný dobrák.



A tak si sednu, uvařím kafe, zavřu oči, nadechnu se...

Přes zavřená víčka si najde na svět cestu slza.

Možná v ní je kus jiskření , ale hlavně uvědomění.

V ten moment si člověk uvědomí, jakou hodnotu má přátelství.




Někdy však i přátelství dokáží zničit peníze.

Usrkávám horkou kávu a vnímám chvíli teď a tady.

Přes hodně blbou náladu, řekněme zklamání,

si uvědomuji, že jsem vlastně boháč.

Dokáži se zastavit, utřídit si hodnoty a pochopit...




A jak píši v anotaci kalendáře "každý den je dar",

člověk někdy ztrátou může hodně získat a jindy získáním hodně ztratit.



Na všechny chmury vždycky funguje činnost.

A tahle mě fakt baví.



Upéct švestkový koláč v remosce a tvořit...

Tvoření, co se hodí k upečenému koláči.



Když mi před léty kamarádka říkala:

"Až budete žít v Nebi, budeš si pěstovat bylinky a konečně mít klid..."

potutelně jsem se usmívala...

Já a babka kořenářka.

I když ta myšlenka se mi líbila.

Klid nemám...

Hledám ho, přeji si ho a prostřednictvím bylinek z Nebe

posílám do světa druhým.




Dnešní video natočila Carolinka.

A tuhle hudbu prostě miluji. ❤️



14 komentářů:

  1. Čtu moc ráda Tvoje věty. Umím číst rychle, ale Tvoje slova nikdy jen tak nepřelétnu- čtu, zastavím se, nechám si je hlavou projít.
    Koláč podle Tvé babičky peču často :-). A Carolinka je šikulka !
    Pohodový sváteční den u vás v Nebi !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, to mám velikou radost ❤️ děkuji. I tobě přeji krásný víkend ❤️ Věrka

      Vymazat
  2. Krásný příspěvek, plný pravdy a krásné fotky. Video chválím. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Pochvalu k videu vyřídím Carolince. Krásný den ❤️ Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, koláč se švestkami mám moc ráda. Ten tvůj voní až sem. Zdravím vás všechny do Nebe. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, děkuji ❤️ to mě těší ❤️ opatruj se. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko, celý můj život miluji pohádky a teď mi naskočíl p. Kemr v pohádce Jak se ševcem šílí čerti: “To je bída, když člověk zradí člověka pro pár špinavejch zlaťáků, pro falešnou slávu….”. Věřím, že ta spravedlnost zvítězí❤️. Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá to pravda. Notabene, když jsem mu ještě tolik pomohla... věřím, že dozraje čas a sdělím víc. A kdyby jen pro pár špinavých zlaťáků.. Pořádnej ranec... Člověk se celý život učí
      Pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Věrko, bohužel i takoví jsou někteří lidé mám podobnou zkušenost.Posilam moc pozdravů a přeji krásné podzimní dny Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. A zase poučení. Napíši brzy více. Opatrujte se. Věrka

      Vymazat
  6. "Upeč třeba chleba, postav třeba hrad ..." Je v tom velký kus pravdy. Já vždycky, když je ouvej, uklízím. To očištění prostoru kolem funguje i na můj vnitřek. A pak upecu strudl a hned je líp. A vyplakat se taky není k zahození😉 Věrko držte se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Činnost je lék nad léky. Vlastně tak vznikla i pohádková knížka, kterou jsem napsala. Musela jsem zaměstnat mysl jiným, milým příběhem. Přeji hezký den ❤️ Věrka

      Vymazat
  7. Bolí ma Vaše tvrdé ponaučenie, lebo Ste tak dobrá dušička ❤️
    Karolinka je veľmi šikovná, krásne video s úžasnou hudbou.
    Pokoj je veľmi vzácny artikel, tiež ho mávam len námatkovo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...