Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 18. června 2023

zahrádka

 



místo, které mám moc ráda, je zahrádka...





Odkudkoliv se vracím domů, těším se tak moc na ní...

Je pro mě oázou klidu.




Je relaxací...

A ač nemá parametry designové zahrady...

Nemá anglický trávník, jako když střihne...

Je malá, jako náprstek...

Je velkou radostí.







A protože žijeme v horách, v Nebi, je všechno v pořádném kopci.

Nezbývalo než vytvořit zahrádku v kopci.

Tedy skalku, říkám jí stejně - zahrádka.





Myslíme i na ptáčky.

Pítka, kam se jenom podíváš...






A té radosti z první jahůdky...






Mnohé zahradní propriety jsou hodně staré, 

mám k nim citovou vazbu...

Určitě je poznáváte ze staré zahrady, kde jsme bydleli...








Levandule jsou mé srdcovky.

Můj syn jim kdysi říkal  "maměnky" a já si na to vždycky vzpomenu,

když k nim přivoním...





Les na dosah ruky.

Tady ráda tvořím.





Bylinky mi přivezla má kamarádka z dětství,

která si na oplátku od nás odvezla celý vlek ovčího hnoje.








Zahrádka mě baví...

Je pro mě i jistou rehabilitací, ale nic se nesmí přehánět.

Na zlomenou kostrč jsem a musím být stále hooodně opatrná.

Mám malou pomocnici a tu zahrádka také baví...






Všechno by mělo být v rovnováze.

Tady je prostor pro čas odpočinku.




A když darované kvítí uvadá,

zavěsím jej do dřevníku v zahrádce a jeho čas prodloužím...





Třeba i adventní věnec z buksusu...






A kousek "modrého z Nebe" mám i doma za oknem...



Mějte krásné dny

Věrka

5 komentářů:

  1. Sice jsem si poslední Tvoje příspěvky přečetla na mobilu, ale pořádně jsem se podívala až dnes ( byla jsem nějaký čas bez počítače). Carolinka je opravdu moc šikovné děvče, musíte z ní mít radost. A je dobře, že jste našli styl jejího vzdělávání tak, aby byl pro ni přínosný, aby jí umožňoval její talent.
    Taky mám ráda svoji zahrádku i když občas dává mým zádům zabrat. Ale zcela určitě to nepřeháním, čas na relax určitě mám.
    Hezkou neděli a pohodové následující dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, naopak vaše zahrada patří ke zveřejnění a je jako z časopisu protože je z ni cítit pohoda a klid. Věřím že vám přináší radost protože i mě jste jí udělala. Ty skleněné koule v zahrádce se mi moc líbí. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké a krásné pohlazení po duši. Ivča

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, to nádobí červené s puntíky mi k tobě a do prostředí, kde žiješ s dcerou a mužem, sedne. Zahrádka jako dlaň a radosti spoustu. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...