Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 12. května 2023

kvítí, které nikdy neuvadne

 



Minulou neděli jsem vytáhla ze šuplíku barvy a začala malovat.





Nakonec  jsem do všech těch namalovaných kvítků /záložek/  

udělala v rohu dírku 

a všechny svázala v jednu kytici k sobě.

Namalovanou kytici jsem vložila do obálky a poslala mé mámě.

Ke dni matek.




Kvítí, které nikdy neuvadne...




Vzpomínala jsem u toho na chvíle, 

kdy mi má dcerka Carolinka nosila každou neděli kvítka z luk a mezí se slovy, 

že to tak bude už napořád.





Nenosí mi sice kytky každou neděli, 

ale každý den mi umí prosvítit a prozářit.

Ta zář je nad všechna kvítí světa...






Být jeden s druhým a pro druhého.

To je to, oč tu běží 

❤️






Někdy stačí SMS.

Slovo.

Obrázek.

Dotek.

Pohlazení.

Dopis.





Nezapomenout...





Kdyby člověk celý svět získal, ale v srdci lásku neměl, 

nic to neznamená ...


❤️

10 komentářů:

  1. Nádherné. Srdcem vyrobené i darované. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji hezký den matek i vám. Četla jsem všechny Vaše knihy a vím, jak to nemáte jednoduché. Někdy bych se s vámi chtěla potkat. Opravdu. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to se milá Ivo může stát. Pořádám výstavy a autorská čtení. Většinou o všech dávám vědět na sociálních sítích a blogu. Teď píši další knihu s duší. Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  3. Ahoj Věrko,moc krásný článek . Přeji krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy Tvoje větičky chytnou za srdce.
    Měj se hezky, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. To musela byť maminka nadšená ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...