Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 16. června 2024

Den otců

 


Někdy si říkám, že bych mohla napsat i knihu o tom všem, co mě napadá, 
když brouzdám vysokou travou a skládám kvítek ke kvítku v dlani. 

Myšlenky, které ke mně přilétají, jako motýli na květiny v louce. 

❤️





Vzpomínám na drobné detaily všedních dnů, když jsem byla malá.

 Jak jsme spolu, tati, chodili na houby a ty jsi na mě volal, 
ať ti tu houbu pomůžu vydloubnout ze země.





A já běžela, přeskakovala pařezy a mlází jen abych tu houbu mohla vyndat. 

Chtěl jsi mi udělat radost. 
A já tímto kvítím dnes, teď a tady, 

na oplátku radost dávám tobě. 

❤️



Někdy člověk nemusí říkat mnoho slov. 

Někdy to dokáží luční kvítka nebo houba v lese a někdy pár písmenek. 

Tyhle patří tobě a taky všem tátům, 
na které nikdo nemyslí… 




A tohle video je od srdce k srdci 

❤️




4 komentáře:

  1. Dobrý večer Věrko.Tak si tak čtu Vaše články hodně dozadu a ejhle Carolinka udělala tak krásné rozhodnutí.To je tak fajn,ono by se to snad dalo i očekávat po těch příbězích s vašima ovečkama.Přeji jí moc štěstí a do budoucna samá zdravá a spokojená zvířátka.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak krásný. Moc děkuji. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Pohlazení na duši. Ivča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...