Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 11. srpna 2023

Rozjímání


 

Ten pocit, když po nekonečných dnech dešťů, 

vysvitne slunce.

Nádherný zvuk lesa...
 
Praská to, lupe, voní a člověk cítí zvláštní pocit blaha.

Naše zvířecí drobotina takové chvíle žije zrovna tak. 

Blaženě.





Díky této chvíli se člověk dokáže přesunout i v čase. 

Jsem opřená u ohrady a vzpomínám...





Vybavuji si, jak jsme jako děti natáhli gumáky a utíkali ven. 

Za chalupou v zatáčce byla ta nej kaluž. 

Pěkně hluboká a my v ní stavěli různé hráze a přehrady. 

Rukama. 

A taky jsem dělali z téhle jílovačky z kaluže pořádné koule 

a ty nechali na zápraží pod okny uschnout. 

S nimi se vedli boje a zásah takovouto koulí byl zážitek navždy. 







Jo, navždy.  

Po tolika letech si to teď a tady vybavuji. 





A jsem ráda, že jsem právě takové titěrné vzpomínky 

poskládala jednu k druhé, jako korálky na niti 

a vložila je do knihy Recept na štěstí?

 protože takové chvíle dokáží skutečně navodit pocit štěstí. 

 Tak mějme den, jako korálek 

❤️




V těchto dnech pracuji na další knize s duší...

Nebude tolik vzpomínková... bude ze života a o životě...





Knize pořád hledám ten nejlepší název...




A možná to bude samotný Klíč k nebi...




6 komentářů:

  1. Už se na knížku těším ! No ten název by se mi líbil. Ale to je na Tobě, třeba to bude jinak :-). Moc hezké fotky, uklidňující, milé a já se skoro vidím na prázdninách u babičky -ach to je už tak dávno. Ale v paměti je mám stále.
    Pěkný víkend u vás, Věrko !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, děkuji ❤️ nakonec to rozhodne srdce. To je nejlepší barometr. Přeji hezký dny. Věrka

      Vymazat
  2. To je pohlazeni pro duši. Děkuji Věrko. Ivča

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, ať máš ( máte ) pěkné dny i nadále. Klid potřebuješ. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jiřinko, máme ho jako šafránu. Vše vkládám do knihy. Ale i přesto se snažím, aby kniha i život byl pohodový a pozitivní. Opatruj se ❤️ Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...