Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

neděle 26. června 2016

Umět si hrát ...


je jedno z největších umění a radostí.




Dostala jsem pozvánku od svého spolužáka, který od malička měl koníčka -  vláčky. Když dospěl,  z koníčka se stalo zaměstnání. Jaké to požehnání.




V pozvánce byla informace o výstavě vláčků. A protože jsem včera podstoupila na ORL v Praze velmi nepříjemné vyšetření, chtěla jsem si dnešní den udělat naopak příjemným. Povedlo se.




Také jsem si uvědomila, že mým koníčkem bylo vždy psaní. Přidalo se focení a celé se to spojilo v tento blog. Blog je mým koníčkem, který mi jako bonus dává spousty přátel. Dává mi i krásné pocity.




Výstava mě přenesla skutečně do dětství. Jak modely, které jsou skutečně retro, tak i pocity. Uvědomila jsem si, jak krásné je, si hrát. Mít koníčka.
 





A já tak velebím mého blogového koníčka …







Ať se jedná o mašinky, vláčky…nebo o háčkování…vaření a pečení …psaní …kreslení…focení …zahradu,  turistiku nebo sbírání starožitností…. Vždy to je koníček, který nás obohacuje na duchu a těší nás.








A když hovořím o těšení, moc ráda vám chci těšící informaci dát. Včera byl svatojánský den. Den, který je přímo magický. Doslova nabitý zvláštní kouzelnou energií. A já pevně věřím, že tato energie se promítne i do knihy Velká máma. Neboť včera byla vydána první kniha Velké mámy… Ještě pár dnů budou práce na tisku pokračovat a pak … tu pozitivní energii budete konečně mít ve svých rukou.



S přáním krásných hravých dnů

Věrka 

11 komentářů:

  1. Věruško, krásná návštěva. Výstavu vláčků jsme před několika lety navštívili na Andělu v Praze. Bylo to nádherné. Ta pečlivost práce v tak malém měřítku. Nádhera. Je moc krásné, když si plníme své sny a práce se stane koníčkem. To je radost pro všechny. Tvůj blog mám jako okno do Tvého srdíčka.......a do širokého okolí....Představ si, že ses stala mým motorem, když mám pocit, že už nemůžu, že něco nedám, že nemám sílu. Tak vzpomenu na Tebe a řeknu musíš, Věrka to taky dává. Jsem za toto místo na světě moc vděčná. Je krásné dělat si radost a dělat jí i ostatním. Mám Tě ráda, krásný nedělní den plný sluníčka babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji a nádherný až dojemný komentář. Také Tě mám ráda a na Tvé komentáře se vždy těším. Věrka

      Vymazat
  2. Věrko, dík za krásná slova i fotečky. To je úžasné, co někteří z nás umí vytvořit. Tahle výstava by se určitě líbila mému synovi i vnoučkovi, oba mají rádi vláčky. Tvůj kamarád má veliké štěstí, že se mu koníček stal prací. Souhlasím s tebou, že koníček obohacuje. Vím to podle sebe, panenky mi přinesly tolik nových poznatků a hlavně přátel se stejným koníčkem. Píšu přátel, protože panenky sbírají i chlapi. A internet mi přinesl blogování a hlavně tebe, tvůj blog, tvá krásná vyprávění a fotky mám nejraději. Přeji krásnou neděli. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvá slova. I já jsem tiše hleděla a obdivovala. Je to nádhera, když lidské ruce umí vytvořit takové miniatury v životní podobě...Jsem ráda,i za Tvé vyznání a moc si ho cením. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  3. Neustále opakuji, že koníček(y)jsou světlem našeho stáří.
    No a známo jest, kdo si hraje nezlobí!!!
    Už se nemohu dočkat na listování tvojí knihou.
    Přeji krásné dny celé rodince:-)
    P.S.
    doufám, že vyšetření dopadlo dobře?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Renatko, tak tak, svatá pravda. Vyšetření bylo docela náročné. Vyšetření dutiny nosní sondou...ufff. Tento týden mě to čeká opět , kontrola. Pevně věřím, že vše bude ok. Posílám pozdravení Věrka

      Vymazat
  4. Verusko, gratuluji k vydani Mamy. Moc chvalim nadherne fotky, vypada to naprosto kouzelne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelko, moc děkuji za Tvé řádky. Jak já se těším na den D...pro vás. Pá Věrka

      Vymazat
  5. Věruško, někdy si připadám jako malá holčička - hraní mne neopustilo. Tak to má být - v každém by mělo zůstat kousek kluka nebo holčičky. Včerejší den byl určitě magický - je to cítit z tvého písmenkování. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivu, moc děkuji. Přeji kouzelné dny plné hraní. Věrka

      Vymazat
  6. Věruško,
    kdo si hraje nezlobí ;-)
    A svého koníčka by měl mít každý !
    Jinak je v životě o dost ochuzen a věčně nespokojený !
    Krásné léto tobě i Peťanovi a Carolince prázdniny plné zážitků :-)
    P.S. A doufám, že se zase u nás zastavíte ! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...