Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 20. září 2023

Všechno je tak, jak má být

 



Naše “bejby” minulý týden časně zrána  

odjelo s orchestrem a svými houslemi 

koncertovat do Německa. 




Mít doma “bohéma” s hlavou v oblacích je někdy pěkně o nervy. 

Odjíždíme a ve dveřích si vzpomene, 

že nemá peněženku (ve které má doklady).  

Hledáme, pátráme. V minutě vypadá její 

pokojíček jak po tornádu. 

Venku taťka nastartuje auto, páč jako že nejvyšší čas.

 Hysterie sílí.Peněženka nalezena.





Popadnu housle, kufr. 

Carolinka batoh. 

Pádíme. I když je čas doslova našlapaný, 

loučí se s našimi zvířaty. 

V autě mi zezadu podává tenisku a 

sekundové lepidlo s otázkou, zda jí to pomůžu spravit? 

"To myslíš vážně?"  lepit botu za jízdy, skoro 

po tmě, cesta lesní kostrbatá, přebíhají 

srnky, no fakt zážitek. 

Prsty mi drží u sebe. 

Je to adrenalin mít pohodové dítě.




Najednou padne otázka:

"Kdo bral tu taštičku s dárkem pro hostitelskou rodinu v Německu?"

Ticho.

Ve zmatku zůstala stát přede dveřmi…

Není čas se vracet. 

Na pumpě přibržďujeme a kupujeme 

náhradní dárek.




Do té chvíle padne uklidňující věta naší 

dcerky "všechno je tak , jak má být."

Jo, tenhle dárek, který jsem trhala, sušila, lisovala, lepila pinzetou, ani nedýchala, zasklívala si nakonec pověsím doma v kuchyni a vždy mi připomene větu 

"všechno je tak, jak má být."





Autobus měl skoro tři čtvrtě hodiny sekeru.

Prsty od lepidla jsem nakonec nemusela ani umývat odlakovačem. 

I ten dárek se vyřešil. Stres a napětí pominulo v upřímnou pusu se slovy:


"Mami, já vím, že Ti dal ten obrázek práci, promiň. Mám tě ráda ❤️"

"Já Tebe taky ❤️ a kup si v té dálavě nový kecky." 






Bůh ví, proč si vzala zrovna ty nejhorší, 

možná právě pro to obrovské objetí,

 které po mých slovech následovalo.

Jo, tak jsem si plánovala, jak vytvořím 

příspěvek na obrázek KVÍTÍ z NEBE, 

které tvořím pro každého, kdo chce věnovat 

svým blízkým nebo sám sobě KVÍTÍ z Nebe, 

které neuvadá.





Nakonec …  “všechno je tak, jak má být.”



14 komentářů:

  1. Ne, není všechno, jak má být. Vyměnit nádherný, vlastnoručně vytvořený dárek, za něco z benzinky, je špatně. Bohém, nebohém, mládí, nemládí, trocha zodpovědnosti by neškodila. Ale hlavně, že se máte rádi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpovědnost je důležitá, protože,jak vidím i Vám chybí. Zapomněla jste se podepsat. Jsem ráda, že se Vám můj obrázek líbí, to mě těší. A že se máme rádi je to nejdůležitější, s tím souznim. Opatrujte se. Věrka

      Vymazat
    2. Máme doma také podobného chaotika tak vám Věrko rozumím. Ovšem o odpovědnosti to vůbec není. Je to o trémě a možná naopak právě o přemíře odpovědnosti, že chtějí mít vše perfektní a tak nastane na poslední chvíli zmatek. Dopadlo to úplně skvěle. Ivča

      Vymazat
    3. Milá Ivčo , děkuji za úhel pohledu. Takto jsem o tom neuvažovala, je to dost možné. Děkuji a přeji poklidné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Lezarts
    Když nejde o život, nejde o nic!!! Dárek stejně i tak někdy, někoho potěší:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Připojuji se k tomu, že když nejde o život, nejde o nic. A vyřešit se to dalo, takže OK. Náhradní dárek zcela určitě udělá radost. Ono to mládí je prostě jaké je. :-) No a obrázek ? Je pěkný, udělá parádu Tobě nebo někomu jinému, prostě dopadlo to dobře.
    Pohodový den, Věrko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, souzním. A kde je vůle je vždy cesta nebo-li řešení. Přeji hezký den. Věrka

      Vymazat
  4. 🤣🤣 je tak příjemné slyšet, že se to děje i jinde. Mějte se všichni báječně.

    OdpovědětVymazat
  5. Thanks for the insightful and informative articles

    OdpovědětVymazat
  6. Pre niečo ostalo zarámované kvietie doma. Časom sa ukáže prečo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, souzním. Čas přináší správné odpovědi, vždycky ❤️

      Vymazat
  7. Vija
    Obrázek zůstává, protože věta vyřčená je sama život a ten jí bude stále připomínat. A o tom to je. Hodně štěstí v nebi i na cestách. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...