Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 18. února 2018

Pro vás ...



Každý den je dar

Přesto mezi těmi všemi dary jsou dny, které mají jinou váhu.

Takovým dnem je pro mě ten dnešní.
Psal se 18. únor a já dostala druhou šanci na život.
Ne, neomílám to dokola …
Avšak s neskutečnou dávkou pokory a díků,
 vždy tento den si připomínám
a dokud žít budu, budu tak konat.





A kdy jindy než dnes, pro mě v tak důležitý den,
vám chci přinést malou - velkou novinku.





Křehké podléšky v dlani,
vzpomínka na babičku,
vzpomínka na ni.
Kvítko v barvě lila,
jak moc ráda bych tam zase byla.
Uprostřed lesa, s ní a v záplavě podléškové krásy,
v dětské euforii, co má podobu spásy.
Holka od podléšek.
Má stejnou duši.
Ve stejné barvě,
co jenom těmto kvítkům sluší.
Dotkni se krásy, která kvete jenom tam,
kde určí Bůh sám a sám …
Přivoň k té kráse v barvě lila,
pro vzpomínku, aby navždy žila.

Máma

 

Tak začíná kniha Máma - čisté jiskření




Věřte mi, neměla jsem vůbec v plánu napsat trilogii knih Máma.
Ale stalo se tolik věcí, které jsem už musela začít psát.
Když přišla na svět kniha Máma, neměla jsem tušení, že bude následovat druhý díl kniha Velká máma. I když jsem v knize Máma dala příslib, že pokud ustojím krutou nemoc, najdu cestu zpět ke zdraví, napíši volné pokračování Velkou mámu. I přesto jsem nevěděla, zda kniha Velká máma spatří světlo světa. Nikdo z nás nevíme, co bude zítra…
 Přesto se mnozí chovají a žijí, jako bychom byli nesmrtelní…
 A pro tento pocit a zkušenost jsem se rozhodla, napsat knihu, 
která je pokračováním Velké mámy.  
Máma - čisté jiskření





Vy, co sem chodíte nějaký ten den, jistě jste vycítili, že se něco děje.
Jako bych hovořila v tajenkách a náznacích.
Kniha Máma čisté jiskření taková rozhodně nebude.

Bude plná poznání, pravdy, neskutečných zvratů a obratů, pocitů a zážitků.
Propletena vzpomínkami z dětství.
Radami mých babiček.

Vložím do knihy místo básní svá motta, kolorovaná fotkami.
A básničky?
Na ty nezbývá tentokrát prostor.
Bude pouze jedna jediná na první straně …
A tu jsem vám v den mé druhé šance na život
právě představila…


Těším se na den, kdy ke knize plné podléškové krásy přivoním





vaše Věrka



40 komentářů:

  1. Verusko, tak hodne pisatelskeho "streva" a hlavne bujare oslavy tohoto vyroci! Pevne zdravi cele rodine. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, ze srdce děkuji. Musím kvitovat, že do klávesnice to zatím padá takovou rychlostí, jakou jsem nenapsala ještě žádnou knihu. Tedy zatím... Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  2. hodně síly, hodně štěstí a především - HODNĚ ZDRAVÍ. OLINA z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je to nejdůležitější. Moc děkuji Olinko. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Přeji hodně zdraví ...není to jen slovo, je to to důležité v životě. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko ze srdce děkuji. Je to skutečně tak. I já přeji to samé. Věrka

      Vymazat
  4. Věrko, přeji, ať se dílko podaří a je stejně úspěšné, jako ty minulé. Přeji hlavně zdravíčko. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji za Tvé milé řádky. Jako vždy jsi mě jimi potěšila. Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  5. Zdravi, stesti, klid a pohodu... uz se moc tesime na "Mamu live"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, moc děkuji a posílám pozdravení do vzdáleného Švédska. Všichni pozdravujeme všechny. Opatrujte se. Věrka a spol.

