Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

pátek 26. května 2017

Držet štěstí ...



Než prozradím, kdo se stává výherkyní Duhového kvítku, dovolte mi krátký příběh.




Včera jsem telefonovala s moji kamarádkou z dětství, s Luckou. S kamarádkou, o které píši v knize Máma i v knize Velká máma.
Dozvěděla jsem se, že u ní na zahrádce roste zázrak. Jeden čtyřlístek vedle druhého a dokonce i pětilístky.

„Přijeď si to Věrko vyfotit…to se jen tak nevidí…“




Než jsem v noci usnula, vzpomínala jsem na naše dětství, jak jsme u pana Klementa v ulici, v jeho před zahrádce,  na bobku mlčely celé hodiny a hledaly tam čtyřlístky.  Jednou jsme jich tam pár našly a byla to pro nás nekonečná zábava. Ta radost, když jsme nějaký objevily … Už tenkrát, jako malé děti, jsme se učily, nemít vše hned. Jít si za svým štěstím…pomalu a trpělivě…




Při vzpomínkách jsem si vybavila, že knihu Máma a Velká máma, jsem ještě nevěnovala Lucky mamince, o které s láskou a pokorou v knize píši. Vzala jsem obě knihy, napsala do nich věnování, mamince mé nejlepší kamarádky mého dětství.  Vzala jsem svůj foťák a objektivy. A jela, do svého rodného města.




Nečekala jsem takový zázrak. Skutečně celé plochy zeleného štěstí. Přesně jako tenkrát, když jsme byly malé cácorky . Tiše s očekáváním jsme  v ranní rose, za svitu slunce a hledaly štěstí … a bylo nám nepopsatelně krásně. 

Někdy skutečně štěstí nic nestojí …





Do toho Lucce zazvonil mobil. Volala její maminka. Předala mě ji na ucho. Po tolika letech jsem ji slyšela a byly jsme tak rády. Udělala jsem ji svými knihami radost a radost přišla za to ke mně. Domů jsem si vezla celou kytici štěstí. 

Dej a bude Ti dáno.




A další kousek štěstí posílám v podobě obrazu Duhového kvítí

Milé Alence H. s komentářem č. 18

Gratuluji

Je radost prožívat i držet v rukou štěstí




Děkuji za dnešní den, za štěstí, za chvíli s Luckou …

Byla to moje úplně nejvíc nejlepší kamarádka !




Věrka



10 komentářů:

  1. Skvělý článek, jako vždycky, pro mě přišel zase v pravý čas...
    Vždyť sáhnout si na štěstí přece může každý a nic nestojí...Přesně, jak píšeš, stačí tak málo...
    Taky jsem zavzpomínala, jak jsme je jako děti sbíraly celé kytky u sousedovic zahrady...
    A jinak nám rostou před domem i teď :o). Měj taky to svoje štěstí pořád při sobě...
    Moc pozdravů přes kopce posílám. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přeji Ti celou náruč štěstí ....Děkuji za Tvé řádky. Věrka

      Vymazat
  2. Tento týden jsem byla pár dnů za vnoučátky a snacha také měla ve vázičce čtyřlístky a pětilístky, které jim rostou na zahradě. Když chodím želvičce na zelené, tak také hledám čtyřlístek, musím se dnes podívat, třeba nějaký najdu.
    Věruško, děkuji za krásná slova a krásný start do soboty. Přeji ti pěkný víkend. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za milý komentář. A přeji, aby se na Tebe nějaký čtyřlístek či pětilístek z trávy usmál. Věrka

      Vymazat
  3. Milá Věrusko, děkuji štěstí, které se na mne usmálo v podobě výhry Tvého krásného duhoveho obrázku, moc si toho vážím a děkuji Ti za něj. Udělala jsi mi velikou radost :).. Jsem šťastná,,, Možná mi štěstíčko přinesla kytička čtyřlístku, které jsem v úterý našla .. Na čtyřlístky věřím, vždy než jedu na kontrolu do Brna, tak se jdu podívat, jestli nějaké najdu.... A zatím mi štěstí přinesly a věřím, že přinesou vždy.. Měj se moc krásně a jeste jednou veliké děkuji... Zdraví Alena H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, ještě jedna velká gratulace. Ať Ti můj kvítek duhový štěstí a zdraví věstí. A k tomu Ti přeji kupu štěstí...Pá Věrka

      Vymazat
  4. Věruško milá tolik "štěstí"najednou,to je krása!!A k tomu mít se o něj s kým podělit..to je skutečně největší štěstí!!��
    Krásný den jste prožila!
    Čtyřlístky i mě také provází celým životem..můj první prstýnek z pouti..čtyřlístek z lásky darovaný,schovaný od školních let v pohádkové knížce..přívěšek na řetízku,k "druhé šanci"..tady být☺
    Malinkatý kousek jetelinky mám i na zahradě..a nesmí se sekat než odkvete☺
    Vzpomínám na dobu dávnou..jak babička láteřila,když jsme se sestrami lístečky pro štěstí hledaly a tráva pro králíky nešla sekat☺
    Tolik obyčejného štěstí se nám děje v životě..někdy si ho ale ani neuvědomujeme a nevážíme!
    Paní Alence k "duhovému kvítku"blahopřeji z celého srdce a přeji hodně zdravíčka a věřím,že obrázek od Vás pro ni bude radostí a přinese štěstí!
    Užívejte sluníčkových dnů Věruško!
    Srdíčkový pozdrav všem u Vás doma z chaloupky mezi kopci posílá Jana❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, je to tak...v těch nejmenších věcech a událostech se skrývá největší štěstí a radost. Je i kouzelné, jak lidé věří na znamení štěstí...na čtyřlístky. A jsem moc ráda, že mezi tyto lidé patřím i já :-) Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Taková čtyřlístková nádhera, už jsem dlouho čtyřlístky nehledala, měla bych to napravit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...