Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 23. června 2023

kvítí z Nebe s příběhem

 




Je podvečer a já skládám do dlaně kvítí na louce u nás v Nebi.
 Kvítek ke kvítku skládám s radostí.
Vnímám radost.
Přináším kytici s nadšením domů. 



"Podívej, natrhala jsem kvítí z Nebe na Hrad," říkám mému muži.

"To myslíš vážně? Že né...?", potutelně se usmívá.





Beru do rukou mobil a volám kamarádce, květinářce, zda by mi pomohla dotvořit kytici. Základ mám.

A základ je vždycky nejdůležitější.
Nejen při vázání kytice.

V základu je radost. ❤️




Tahle kytice má svůj příběh. 
Má v sobě pořádný kus lásky,  pokory, radosti a odhodlání. Se všemi těmito aspekty jsem ji trhala.

 Je barevná jako život samotný. 
Má tolik vůní, kolik jen lidské příběhy mohou mít. 





Má v sobě náboj přátelství, neboť vázala ji kamarádka s obrovskou radostí. 

Hanko, děkuji ❤️





Kvítí z Nebe jsem dovezla dnes na Hrad.
Nejen proto, že se na návštěvu s kvítím prostě chodí. Nejen proto, že je to od základu správně. 
Předně proto, abych touto květinou předala upřímnou a čistou radost. 


9 komentářů:

  1. Moc vám to všem sluší
    Kytice překrásná. Nápad perfektní. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko,moc krásná kytice.Tys takové usměvavé sluníčko moc vám to sluší.Mej krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Dvě holky jako květ a jedna kytice☺️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...