      Vymazat
  6. Věruško, krásné kytičky i verše. Moc se těším na další knihu. Tobě přeji hodně zdraví a ať se daří. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, ze srdce děkuji. Už bych potřebovala, aby se karta štěstí otočila a usmála na nás...Věřím v dobré a lepší dny. Tobě přeji též prima dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věrko, jako dítě, holčina či mladá žena, jsem básničky nemusela. Neuměla jsem je přednášet. Nevěděla co s nimi, styděla jsem se .... ale čím jsem starší, tak je miluju čím dál tím víc. A ta Tvá je naprosto kouzelná! Přeji Ti hodně zdraví.
    Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Eliško děkuji za krásný a upřimný komentář. Doslova jsi mě jim před spaním pohladila duši. Děkuji. Přeji kouzelné dny. Věrka

      Vymazat
  8. Věruško, pevné zdraví doprovázené velkým štěstím přeji. A ano, život a každý den je dar, mám velkou pokoru k životu, protože on jediný nám dává tu jistotu, že skutečně nikdy nevíme......a slibuji, až se jednou naučím číst, tvoje knížky budou i v mé knihovničce, které vystřídají ty současné, dětské. Držím palce a v myšlnkách ti posílám spousty energie, zmákni to děvčátko , ten život :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dančo děkuji za moc milá slova. Čtu si je ještě jednou a objevuji v nich velké kouzlo. A do Tvé knihovničky Ti mohu poslat jednu pohádkovou, o skřítkovi ze země Srdce. Pro radost Tvé početné rodinky. Opatrujte se všichni. Věrka

      Vymazat
  9. Věruško, přeji hodně zdravíčka, štěstíčka a pohody. Fotečky jsou velmi pěkné a básnička je nádherná, přečetla jsem si ji několikrát.
    Přeji ať se psaní daří a už se moc těším na knihu Máma live.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko, děkuji za Tvá slova, po ránu krásné pohlazení. Děkuji a přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  10. Věrunko milá, i když opožděně, o to víc od srdce ti přeji, aby ty další dny,měsíce a roky byly už jen bez bolesti...Abys nemusela v životě tolik zkoušek zakusit.Aby už všechny dny,co jsou nám všem darem, i tobě darem, byly jen sluncem zalité, bez mraků a bolesti...
    Abys měla pořád chuť psát, fotit a radovat se z každého dne.A dál těšila vším takovou spoustu lidiček...
    Abys byla šťastná ty i tví nejbližší.
    Velké obětí po mrazivém větru posílám.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Hanko, děkuji za krásný komentář. Z duše i srdce mi hovoříš. I Tobě posílám mrazivým ránem velké pozdravení. Věrka

      Vymazat
  11. Přeji,ať toto výročí slavíš ještě hodně hodně let.Obdivuji jak jsi pracovitá,tolik novích věcí,kalendář,knížka a spousta aktivit.Přeji ať ti jde vše od ruky - pera a spoustu krásných dní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, moc děkuji. Také si to přeji, co bude ví Bůh ... Zítra mě čeká LPK tak si budu přát, ať mi osud dá do cesty člověka s pochopením i srdcem. Abych všechny tyto aktivity mohla i nadále dělat... Ony mě velmi naplňují a věřím, že dál tato energie se promítá i do mých čtenářů ... Věřím a doufám, že to má smysl. Přeji kouzelné dny plné zdravíčka. Věrka

      Vymazat
  12. Milá Věruško, ráda bych se touto cestou připojila k ostatním a srdečně Ti popřála mnoho (nejen) tvůrčích sil a také zdravíčka a pohody. Na knížku se už moc těším!
    Romana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Romanko, děkuji moc. Tvůj komentář mě zahřál u srdíčka. Přeji také dny v pohodě a ve zdraví. Věrka

      Vymazat
  13. Věrunko, tak moc se na tvoji další Mámu těším. a přeji Ti jen a jen krásné dny.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje Majko, děkuji moc. Taková slova jsou pro mne velmi důležitá. Vědět, že se na mé závěrečné dílko , trilogie Máma, těšíš. Snažím se, aby kniha dala to, za jakým účelem ji píši... Tak snad... Také přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  14. Věruško,
    strašně moc se těším na Mámu live, na setkání s tebou, Carolinkou,Peťanem,na autorské čtení, autogramiádu,....Děkuji ♥





