Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

středa 12. června 2024

Slib

 


Před čtvrt rokem jsem dostala zprávu od jednoho úžasného pana primáře, který mi položil otázku, kde by v blízkosti jeho bydliště Boskovic mohl nalézt Lavičku naděje. Velmi ji potřebuje. Prochází opět náročnou životní etapou, onkologickým onemocněním. A já jemu i sobě slíbila, že udělám všechno proto, aby Lavička naděje v Boskovicích byla, aby na ni usedl. Tento slib jsem učinila i veřejně, tedy vám všem. Nekonečné dny, týdny a měsíce jsem oslovovala doslova kde koho. Nekonečný seznam lidí a institucí. A pak…řekla jsem si větu “netlač řeku, teče sama.” 

Neuvěřitelné se stalo skutečností. Jedné ženě zde na Fb Janě V. jsem věnovala pro jejího muže, který rovněž prochází onkologickým onemocněním malou radost.  Diář s mým mottem “každý den je dar”. Radost se uskutečnila a také dovětek. 

“Zkuste ve věci Lavičky naděje oslovit paní senátorku Jaromíru Vítkovou. Je úžasná.”

Toto jméno na seznamu oslovených chybělo.  Ano, paní senátorka je úžasná. I jí oslovil motivační projekt Lavička naděje.

Díky ní, obci, nemocnici, šťastným náhodám, dobrým lidem a skutkům a možná i díky mottu “každý den je dar”  bude v Boskovicích Lavička naděje. 🙏

Pro všechny, kdo naději hledají a potřebují se o ní doslova opřít. 

Pane doktore, svůj slib jsem Vám dala a svůj slib plním… ❤️


6 komentářů:

  1. Věrko, to je úžasná zpráva. Máte můj obdiv, jste úžasná silná osobnost. Eva z Rokycan

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruš, jsem moc ráda, že jsem našla tvůj blog jsi skvělý člověk

    OdpovědětVymazat
  3. Tento příspěvek mě Věrko úplně dostal. Jste neskutečně inspirativní a troufnu si říct, že jste živá naděje pro mnoho lidí. Ivča

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně se Tvůj příspěvek čte. Jsi prostě prima člověk !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že jedna by sa zišla v každom meste a obci :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...