Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 22. dubna 2023

ovčí sýr z Nebe

 


Na poslední kontrole zlomené kostrče mi pan doktor řekl,

 že začneme s přirozenou rehabilitací. 

Pomalu do dřepu a vstát.  Hlavně neprochladnout!


Tak jsem začala.





Oblékla jsem si vaťák a dojím ovečku. 




Skládám se sice jako leporelo, ale výsledek stojí za to!

Z mléka jsme s Carolinkou udělaly náš první domácí ovčí sýr z Nebe.

Video z tvorby ovčího sýra z Nebe vytvořila Carolinka  ❤️

ZDE




A já vložím do nové knihy, která se píše "sama"...





A její název?

Samotný sen mi ho přinesl...

❤️

Zdálo se mi o nové knize. 

Dokonce i titulní stranu jsem ve snu viděla úplně zřetelně.

Byl na ní název

To je život, napsala... 

Věra Fina






Ještě chvíli po probuzení jsem se dívala oknem 

na plynoucí mraky a přemýšlela o snu.

Zní to skoro, jako název detektivky..
.
Vzala jsem do ruky mobil a psala zprávu o snu mé kamarádce.

Přišla mi odpověď rychlostí světla.

"To je správný název, když ti to napovědělo samo podvědomí ve snu..."

Nevím, zda tento název knihy ponechám, 

ale určitě vím, že sny nepřicházejí pro nic za nic...



mějte hezké dny

Věrka


8 komentářů:

  1. Jste holky šikovné !!! Určitě jste si na sýru všichni v Nebi pochutnali. Na knížku se těším. Možná titul necháš, možná ne.
    Ale většinou takové to první, náhlé je to nejlepší.
    Hezké dny u vás v NEBI, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji. Dnes tvoříme další a s bylinkami. Kačka dokonce pronesla podnikatelský záměr, zda nebudeme nebeské sýry nabízet druhým. Jinak ten název přinesl sám sen, neboť jsem den předtím hovořila s programovou vedoucí Českého rozhlasu a ta mi vyprávěla o projektu s názvem " kolik stojí život". Moc se mi ten název zalíbil a tak sen přinesl odpověď. Uvidíme... hezkou neděli. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, gratuluji k pozitivním zprávám. A´T se v nebi daří!!!!! Eva

    OdpovědětVymazat
  3. To je famózní. Šikovný holky jste! Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, to, co děláte doma s Karolínkou je opravdu báječné. Takové věci jí nikdo nemůže jen tak ukázat, ani dát do života, jen "maminka". V dnešní divné době je jen málokdo, kdo se učí nebo dělá sýry doma s dětmi. Otázka zní: Nakládáte ovčí sýr i do slaného nálevu nebo ho rychle sníte? Jste teda príma dvojka s dcerou. Holčinka se určitě v životě neztratí a bude se umět postavit k leda čemu. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Iwko, děkuji za milé řádky. Co se týče tvorby sýra, vůbec nedáváme do nálevu. Zkoušela jsem i ovčí mléko pasterovat, i to se povedlo. Do toho jsme daly sušená rajčata a sůl. Do dalšího bylinky. První jsme dělaly, jak patrné ve videu přes plínku okapat. Další jsme zkusily přes tvořítko sýra. Nafotim a vložím na blog. Lze to dělat i z kupovaného mléka z mlékomatu. Hezké dny. Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...