Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 23. června 2024

snítka chrp

 


Po mnoha letech jsem změnila webové stránky mých “knih s duší”. 

Co zůstalo stejné? 

Chrpy v úvodní fotografii, neboť souvisí s názvem “knih s duší”.



Když jsem vydala knihu “Velká máma” (po překonání těžké nemoci) můj táta byl v ten čas po operaci kyčlí. 

Knihu jsem mu do nemocnice po mamce poslala. 

Taťka ji přečetl na jeden zátah. 

Četl ji den a noc. Pak mi zavolal. 

“Věrko, ta tvoje kniha to není kniha.

 To je duše! 

Jako bych držel při čtení v rukou tvoji duši.

 Jo, myslím, že je to kniha s duší.”

Tak vznikl název mých knih. 

❤️


Pak si knihu půjčily sestřičky v nemocnici. 

Šla z ruky do ruky. 

Všechny oslovila a všem pohladila duši.

  Když přijel taťka domů z nemocnice, jela jsem za ním. 

Povídali jsme si a říkám mu, že škoda, 

že letos nekvetou chrpy u nás v zatáčce,

 kde vždycky rostou.



Týden poté přijel taťka za mnou a nesl v rukou snítku chrp. 

Vykvetly v zatáčce u mého rodného domu. 

Táta zastavil autem u cesty,  pracně vyndal berle a vystoupil z auta. 

I přes překážky natrhal pár chrp, aby mi udělal radost. 

❤️

  V těch chrpách je úplně všechno.

Pokora, láska, vztah, naděje i víra, že kvítka, které mám tolik ráda, které má barvu nebe, navždy budou provázet “knihy s duší”. 









5 komentářů:

  1. Krásné. Vaše knihy miluji. Ivča

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky se to čte. Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná povídání a moc mi pomáhají. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Ano, Tvoje knížky hladí po duši !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,
    miluji chrpy
    ❤️
    Znám Tvůj životní příběh i vlastním všechny Tvé knihy s duší!
    ❤️
    Dlouho jsme se osobně neviděly, ale nezapomínám!
    Mějte se v Nebi všichni tři ( Ty, Carolínka i Petr) a všechna zvířátka krásně letně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...