Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

sobota 13. června 2015

... tradáááá ...

... gratuluji ...

… tradááá a vítězem se stává ….paní Jitka z Hradce Králové

... má růže růžová ...

A jaká, že to byla zámecká zahrada, kde jsem se svými dcerami a vnoučkem posnídali ? Tak, jak zněla otázka…. Odpověď je nasnadě.


Tuto blog soutěž jsem si dovolila poslat i majitelce zámku a zámecké zahrady vážené paní hraběnce
Franzisce Dianě Sternbergové Phipps
A na jejich fcb stránkách jsme již i my

Ano jedná se o zámek Častolovice
( tak, jak jsem ukryla do textu ... často lovilo ...)

…všem vřele doporučuji návštěvu této krásy neb zážitek je to, co nelze jen tak snadno ztratit…


Každý zážitek je kousek našeho života. … ukládáme si jej do paměti a zůstává v ní navěky. Jako třeba tyto růžové růže, co jsou na fotce. Zasadila je moje máma první jaro mého života. Nemám zasazený strom života, mám růži (přes neuvěřitelných 40 let) ….růžovou…plnou vůní i trnů…tak, jako můj život…
.


… a protože jste vy všichni v době mé léčby, mých osudových chvil života mi pomáhaly slovy i skutky….  Posílaly mi dárečky a těšily mě… je řada na mě…co se mi dostávalo, se snažím vrátit.  Život je bumerang…. Je tu mezi námi jedna spřízněná duše, která je také nyní v léčení … potřebuje slova útěchy, podpory a já ji chci udělat radost, tak, jak jste dělaly a děláte vy mě. Kniha Máma poletí i k Marušce na Slovensko, do jejich šikovných rukou, k jejímu hodnému srdci, jako posel naděje a dobré víry, jako posel toho nejcennějšího v životě - zdraví….

Poprosím obě výherkyně, jak v soutěži, tak  určitě i v životě, aby se mi ozvaly skrze kontaktní formulář dole, na mých stránkách. Děkuji.
Krásné letní, slunečné dny
Věrka

10 komentářů:

  1. Gratuluji vítězce. Věrko, je moc hezké, že máš svoji růži a krásně kvete. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko děkuji za komentík. A přeji krásné růžové dny :-) Věrka

      Vymazat
  2. Ahojky u odpolední kávičky,
    opět krásné písáníčko,tady u nás na severu silně prší,a je tu hotová prádelna.Tak je tento blog opět relaxem.Gratuluji vítězkám.Věruško ,ta růže je nádherná.....holt růže k růži. Přeji krásný zbytek dne a zítřek bez deště pa pa babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, tak u nás Palermo až do pozdního odpoledne. Dnes z výročního kafíčka a poháru jsme přijeli za rachotu a hřmění...pár kapek...blahodárné ochlazení a vůně vody...Věrka

      Vymazat
  3. Milá Věřičko, děláš nám všem stále radost - pěknou soutěží, fotkami, upřímným psaním.
    Paní hraběnka musí mít také radost, když vidí, jak je její zámek oblíbený, však se hodně snaží.
    Látky kdysi nakupovala v Tibě v nedalekém městě Dvůr Králové nad Labem, až je mi smutno, jak všechny provozy, tkalcovny, tiskárny skončily.
    Růžičky překrásné.
    Hezký večer.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danu, děkuji za milá slova. Přeji krásný víkend. Zde již po dešti. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věrko,
    dárečky putují do těch správných ruku.
    Velká gratulace!
    Krásné dny, duhová Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje duhová Katko, moc děkuji za milá a vroucí slova. Přeji Ti nádherné dny protkané láskou. Věrka

      Vymazat
  5. Drahá Vierko neviem tak krásne písať ako ty, preto nevyjadrim celkom ozajstné moje pocity tak dobre ako ich prežívam. Proste sa teším ako male dievčatko že si ma obdarovala tvojou knihou ktorú si aj ja budem môcť prečítať. Obdivujem ľudi ako si Ty, aj môj manžel a mnoho ďalších, ktorí vedia povzbudzovať a pomáhať aj napriek tomu že sami pomoc potrebujú. S ružičkou bol fantastický nápad tvojej mamky, páči sa mi to :-) A zase tvoja krásna myšlienka...ktorá len tak hocikoho nenapadne, ( ….růžovou…plnou vůní i trnů…tak, jako můj život… ) proste to vieš... Veľmi sa teším na tu knihu, isto tam bude veľa tvojich myšlienok, ktoré si do nej dala.
    Gratulujem výherkyni a tebe ešte raz ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Maruško, dvěma slovy - není zač. Drž se zlatíčko...myslím na Tebe...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...