Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 9. září 2023

Diář je vytvořen…



V neděli  v noci mezi třetí a čtvrtou hodinou jsem dokončila tvorbu 

Diáře - každý den je dar ❤️ 2024

Přiznám se, že tato práce mě neskutečně bavila a naplňovala. 

Dala jsem do ní pořádný kus mého srdce ❤️




Věřím a doufám, že potěší
 a pohladí vaši duši.

Zprvu jsem měla obavy, zda to vůbec zvládnu, páč "diář s duší " jsem nikdy nedělala. Všechno je jednou poprvé.

Tak mě to pohltilo, že jsem chvílemi zapomněla i na čas. 

Tvořila jsem bez ohledu na něj. 
Do klávesnice mi svítil svit modrého úplňku a posílal mi nápady.





Ráno, když Carolinka vstávala, 
dívala se na mé počiny a při zívání se zeptala:

"Mami, a nejsme my tak trochu, 
jako Ranč U Zelené sedmy?"

Jo, tenhle Diář je plný přírody. 
Našeho Nebe, zvířat, které se umí i smát... 





Je ze života o životě a pro život. 

Je oslavou každého dne na tomto světě.

I o tom píši v úvodu nevšedního Diáře.

Poskládala jsem pro vás i hřejivá motta z vlastní autorské dílny.

Také kvítka, která si budete moci vybarvit, jakože relax.





Prostě, budete “v Nebi” po celý rok

❤️





Tak a teď už si jen přát, aby 

“Diář - každý den je dar"  

brzy spatřil světlo světa.





Na fotkách zachycen pozdrav měsíce srpna …
“Nechceš cuketu?”




A až se pořádně dospím, 

vytvořím pro vás další, 

tentokrát květinové, překvapení.




 


14 komentářů:

  1. Nádherné fotografie. Diář bude krásný. Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. Už se moc těším!
    Hezké dny současného babího léta, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Mohu se zeptat, jaký bude formát a vzhled stránek(denní, týdenní,...). Děkuji. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuji formát A5 a vzhled stránek týdenní, ovšem rozložen týden na dva listy, první list pondělí až pátek, druhý list sobota, neděle a prostor pro písemnosti majitele diáře.

      Vymazat
  4. DOBRÝ DEN VĚRKO TĚŠÍM SE AŽ BUDE VPRODEJI, KRÁSA SAMÁ LOUKA .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️ Letos vše bude původem z louky. Titulní stránka nejen diáře, ale i kalendáře. Také speciální obrázky a také tradiční čaj z Nebe ❤️

      Vymazat
  5. Věrko, těším se. Vaše Nebe mě baví. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  6. Připojuji se k dotazu na velikost a členění a přidávám dotaz kdy bude možno objednávat. Přeji nebezské dny ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maru, jak píši nahoře v komentáří, A5 rozložení týdenní a ráda bych jej vydala začátkem října. Mámin kalendář vychází 28.9. na svatého Václava. Ideální by bylo, kdyby vyšly současně.

      Vymazat
    2. Skvělé. Takže 28.9.budu ve střehu

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...