Blog o životě ... vzpomínkách ... krásách světa

Velebeno slovem i fotografiemi

" každý den je dar ..."

čtvrtek 14. června 2018

Jiskření ...



Dnes, při ranním svítání a zpěvu ptáků, jsem odeslala rukopis závěrečné části trilogie

Máma-čisté jiskření




Jistě vám přinesu brzy ochutnávku z knihy.
Knihy, která je dle slov korektorky, knihou, až na dřeň.
Knihou plnou pravdy, poznání, různých zvratů a obratů.
Také knihou vzpomínek a vzpomínání.
Nebudou chybět ani detaily o boji s "králem Jelimánem..." 
O všech slibech politiků a prázdných skutcích žité reality.
O tom, proč se některé sny plní a jiné vzdalují...
Kniha bude propletena fotografiemi s mými motty.


Razítko do knihy, na stranu věnování, je na světě 


Tato kniha je psaná částečně formou deníku.
Proč jsem se takto rozhodla, pochopí každý čtenář, již po přečtení prvních tří kapitol.
Snažila jsem se do této knihy, vložit to nejdůležitější,
 co člověk nikdy nesmí ztratit – NADĚJI…



Dlouho jsem hledala název pro tuto knihu. Jste svědky tomu, že jsem knihu nazývala dlouho, jako Máma live. Dostávala jsem dotazy „proč?“ Díky vám jsem název změnila. Děkuji vám.
Název jsem hledala tedy dál… Když bylo asi 6 favoritů, 6 názvů, položila jsem dotaz jedné dobré duši. 

„Co myslíte, který název je vhodný pro moji novou knihu?“ a odeslala jsem jí mých 6 favoritů.
Odpověď přišla nečekaná.
„Nezlobte se, ale ani jeden název není ten správný a vhodný. Vaše kniha by měla obsahovat slovo JISKŘENÍ“.

Chvíli jsem se na tu zprávu nevěřícně dívala. Vůbec jsem ji nerozuměla. Nemusíme všechno vědět a znát hned. Odpovědi nám život pošle ve správnou chvíli. A tak, když jsem dopisovala jednu z posledních kapitol, ťukala jsem do klávesnice větu:
“ … a v té chvíli, mé lásce spadla na zem slza, co má podobu čistého jiskření. Protože ta slza je plná pravdy, bolesti a lásky … V ní je snesené modré z nebe.
 Ta slza, která má váhu, jako celý svět. V ní je alfa a omega všedních dnů. Láska.
V té malé slané kapce vody z jeho očí, srdce a mysli je tak velký svět… svět Velké mámy, který má podobu čistého jiskření.“




To byl ten moment, kdy mi život poslal odpověď ...





Věrka


16 komentářů:

  1. Věrko, dívám se na fotografii okaté usměvavé dívenky, vidím kouzelné razítko a začínám se moc těšit na Tvou novou knihu. Někdy jsou chvíle, kdy marně hledáme odpovědi a pak najednou ve vteřince přijde okamžik, kdy najdeme odpověď. Takový okamžik Ti napověděl název knihy.
    Věrko, měj se hezky. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Růženko, děkuji za Tvé řádky, potěšilo mě Tvé těšení. A já začínám mít trému... abych své čtenáře nezklamala, abych jim přinesla pěkný zážitek a pěkná slova...
      Přeji pěkné dny. Věrka

      Vymazat
  2. Přeji radost z nové knížky a krásné následné dny s tím nej....poznáním. Z Jizerek zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Oli, děkuji za milý komentář. Ještě mě čeká pořádný kus práce než pohladím novou knihu plnou čistého jiskření ... Věřím, že ta práce má smysl. Zdravím do Jizerek. Věrka

      Vymazat
  3. Věruško, ten název má velké kouzlo. Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marti, moc děkuji. To jsou ty odpovědi mezi nebem a zemí...Páčko. Věrka

      Vymazat
  4. Milá Věruško, opět mám oči plné slz a to tu knihu ještě nedržím v ruce. Měla jsem ale tu čest ochutnat pár řádků. Moc se těším až ji budu číst. Máš připravené krásné razítko, krásné fotečky. Přeji krásné dny zalité sluncem a hodně dalších krásných nápadů a námětů(třeba hodně veselých). babi Jířa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babi Jířo, děkuji. Za vše. Posílám pozdravení celé Tvé rodině. Věrka

      Vymazat
  5. Milá Věrko, všechno k nám vždy přichází v tu pravou chvíli. Nebe nebo vesmír (jak kdo chce) nám ve všem pomáhají, stačí jen vnímat. Ty už znáš můj názor na takový vývoj. Moc se těším na novou knížku. Opatruj se. Alena (modrý kvítek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, děkuji . Znám a děkuji za něj. Také posílám pozdravení . Věrka

      Vymazat
  6. Milá Věrko, moc blahopřeji k dalšímu modrému pokladu...Držím palce, aby se brzy knížka rozletěla zase do celého světa, do všech správných rukou. Už se taky na nic moc těším :o).
    Měj se moc fajn a pozdravuj doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hani, děkuji. Stále čtu rukopis pořád dokola a hledám chyby, slova, co tam nepatří, co chybí a přebývají. A čím víc čtu , tím víc pociťuji nejistotu...Musím si uvědomit, jak to bylo s vydáním prvního dílu Máma. Tak dlouho jsme vše kombinovali, až si na svět stejně našel cestu rukopis.
      Přeji krásné dny. Věrka

      Vymazat
  7. Věrko,
    gratuluji k napsání další knihy a těším se na její přečtení. Krásné dny . J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jitko, děkuji. To mě moc těší. Mám radost. Přeji krásné letní dny. Věrka

      Vymazat
  8. ..a život je o radosti..
    ..o těšení..lásce..pohodě..
    ..zdraví..i nemoci..
    ..o naději..snech..
    ..o prožívané realitě, mnohdy kruté.
    A právě proto, cokoliv v životě děláme a vložíme do toho "kus sebe"..tak to má smysl a význam..
    Věrunko, Tvá tvorba je toho příkladem, to mi věř..
    ..máš obrovský dar zanechat svou jedinečnou "stopu" TADY..
    Moc držím pěstičky, ať se daří!!!
    Opatruj se prosím, myslím na Tebe!!!
    Pa Jana z chaloupky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, ze srdce děkuji za komentář, který mě zakalil oči slzami dojetí. Tři stopy tu kráčí po světě. Jsem moc ráda, že další, ty knižní za nimi...Věrka

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova a čas. ♥ Věrka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...