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ilonko ze srdce děkuji. Potěšila jsi mě a za případné pěstičky, zítra moc děkuji. Čeká mě v jiném kraji další LPK. Pá a pozdravuji u vás všechny. Věrka

      Vymazat
  15. Věrko už teď se těším, jako určitě všichni co sledujeme Tvého tvůrčího ducha:-) Tak přeji hodně sil, zdravíčko a také trochu toho štěstíčka a hodně lásky:-) ať se Ti všechno podaří, jak si představuješ. Přeji krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evičko, ze srdce Ti děkuji. No, zatím ta moje kára života zajela na pěkně divnou kolej. Občas chybí pražce a kusy kolejnic...ale pořád ta kára skáče dál... O to víc jsem přesvědčena, že je dobré psát. I Tobě přeji krásné dny, poklidem, láskou a zdravím, propletené. Věrka

      Vymazat
  16. Jen ten kdo něco podobného prožije tak ví, co jsou to druhé "narozeniny"..
    Není to žádný záviděníhodný bonus..ale opravdu obrovský závazek..
    ..k Bohu..k sobě..
    A nestane se nic jen tak..vše má svůj důvod..bolest i radost..a vše je tak jak má být..
    A Ty o tom píšeš..skvěle a obdivuhodně otevřeně..
    Neboj, dokud ta naše kára života jede..tak je dobře..
    ..těžce však, když se zastaví..a není cesty..
    Věrunko, myslím na Tebe a držím za ruku!!
    Jana z chaloupky...


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, děkuji za milý komentář i email. Vážím si Tvých slov a podpory. Posílám pozdravení přes hory a doly...Věrka

      Vymazat
  17. Věrko, básnička je nádherná, něžná....a je tam i hodně četby "mezi řádky". Co dodat - věř a víra Tvá Tě uzdraví! Hodně zdraví přeji. ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář a nalezení slov a smyslu mezi řádky. Věřím... vždyť i mé jméno obsahuje tento smysl bytí ...Přeji pohodové a poklidné dny. Věrka

      Vymazat
  18. Věruško,všechny blogerečky napsaly ,co jsem chtěla i já.Držím pěstičky na zítřek.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze srdce děkuji. Přeji pěkné a poklidné dny. Věrka

      Vymazat
  19. Milá Věrko, to, že jsi dostala druhou šanci nebylo bezdůvodné. Vše je tak, jak má být a ve Tvém případě je až neskutečné, jak dokážeš všechno negativní proměnit na pozitivum. Každou situaci, která by jiné zlomila, využiješ k povznesení vděčnosti za život. Vím, že i tentokrát, po nepříjemném zážitku, jsi v něm našla smysl toho, proč se udál. Ať se díky tomu to, co se stalo, promění v další nebesky modrý poklad, který pomůže ostatním v překonávání jejich vlastních problémů. Tak jako dva předešlé "modré" zázraky. Ve Tvém podání budou opět poutavým čtením o skutečném životě. Hodně síly k překonávání problémů a mnoho zdraví a štěstí do dalších dnů a let Ti přeje Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, ze srdce děkuji za milé řádky. Nádherně se to čte, moc děkuji. Budu se snažit, aby třetí modrá kniha, nikoho z vás nezklamala. Alenko děkuji za vše. Věrka

      Vymazat
  20. I já se moc těším, až přivoním, pro mě je podléška spojena s mým dědečkem, ač odešel velmi mladý a já byla mrňavé děcko, musím na něj neustále vzpomínat. Zní to asi divně, ale moc mi váš vztah k babičce připomíná ten múj k dědečkovi a děkuji za tak milé připomínání. Přeju Vám hodně sil ve vašem boji s větrnými mlýny, ono jednou musí prohlédnout i Ti chudí duchem. A už se moc těším na Vaši novou modrou knížku, hodně sluníčkových dnů přeje Alena z Pustiměře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...