Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 7. června 2018

Má mě rád, nemá mě rád ...



Kytička plná něžnosti, lásky, dětství a her




Dnes v mém podání.
Objektivem a štětcem



Kopretiny, evokující pohodu, lásku a letní horké dny.
Kdo by je neměl rád?



Vybavuji si, jak jsme jako malé holky trhaly okvětní lístky kopretin a říkaly:

"má mě rád...nemá mě rád ..."





Kopretina hrála i svoji vedlejší  roli ve filmu Páni kluci



Do soutěže minulý příspěvek, jste stále srdečně zvány.









Přeji všem krásný den plný kopretin

Věrka


24 komentářů:

  1. Objektivem jsou krásné, ale štětcem přenádherné. Jste moc šikovná. :-) Krásný den. Péťa Kavková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Péťo, to mě moc těší, děkuji za poklonu. Beru to jako relax, maluji ve chvílích kdy to prostě cítím. Většinou pozdě v noci, což je patrné z čerstvých fotek, ještě mokrých, že chybí denní světlo. Do rána se obraz jakoby dodělá, tím jak schne a já se probouzím do překvapení. Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Ahoj Věruško,před léty jsme prikoupili louku vedle naší zahrady a vyseli luční kvítí (motýlý louku).Krásně kvetla a kopretiny byly nádherné. Vloni nám ji zryli divoký prasata a hodně poničili.Ani jsem nedoufala, že kvítí pokvete.Příroda je ale mocná čarodějka.Kopretiny opět nádherné.Ty tvoje namapované jsou překrásné.Hold umíš.Krásné dny a u nás vedra ve stínu 30 a strašná suchá.😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji za milé řádky. To je krásný výraz - motýlí louka. U nás "V Nebi" je taky ještě "motýlí louka", ale za kopcem už vládnou zřejmě dotace... Je to velká škoda, hlavně pro ty motýli ... Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
    2. Teda já už asi z toho vedra blbnu.Omlouvám se za ty strašný hrubka.😇

      Vymazat
    3. Marti, tak chyby, hrubky a překlepy už dávno neřeším. Vždy je vše o obsahu. Život je plný hrubek a frčí dál... :-) Konec konců má první kniha "Máma" byla rukopis sakumprásk se vším...překlepy a hrubkami. A vidíš, už ji nikdo nikde nesežene. Rozlétla se do světa a těm, komu ty chyby vadí, těm jsem se omluvila a hlavně si přeji, aby těmto čtenářům neunikl smysl, obsah. Přeji krásný večer. Věrka

      Vymazat
  3. Věrko, zachytila jsi kopretiny krásně objektivem i štětcem. Z Tvých fotek mám zase jednu "top". Víš kterou? ;-) A připomněla jsi mi jak naše Verunka otrhávala okvětní lístky sedmikrásky a říkala "má mě rád, nemá mě rád".....Přeji Ti krásné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky. Tak to by mě vážně zajímalo. Typuji, buď foto č.2, 3 nebo 5 :-) ale určitě se dám ráda poddat :-) Přeji prima dny. Věrka

      Vymazat
    2. Věrko, už mě znáš. Je to číslo 5.:-D

      Vymazat
    3. Růženko, děkuji za odpověď. To mě těší. Pá a krásný víkend. Věrka

      Vymazat
  4. Věruško, ten obrázek je nádherný, kdyby byl ke koupi, tak už visí u mně v pracovně :-)
    Krásné dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, děkuji za Tvůj zájem. Ke koupi je, neboť jsem ho původně malovala pro moji kamarádku, ale je pro její účely příliš velký. Rozměr 30cm x 40cm. Tak pomaže do světa. Ten obrázek :-) Kamarádce maluji menší, ale už nikdy nenamaluji to samé. To prostě neumím.Věrka

      Vymazat
  5. Věrko, fotky se Ti moc povedly, jsou nádherné. A obraz také, je takový pozitivní, plný energie a léta.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dášo, děkuji. Snažím se malovat obrazy s dobrým pocitem. Často si představuji radost toho, komu bude patřit...Jsem tedy ráda, že je konečný výsledek takto vnímán. Přeji krásný letní večer.Věrka

      Vymazat
  6. Věruško, krásně maluješ, ale to už jsem ti psala. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, děkuji. A já jsem potěšena, že se mé obrázky druhým líbí, že je dokáži potěšit, byť by to bylo na malou chviličku. Přeji krásný den. Věrka

      Vymazat
  7. Je to radost!
    Je to krása!
    Tvé fotečky..Tvé obrázky..kopretiny v Tvém podání kouzelné..tak jak vlčí máky,podléšky..jakoukoliv obyčejnost přetváříš..povyšuješ na vzácnou chvíli..uchvacující srdce i duši..
    Obdivuji,vždy a pokaždé..s pokorou..
    Jana z chaloupky...❤
    Krásné dny,srdíčkově zdravím a myslím na Tebe!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Janičko z chaloupky mezi kopci, je mi ctí druhým potěšit oko, srdce i duši. Ať objektivem, perem či štětcem. Přeji kouzelné dny. Věrka

      Vymazat
  8. Milá Věruško, opět krásné připomenutí. "Má mě rád, nemá mě rád". Kolik kopretin se oškubalo než to bylo podle přání. (nevyhovující neplatilo)
    Dnes se nad tím usmívám. Fotky i obrázek....prostě krása... jako vždy. Je z toho cítit klid. Relaxuj, za chvíli jsou prázdniny, tak se na ně krásně připrav. babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji za Tvé řádečky. Jo, přesně tak se trhaly okvětní lístky kopretin. Když to vyšlo mimo přání, prostě to neplatilo :-) Snažím se relaxovat každou vteřinu, která to nabízí. Včera opět jednání na vládní úrovni...takže brzy tu bude další obraz :-) Já skrze toho krále Jelimána namaluji celou galerii :-) Přeji krásný víkend. Věrka

      Vymazat
    2. Ano, je to přesně jak to říkáš. Všechno zlé je k něčemu dobré. Kdyby se alespoň na vládní půdě mohly ty obrazy slušně vydražit. Takhle "pouze" nabíráš energii. Měli by ti udělat výstavu. Krásný den. babi Jířa

      Vymazat
    3. Milá babi Jířo, tak tomu říkám NÁPAD! Díky za něj. :-)
      Věrka

      Vymazat
  9. Ten obraz je opravdu nádherný! A fotografie taky. Kopretiny mám ráda, jen mi moc nevoní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.tak to máme asi všichni. Proto jejich místo je na louce :-) Verka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...